• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    (...)

    Ik denk dat het hier eerder andersom is. Sorry maar de meiden die dat zo roepen zijn vaak zelf zo wannab achtig. En je gaat toch niet serieus een jaar lang naar dezelfde liedjes luisteren? Sorry dát vind ik wanna'b gedrag.


    dn weet je volgens mij niet wanner je een wannabe bent, ik luister al 2 jaar naar ze en nog niemand heeft me ooit een wannabe genoemt

    Ik blijf van hun music houden hoe vaak ik het ook hoorr

    Marre als je het te standaard vind worden dan moet je het kombineren met ander bands

    Ik vind ook van niet ik blijf het goed vinden en ik blijf de jongens lekker vinden:P:P:P

    Nogal logisch?
    Gewoon wachten op een niet album/singel
    En ja die komt pas volgens jaar ^-^

    Als je niet kunt wachten daarop ga je toch een andere band onderkwijlen ofoz? :') Echte fans hebben wel even de tijd hoor. Ik heb ook echt lang moeten wachten op zimmer 483, maar care, dat deed ik wel. Beetje slap als fans gaan afhaken.

    En ja logisch dat ze niet meer in de dag top 5 staan, dat hoeft toch ook helemaal niet. Op een gegeven moment heb je die liedjes vaak genoeg gehad, en laat je ze een beete links liggen. Nou care? Dan hoef je toch niet meteen geen fan meer te zijn ofzo.

    En Killerpilze is trouwens niet beter, echt niet. Die teksten hebben echt geen inhoud enzo maar daar gaat het niet om.
    TH komt wel weer op als ze nieuwe liedjes hebben, logisch toch? Je gaat toch ook niet een jaar lang naar 1 nummer luisteren?

    Beetje vage conclusie die je trekt hoor. En als je nu afhaakt omdat ze saai worden ben je niet echt zo'n die hard fan ofzo. Sorry maar dat vind ik.


    mee eens.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    je moet vgan demusiek genieten en niet om je heel kijken welke bands er beter zijn. en de dag top 5 is gewoon gelul omdat je in nederland de dag top 10 heb en dat is alleen om te laten sien welke bands er een nieuw nummer hebben en of hij is de smaak valt meer niet.

    ik vind ze nog steeds super leuk!:D


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    ik vind ze nog steeds de best en leuk


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ö I kill you ^^
    TOKIO HOTEL IS NIET SAAAI [a']


    -