• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    DUDE ×_×
    Zo te horen ben jij geen echte fan xD
    En volgens mij zitten hun beste fans gewoon in Duitsland hoarr. Maar echt, TH is helemaal niet saai[/i] geak ><


    all I want for christmas is a girlfriend

    Tokio Hotel wordt NIET saai! :S
    Ze hebben het gewoon druk en geen tijd om nieuwe liedjes te maken en uit te brengen...
    Maar mensen, we moeten er ook rekening mee houden dat Bill een tijdje uit de running is geweest met z'n operatie he?!En dan kun je niet zingen... :S
    Dussss, zelf kunnen ze er ook niets aan doen.
    De liedjes zijn al meer asl ene jaar leuk, dus waaromnu ineens niet meer?!


    Träume sind wirklich!!

    Tokio Hotel wordt helemaal NIET saai! Ze moeten gewoon effe rustig aan doen!

    lekkere fan ben jij n_n'
    dude, ik ben al 3.5 jaar fan en het begint me NOGSTEEDS niet te vervelen..
    T enigste wat me begint te vervelen zijn al die monsoontutjes met hun ''tom is van mij, NEE bill is van mij'' gesprekken O_o


    I don't need words to feel those lips.

    saai worden ze nooit

    14 juni geven ze al weer een concert
    en hun best nieuwe liedje 1000meere
    is toch ook nieuw


    SAAAAAAAAAAAAAAAAAI?
    Mens, zit er een draadje los?


    I recycle my thoughts.

    saai worden ze nooit

    14 juni geven ze al weer een concert
    en hun best nieuwe liedje 1000meere
    is toch ook nieuw


    WHOAA JIJ BENT COOL!
    DAT WIST IK ECHT NIET :o


    I recycle my thoughts.

    Ik dacht dat Geh hun nieuwst liedje was?
    of 1000 oceans? dat kwam later uit. :P
    Maarja, waar hebben we het eigenlijk over?
    Tokio Hotel is en blijft gewoon leuk, en voor de mensjes die het daar niet mee eens zijn: jammer dan. Ga dan maar ieamnd anders vervelen met je gezeur. je moetook begrijpen dat ze het druk hebben en Bill's operatie, daar hebben ze ook allemaal niet op gerekend :S


    Träume sind wirklich!!

    tokio hotel is echt zo passé

    btw, waar sloeg dat op o_O
    ben je een fan of niet?


    I recycle my thoughts.

    Ich liebe nog steeds de muziek maar het is wel saai omdat ej hel alng niks heb gehoord van ze.. dat is natuurlijk niet hun schuld maar het si wel zo.. maar ik hoop dat 14 juni weer super gesellie word(A)


    One of the Duo Of Evilness

    Maar still ben ik fan hoor(A)


    One of the Duo Of Evilness

    TOTAAL niet, Killerpilze die suckken ZO hard -_-'
    Tokio Hotel 'NIET' en die staan al lang op 1 en zijn er vanaf eind December ofzo nog niet afgeweest...


    Stop wishing, Start doing..

    tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..


    mada ze in dn dag top 5 ni meer op # 1 staan is omda de haters een actie aan het voeren zijn om elke dag op hetzelfde liedje te stemmen zodat tokio hotel weg zou zijn
    en jij vindt ze saai omdat je geen fan bent
    vr ons is da natuurlijk wel leuk ééé ^^


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    NOWAY, er is niemand waar ik ooit zo fan van bengeworden en hoop te blijven tot nu toe heb ik het al euhm , 9 maanden uitgehouden (A) xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    OMG ben je nog fan of nie als da nie zo is hoeppel op wil je !