• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Eerste Inschrijftopic

    Verhaaltopics: 1, 2

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 15:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Nee, je kunt zelf een karakter aanmaken. Je kunt ook Legolas spelen als je wilt, want hij is wel bij de groep, maar de schrijver is gestopt en heeft volgens mij lang geleden maar één post geschreven. Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden, gezien ik zijn vader speel en zijn crush zich ook net heeft ingeschreven. :p

    Ik ben supeeer slecht in mannen/jongens spelen...sorry :( Maar ik kan sowieso een elf maken!

    Hmm. Je zou ook een mens kunnen maken? Er zijn namelijk dubbel zoveel elfen dan mensen. :'p
    Dat kun je je er ook makkelijker tussen mengen, want er is net een mensendorp verwoest, dus dan kan ze een overlevende zijn. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Hmm. Je zou ook een mens kunnen maken? Er zijn namelijk dubbel zoveel elfen dan mensen. :'p
    Dat kun je je er ook makkelijker tussen mengen, want er is net een mensendorp verwoest, dus dan kan ze een overlevende zijn. (:

    Okeeee! Is goed :) Ik maak het wel super dramatisch haha :P Hoe heet het dorp? BTW kan ik dan wel krachen hebben ofzo? of vleugels idk?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 10:11 ]

    Heavenlyy schreef:
    (...)
    Okeeee! Is goed :) Ik maak het wel super dramatisch haha :P Hoe heet het dorp? BTW kan ik dan wel krachen hebben ofzo? of vleugels idk?


    Tot dusver is alles wel gewoon zoals het in Midden Aarde hoort, dus mensen hebben geen vleugels nee. :'p
    Het dorp heeft nog geen naam, dus verzin maar wat.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Tot dusver is alles wel gewoon zoals het in Midden Aarde hoort, dus mensen hebben geen vleugels nee. :'p
    Het dorp heeft nog geen naam, dus verzin maar wat.

    Maar wel krachten toch? Ik speelde nooit als mens, dus weet niet zoveel van hen af....

    Heavenlyy schreef:
    (...)
    Maar wel krachten toch? Ik speelde nooit als mens, dus weet niet zoveel van hen af....


    Uhm nee, geen krachten. Alleen tovenaars hebben krachten zegmaar (: Maar mensen kunnen bijvoorbeeld goed kunnen vechten, heel veel kennis van iets hebben, goed met dieren zijn, etc. Maar je kan niet vliegen, geen laserstralen met je ogen schieten en niet supersnel bewegen. Sowry :3

    Heavenlyy schreef:
    (...)
    Maar wel krachten toch? Ik speelde nooit als mens, dus weet niet zoveel van hen af....


    Nee, een mens is gewoon een mens.
    En het is ook wel leuk als ze een gewone dorpeling is die met hen meereist en van iemand leert vechten ofzo.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Nee, een mens is gewoon een mens.
    En het is ook wel leuk als ze een gewone dorpeling is die met hen meereist en van iemand leert vechten ofzo.

    Ohja, goed idee!!! Ik ben op zoek naar een foto maar kan nog niet echt wat vinden ;-;

    Heavenlyy schreef:
    (...)
    Ohja, goed idee!!! Ik ben op zoek naar een foto maar kan nog niet echt wat vinden ;-;


    Hmm, kijken op medieval woman/girl ofzo? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Hmm, kijken op medieval woman/girl ofzo? (:

    Heb er 1!!!

    Ik zal jullie even toevoegen aan de rollenstory.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam: Madison
    Ras: Mens
    Woonplaats: Irendell
    Karaktereigenschappen: Madison is opgegroeid in een groot gezin, als een van de jongsten. Ze heeft al vroeg moeten bedelen voor geld, haar ouders hadden veel te veel kinderen. Ze heeft veel honger gehad in haar leven. Ze is bang om alleen te zijn. Ze is sociaal en wil graag vrienden maken. Ze heeft doorzettingskracht, mede door haar verleden.
    Dagelijkse bezigheden: Werken bij de bakker in het dorp, zorgen voor haar jongere broertje.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Madison valt op meisjes, wat compleet verboden is. (Toch?)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 11:13 ]

    Bree ligt niet echt in de buurt. ;'p
    Ik zou gewoon zelf even een naampje bedenken. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Bree ligt niet echt in de buurt. ;'p
    Ik zou gewoon zelf even een naampje bedenken. ;D[/quote
    Oh, lol. Oke :P

    Kan ik al mee doen?