• Hello iedereen,
    ik weet niet of er al een topic was over dezelfde suggestie, maar ik kon het niet vinden dus heb ik dit topic toch maar geopend.

    Zou het niet leuk zijn dat je, net als je kan zien wie er een abo hebben genomen, kan zien wie er een bladwijzer hebben geplaatst?
    Ik ben altijd wel nieuwschierig naar wie er nou een bladwijzer heeft geplaatst.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 14:43 ]

    Is het gebruik van een bladwijzer juist niet de bedoeling om stiekem het verhaal te lezen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Is het gebruik van een bladwijzer juist niet de bedoeling om stiekem het verhaal te lezen?


    Is dat zo? Hoezo zou je stiekem een verhaal willen lezen? :')

    Ik weet niet eens wat bladwijzers zijn :W
    In ieder geval niet waarvoor je ze gebruikt :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nja, zo belangrijk vind ik dat niet. Ik ben niet tegen, maar zie het nut er niet echt van in.

    Avarosa schreef:
    Is het gebruik van een bladwijzer juist niet de bedoeling om stiekem het verhaal te lezen?

    Nee toch, je kan toch ook per hoofdstuk zien wie het gelezen heeft. Echt geheim vind ik het dus niet.
    Ik zelf gebruik bladwijzers waar ze voor bedoelt zijn; zien waar ik gebleven ben bij een verhaal.

    Draculea schreef:
    (...)
    Nee toch, je kan toch ook per hoofdstuk zien wie het gelezen heeft. Echt geheim vind ik het dus niet.
    Ik zelf gebruik bladwijzers waar ze voor bedoelt zijn; zien waar ik gebleven ben bij een verhaal.
    Ja ik gebruik dat ook met dat doel. Nuja mij maak het niet uit of het wel of niet zichtbaar is. Ik heb er geen mening over. Maar vaak vind ik een bladwijze gemakkelijker dan een abo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook niet echt een mening, eigenlijk. Zelf heb ik er niet zoveel behoefte aan, maar ik zou het niet erg vinden als die functie er wel zou komen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaico schreef:
    Ik weet niet eens wat bladwijzers zijn :W
    In ieder geval niet waarvoor je ze gebruikt :W


    Je gebruikt ze als een boekenlegger. In ieder geval, zo gebruik ik ze altijd. (:

    Voor.


    Your make-up is terrible

    Nee. Ik zie niet in waarom je dat zou moeten doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Voor.


    To love is to destroy.

    Ik vind het zelf niet heel erg nodig, maar ik zie er geen negatieve kanten van in.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Assassin schreef:
    Voor.


    Because I love him, do I need another reason?

    Voor. Ik ben er altijd wel nieuwsgierig naar.


    Take risks and conquer your fears.

    Venomis schreef:
    Ik vind het zelf niet heel erg nodig, maar ik zie er geen negatieve kanten van in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.