• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    Mijn mening; [Geen kut-reacties alsjebliefd]
    Als je een echte fan bent raak je niet zo uitgekeken op de liedjes van die band. Zelfs niet als je ze een paar weken lang op tv ziet.

    [En trouwens, Bill is ook net beter. Dus dan is het wel logisch dat ze niet zo snel nieuw matriaal krijgen denk ik.]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    echt niet! Ik luister al zo lang naar TH. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een wannabe fan. xS


    Ik denk dat het hier eerder andersom is. Sorry maar de meiden die dat zo roepen zijn vaak zelf zo wannab achtig. En je gaat toch niet serieus een jaar lang naar dezelfde liedjes luisteren? Sorry dát vind ik wanna'b gedrag.


    Echt niet :')!
    Ik luister nu wat minder naar Tokio Hotel, maar af en toe leg ik weer een liedje op. Ik wil gewoon zeggen dat als je nu al uitgekeken bent op TH, en ze zelf al 'passé' noemt, dat je dan geen echte fan bent. Is toch zo?! Dus je bent wel een wannebe fan als je al zo lang van hen houdt ? Toch niet!

    ja maar, weet jij wel wa voor een druk da der op die gasten hun schouders liggen??? da is zwaar hoor, ze kunnen het nie altijd perfect doen he!!


    Let me be me...

    echt niet! Ik luister al zo lang naar TH. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een wannabe fan. xS


    Ik denk dat het hier eerder andersom is. Sorry maar de meiden die dat zo roepen zijn vaak zelf zo wannab achtig. En je gaat toch niet serieus een jaar lang naar dezelfde liedjes luisteren? Sorry dát vind ik wanna'b gedrag.


    mee eens xD

    Mijn mening; [Geen kut-reacties alsjebliefd]
    Als je een echte fan bent raak je niet zo uitgekeken op de liedjes van die band. Zelfs niet als je ze een paar weken lang op tv ziet.

    [En trouwens, Bill is ook net beter. Dus dan is het wel logisch dat ze niet zo snel nieuw matriaal krijgen denk ik.]


    paar weken?
    het gaat om een paar maande x.x

    ja sry , maar euh ik kijk net naar de dag top 5
    en ze staan op 1!

    en ze zijn niet saai ..!

    Xx<3__

    Mijn mening; [Geen kut-reacties alsjebliefd]
    Als je een echte fan bent raak je niet zo uitgekeken op de liedjes van die band. Zelfs niet als je ze een paar weken lang op tv ziet.

    [En trouwens, Bill is ook net beter. Dus dan is het wel logisch dat ze niet zo snel nieuw matriaal krijgen denk ik.]


    paar weken?
    het gaat om een paar maande x.x


    Maar toch ;)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Maakt mij ni uit da ze al zo lang in den dag top 5 staan, kben trots op under. En derbij zolang dak under muziek ni afgezaagd vind zulle ze ni saai zijn vr mij.

    Wat heb jij toch met werkwoordsvervoegingen? In je titel en 1 bericht heb je wordt zonder t geschreven :S
    Niks persoonlijks, kan er alleen niet tegen xD


    I clicked my heels and wished for you.

    En btw KILLERPILZE?! Fuck it,, da ze maar in Duitsland blijve.

    En btw KILLERPILZE?! Fuck it,, da ze maar in Duitsland blijve.

    Vind ik ook.

    En btw KILLERPILZE?! Fuck it,, da ze maar in Duitsland blijve.


    smaakloos ^^

    En btw KILLERPILZE?! Fuck it,, da ze maar in Duitsland blijve.

    Vind ik ook.


    ook smaakloos ^^

    Nja, misschien worden ze wel een beetje saai #moeiluk om te zeggen# mja, er zijn idd nog andere band enzo, dan luister je gwn effe daar naar en als TH dan een nieuw nummer heeft kun je toch gewoon opnieuw naar hen luisteren? ofniet soms? tis niet omda ze ff saai worden da je plots geen fan meer mag zijn fzo.. En tis natuurlijk ook te zien wat je saai noemt. Zelf vind ik ze nog niet echt saai, tis misschien omdat je echt ALLEEN naar hen luisterd, Als je afwisseld met muziek word je nooit iets beu volgens mij.
    x


    Turning up the volume

    Saai?
    Je moet geduld hebben tot een nieuw album. Als je echt fan bent wacht je daar wel op