• Hello iedereen,
    ik weet niet of er al een topic was over dezelfde suggestie, maar ik kon het niet vinden dus heb ik dit topic toch maar geopend.

    Zou het niet leuk zijn dat je, net als je kan zien wie er een abo hebben genomen, kan zien wie er een bladwijzer hebben geplaatst?
    Ik ben altijd wel nieuwschierig naar wie er nou een bladwijzer heeft geplaatst.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 14:43 ]

    Venomis schreef:
    Ik vind het zelf niet heel erg nodig, maar ik zie er geen negatieve kanten van in.


    ©1998

    Geen mening.
    Ik vind het niet nodig, maar ik zie ook niet in waarom niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Avarosa schreef:
    Is het gebruik van een bladwijzer juist niet de bedoeling om stiekem het verhaal te lezen?


    26 - 02 - '16

    Voor. Je kunt ook zien wie geabonneerd is, dus waarom zou je niet kunnen inzien wie een bladwijzer heeft? De bladwijzer is gekomen voor mensen die geen abo wilden nemen, maar wel later wilden verder lezen. Niet omdat het bedoeld is om "stiekem" het verhaal te lezen (want je kunt toch zien wie een hoofdstuk gelezen heeft).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Insurgent schreef:
    Voor. Ik ben er altijd wel nieuwsgierig naar.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dit heb ik eens voorgesteld, dacht ik, ik kan het nu ook niet 1 2 3 vinden, maar ik kan me vaag herinneren dat ik ook zoiets had voorgesteld en toen waren er reacties van 'ja, hallo, ik ben er niet mee eens want iedereen wilt privacy'. Nou, in ieder geval: ik ben voor!

    Edit: Ik heb hem al gevonden, binnen drie seconden met de zoekmachine. Het topic waarin ik het heb voorgesteld. In dit topic had een ex-moderator gezegd dat dit meerdere malen is voorgesteld en afgewezen, en dat er daarom een slotje op is (zie laatste reactie, laatste pagina).

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:30 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Dit heb ik eens voorgesteld, dacht ik, ik kan het nu ook niet 1 2 3 vinden, maar ik kan me vaag herinneren dat ik ook zoiets had voorgesteld en toen waren er reacties van 'ja, hallo, ik ben er niet mee eens want iedereen wilt privacy'. Nou, in ieder geval: ik ben voor!

    Edit: Ik heb hem al gevonden, binnen drie seconden met de zoekmachine. Het topic waarin ik het heb voorgesteld. In dit topic had een ex-moderator gezegd dat dit meerdere malen is voorgesteld en afgewezen, en dat er daarom een slotje op is (zie laatste reactie, laatste pagina).

    Nou, ik heb zo'n suggestie nog nooit gezien ;x

    Daarbij wil ik nog eens benadrukken dat bladwijzers niet anoniem zijn. Je kunt als schrijver zien wie het gelezen heeft, dat vergelijken met wie een abo heeft en daarna zou je eventueel mensen kunnen gaan linken aan bladwijzers als ze vaker voorkomen :'D Wil natuurlijk niet zeggen dat iemand meteen weet wie je bent, maar goed, als je vaak voorkomt in de "Gelezen door" en geen abo bent is de kans dat jij degene bent met een bladwijzer erg groot.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Venomis schreef:
    Ik vind het zelf niet heel erg nodig, maar ik zie er geen negatieve kanten van in.


    Tijd voor koffie.

    Voor. Ik zal het niet heel vaak gebruiken, maar ik zou niet inzien waarom niet.


    :)

    Ik vind het nutteloos.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Ik vind het nutteloos.


    Waarom? Als wij er blij mee zijn, is het toch goed? Ik zou niet kunnen bedenken waarom je er tegen bent.

    Orenda schreef:
    (...)

    Waarom? Als wij er blij mee zijn, is het toch goed? Ik zou niet kunnen bedenken waarom je er tegen bent.

    Uhm, mijn mening is gewoon dat ik het nutteloos vind. Het voegt niks toe, enkel dat je kan zien wie er een bladwijzer heeft genomen. Ik snap trouwens niet waarom je dat wil zien, maar goed. Voor mij hoeft het niet, dat is wat ik ermee wilde zeggen.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    (...)
    Uhm, mijn mening is gewoon dat ik het nutteloos vind. Het voegt niks toe, enkel dat je kan zien wie er een bladwijzer heeft genomen. Ik snap trouwens niet waarom je dat wil zien, maar goed. Voor mij hoeft het niet, dat is wat ik ermee wilde zeggen.


    Ik ben gewoon nieuwsgierig, dat is alles. Ik vind het gewoon raar dat we wel kunnen zien wie er een abo heeft genomen, maar niet wie er een bladwijzer heeft geplaatst.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:18 ]

    Endorphin schreef:
    Ik vind het nutteloos.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Misschien dat het raar klinkt o-o.. Maar ik dacht serieus dat dit er al was..
    Of dat het er geweest was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you