• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    Een tydje geleden was ik heel erg fan van hun.
    Nu begin ik ze ook saai te vinden.
    Ben nu meer fan van Nightwish.

    OMG ben je nog fan of nie als da nie zo is hoeppel op wil je !

    ik wil nu niet neuten maar euhm het is wel grof
    ik bedoel ze mag tog fan blijven
    als ze het saai vind is het haar keuze
    en ze zij erbij dat ze geen hater ofsow is
    nou jaa ze eeft gwn aar mening gezegt ;)

    toedloe

    xx!

    OMG ben je nog fan of nie als da nie zo is hoeppel op wil je !

    ik wil nu niet neuten maar euhm het is wel grof
    ik bedoel ze mag tog fan blijven
    als ze het saai vind is het haar keuze
    en ze zij erbij dat ze geen hater ofsow is
    nou jaa ze eeft gwn aar mening gezegt ;)

    toedloe

    xx!

    hehe srry ik bedoelde => zei ipv zij

    ik ben het neit met je eens. ik vind ze niet saaii!!

    Ze zijn niet saai :S


    Träume sind wirklich!!

    Ze komen gewoon even niet met iets nieuws omdat ze een zware en drukke tijd achter de rug hebben en dan wordt er meteen gezegd dat ze saai zijn :S
    Heb gewoon een beetje begrip en respect voor de schatjes, OKE?!


    Träume sind wirklich!!

    Achjhaa laat ze&ze zyn cker niet saai:O&als je dat vind dan hoef je geen fan te blyven,word dan fan van je Bullet for my valentine en Killerpilze fsoow,ik blyf mooi fan:D


    Lalalalalalalala.

    Ok jh, geef toe ben ze ondertussen ook al een beetje beu gehoord... ik zit ondertussen nieuwe bands te ontdekken maar echt saai vind ik ze ook weer nie


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik vind ze totaal niet saai ofzo ^^
    Maar ik zit eigenlijk wel op een nieuw nummer van ze te wachten... ¬¬

    ik vind het jammer dat ze sommige nummers naar het engels hebben vertaald
    er komt een nieuwe cd aan het EEN nieuw nummer xD
    jaa 1000 oceans, zo oppervlakkig vertaald, die vind ik echt het ergste

    en over die cd: bullshit dat geloof ik niet


    nee niet 1000 oceans egt een heel nieuw duits liedje want je kan hem nog niet downloaden

    welke is da soms?!(A)
    Ivy x.

    uuuh jah nou..ze zijn niet saai maar ik luister nu vaker cinema bizarre(L)(TH blijft thema nr.1)maar CB is gwoon cool!!!


    take me away

    Bill kon eentijdje niet zingen, REMEMBER!
    dan kun je dus ook geen nieuwe liedjes maken :S
    En nu hebben ze het heel erg druk met touren enzo.
    Het nieuwe album komt als alles meezit pas aan het einde van het jaar, jammer maar helaas...


    Träume sind wirklich!!

    Ja, dat van de dag top 5, dat is niet de schuld van TH, maar van TMF. Want ze draaien bijna altijd Don't Jump, terwijl ze nog zoveel andere liedjes hebben. Daar kan TH niets aan doen.

    in België komen ze dan tenminste op tv, op TMF zie ik ze egt amper langs komen...
    maar goed, ik vind ze niet egt saai maar ik vind wel dta het hoog tijd is voor nieuwe nummers


    I am an idiot, I move.

    (...)

    nee niet 1000 oceans egt een heel nieuw duits liedje want je kan hem nog niet downloaden
    Volgens Milloa heet dat nummer dat eraan komt Keine zeit bleibt :] wel mooie titel.

    Aber ik vind TH niet saai worden, het is logisch dat het zolang duurt voordat er nieuw album aankomt, kijk maar naar alle dingen die ze hebben meegemaakt. Aber, het is je eigen keuze in afhaken als fan zijnde of niet.