• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Eerste Inschrijftopic

    Verhaaltopics: 1, 2

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 15:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mag ik ook meedoen? :)


    Fire and Blood

    Nee. Dat is zwaar verboden.

    Dan niet :P


    Fire and Blood

    Nee hoor je mag meedoen! Mr. Epi zit te trollen. xP


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oef (;
    Ik heb wel niet echt veel tijd om een personage te ontwikkelen. Zijn er toevallig nog personages over? :')


    Fire and Blood

    Je hebt nog veel dwergen over
    bij de elfen weet ik het niet precies en bij de mensen is alles verzonnen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Even tussendoor, weet iemand waarom Rocket-Raccoon weg is? Ik vind het een beetje vreemd dat ze zich niet afmeld, zeker nu ook die Middle Earth contest loopt enzo...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 10:21 ]

    Armitage schreef:
    Even tussendoor, weet iemand waarom Rocket-Raccoon weg is? Ik vind het een beetje vreemd dat ze zich niet afmeld, zeker nu ook die Middle Earth contest loopt enzo...

    ik heb ook geen idee en zit met hetzelfde probleem


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ze is even een paar weken weg omdat ze het plezier in het schrijven wil terugvinden en het de laatste tijd een beetje een verplichting werd. Ze heeft ook aangegeven dat ze niet wil dat dit verhaal stukloopt door haar personage, dus je kunt die, als je wilt, Gamora, overnemen. Ze is er nog niet zo lang in, dus dat is makkelijk teruglezen. Moet je maar even kijken of je het een leuk personage vindt.

    De awards worden ook georganiseerd door Groot, dus ik neem aan dat die de rest doet. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ze is even een paar weken weg omdat ze het plezier in het schrijven wil terugvinden en het de laatste tijd een beetje een verplichting werd. Ze heeft ook aangegeven dat ze niet wil dat dit verhaal stukloopt door haar personage, dus je kunt die, als je wilt, Gamora, overnemen. Ze is er nog niet zo lang in, dus dat is makkelijk teruglezen. Moet je maar even kijken of je het een leuk personage vindt.

    De awards worden ook georganiseerd door Groot, dus ik neem aan dat die de rest doet. :')


    Mayim Chai-nog wat? Prima, die wil ik wel overnemen ^^


    Fire and Blood

    OakenshieId schreef:
    Ze is even een paar weken weg omdat ze het plezier in het schrijven wil terugvinden en het de laatste tijd een beetje een verplichting werd. Ze heeft ook aangegeven dat ze niet wil dat dit verhaal stukloopt door haar personage, dus je kunt die, als je wilt, Gamora, overnemen. Ze is er nog niet zo lang in, dus dat is makkelijk teruglezen. Moet je maar even kijken of je het een leuk personage vindt.

    De awards worden ook georganiseerd door Groot, dus ik neem aan dat die de rest doet. :')



    Ah dat snap ik, maar miss had ze dat beter gewoon in het topic kunnen melden om verwarring te voorkomen ^^

    Haha. Ja, dat zou ik persoonlijk ook hebben gedaan. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik weet we zijn ff een tijdje verder maar nog een mogelijkheid? andere woorden bestaat deze nog?XD


    You can't touch music but music touch you

    Om mee te doen, bedoel je? (:
    Dat kan altijd, ja.


    Every villain is a hero in his own mind.