• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    ik vind van niet, ik geniet nog steeds van de muziek van ze enzo. maargoed, je hoeft geen fan te blijven enzo;)


    Why don't you break my heart

    nooou,
    het word gewoon standaard voor mij, maar ik raak er echt niet op uitgekeken ofzow, maar jaa ze mogen wel een beetje nieuw materiaal maken, en ff wat eerder dan "op zn vroegst winter" (<


    You'd took my breath but I'll survive.

    hunk serieus
    het is niet dat ze een half jaar in de dag top 5 staan dat ze saai worden :S
    ik bijf hun muziek mooi vinden
    het gaat tenslotte om hun muziek
    niet over het feit dat de jongens heet zijn of lang in de dag top 5 staan...

    tokio hotel en hun teksten en liedjes <33

    ik vind het jammer dat ze sommige nummers naar het engels hebben vertaald
    er komt een nieuwe cd aan het EEN nieuw nummer xD

    ik vind het jammer dat ze sommige nummers naar het engels hebben vertaald
    er komt een nieuwe cd aan het EEN nieuw nummer xD
    jaa 1000 oceans, zo oppervlakkig vertaald, die vind ik echt het ergste

    en over die cd: bullshit dat geloof ik niet


    You'd took my breath but I'll survive.

    hunk serieus
    het is niet dat ze een half jaar in de dag top 5 staan dat ze saai worden :S
    ik bijf hun muziek mooi vinden
    het gaat tenslotte om hun muziek
    niet over het feit dat de jongens heet zijn of lang in de dag top 5 staan...

    tokio hotel en hun teksten en liedjes <33


    het gaat niet doordat ze 100000x in de dag top 5 staan
    als je het 10000000x hoort, word dat best saai..
    en er zijn heus nog andere goede groepe.

    Saai? Vind je o_O


    I recycle my thoughts.

    Nogal logisch?
    Gewoon wachten op een niet album/singel
    En ja die komt pas volgens jaar ^-^

    Als je niet kunt wachten daarop ga je toch een andere band onderkwijlen ofoz? :') Echte fans hebben wel even de tijd hoor. Ik heb ook echt lang moeten wachten op zimmer 483, maar care, dat deed ik wel. Beetje slap als fans gaan afhaken.

    En ja logisch dat ze niet meer in de dag top 5 staan, dat hoeft toch ook helemaal niet. Op een gegeven moment heb je die liedjes vaak genoeg gehad, en laat je ze een beete links liggen. Nou care? Dan hoef je toch niet meteen geen fan meer te zijn ofzo.

    En Killerpilze is trouwens niet beter, echt niet. Die teksten hebben echt geen inhoud enzo maar daar gaat het niet om.
    TH komt wel weer op als ze nieuwe liedjes hebben, logisch toch? Je gaat toch ook niet een jaar lang naar 1 nummer luisteren?

    Beetje vage conclusie die je trekt hoor. En als je nu afhaakt omdat ze saai worden ben je niet echt zo'n die hard fan ofzo. Sorry maar dat vind ik.

    nou ik vind het gewoon leuk als er ff een nieuw liedje komt


    You'd took my breath but I'll survive.

    Die komt er niet, aangezien ze hadden geplanned van de zomer aan nieuwe liedjes te werken maar ze nu al die concerten moeten inhalen. =)
    Ze kunnen niet alles tegelijk.
    Ze geven dit jaar friggin 2 concerten in NL en dat is nog niet genoeg? Nee we willen ook nog een nieuwe album, nieuwe singels, nieuwe video's. Ze kunnen echt niet alles tegelijk.

    ik vind het wel lang duren dat er een nieuwe single komt, maar Bill heeft ook last van zijn stem...
    en ik luister ook naar andere bands, who cares?!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het jammer dat ze sommige nummers naar het engels hebben vertaald
    er komt een nieuwe cd aan het EEN nieuw nummer xD
    jaa 1000 oceans, zo oppervlakkig vertaald, die vind ik echt het ergste

    en over die cd: bullshit dat geloof ik niet


    nee niet 1000 oceans egt een heel nieuw duits liedje want je kan hem nog niet downloaden

    echt niet! Ik luister al zo lang naar TH. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een wannabe fan. xS

    echt niet! Ik luister al zo lang naar TH. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een wannabe fan. xS


    Ik denk dat het hier eerder andersom is. Sorry maar de meiden die dat zo roepen zijn vaak zelf zo wannab achtig. En je gaat toch niet serieus een jaar lang naar dezelfde liedjes luisteren? Sorry dát vind ik wanna'b gedrag.

    Saai? Ze zijn gewoon met andere dingen bezig.. k bedoel.. Bill is net weer hersteld, dan kan hij niet dag en nacht de studio induiken omdat wij hem anders saai vinden toch..