• tokio hotel is echt zo passé, zelf in belgie waar hun beste fans zittn (zeggn ze) in de dag top 5 van tmf zittn ze ook vaak op het randje hoor, soms zie je ze op nr 4 fso staan, en simple plan en bullet for my valentine en killerpilze en weet ik veel, zijn VEEL beter. ik haat ze niet, maar het word wat saai.. en geef toe, na een half jaar ze in de dag top 5 gezien te hebben word het toch een beetje saai..

    hunk serieus
    het is niet dat ze een half jaar in de dag top 5 staan dat ze saai worden :S
    ik bijf hun muziek mooi vinden
    het gaat tenslotte om hun muziek
    niet over het feit dat de jongens heet zijn of lang in de dag top 5 staan...

    tokio hotel en hun teksten en liedjes <33


    het gaat niet doordat ze 100000x in de dag top 5 staan
    als je het 10000000x hoort, word dat best saai..
    en er zijn heus nog andere goede groepe.


    blijkbaar lusiter je dus ook de hele dag alleen maar TH. Ik vindt ze neit saai. er zijn fans die dat al zijn vanaf 2005 en die vinden het ook neit dsaai. MAar van mij hoef je geen fan te zijn heuwr


    I'll take you to another world

    Ik vind van niet, Ik vind ze nogsteeds goed..
    Ik zou ook wel een nieuw liedje willen maar daar wacht ik dan wel op.. onder tussen luister ik gewoon de oude nummers van TH en naar andere bandjes...

    ze teren nu al een jaar op zimmer 483, dat is natuurlijk wel irritant en ja ik geef toe dat ze best saai worden. Maar ze werken dag in dag uit keihard en hebben nooit echt een lange periode kunnen uitrusten, dus zeur een keertje niet zo en wacht gewoon tot ze met iets nieuws komen. Want geloof me, het komt heus wel, maar ze zijn ook weer niet zo superieur dat ze heel Europa en vaak zelfs de rest van de wereld altijd tevreden kunnen houden. Als je een echte fan bent zul je dus gewoon even geduld moeten hebben en th moeten respecteren met alles wat ze nu al voor ons doen, want ze putten zichzelf compleet uit en dat allemaal voor ons.

    Ik vind dat je geen gelijkt hebt,zij kunnen er niets aan doen dat ze elke dag in de dagtop 5 staan !! Aleen dat ze leuke liedjes schrijven..

    Maar weet je, ik vraag me af waarom Nederland, en België ook 1000 meere niet uitzend?!
    Das toch dom, ze wachten gewoon totdat hij er int Engels is. :S


    Träume sind wirklich!!

    En btw KILLERPILZE?! Fuck it,, da ze maar in Duitsland blijve.

    Vind ik ook.


    ook smaakloos ^^


    mening. die jij blijkbaar nie kan aanvaarden.
    Killerpilze kan misschien goed zijn qua muziek, kan mij het bommen, ik weet alleen dat ze th erg faken, daar kan ik gewoon nie tegn.

    Maar weet je, ik vraag me af waarom Nederland, en België ook 1000 meere niet uitzend?!
    Das toch dom, ze wachten gewoon totdat hij er int Engels is. :S
    hij is er al in het engels, maar de clip is er nog niet

    (6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)DAS NI! IK KAN GWN MILJOENE KEREN NAAR HUN LIEDJES LUISTRE! en th staat al vanaf maart op 1 in de dag top 5


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Op TMF in de dagtop 5 begin ik TH ook wat beu te worden, maar dat is omdat het altijd hetzelfde liedje is, het wordt tijd dat er in België 1000Meere gelanceerd wordt.
    Ik kijk uit naar hun nieuwe album!

    wtf saai? o.O


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Hoezo saai?
    oke toen ik monsoon heel vaak op de radio hoorde vond ik het ook iet leuk meer. maar de andere liedjs wel.
    en saai zijn ze neit !


    Boem is Ho, Plons is water <3

    echt niet! Ik luister al zo lang naar TH. Sorry dat ik het zeg, maar volgens mij ben je een wannabe fan. xS


    Ik denk dat het hier eerder andersom is. Sorry maar de meiden die dat zo roepen zijn vaak zelf zo wannab achtig. En je gaat toch niet serieus een jaar lang naar dezelfde liedjes luisteren? Sorry dát vind ik wanna'b gedrag.

    Goed gezegt Bomba.
    Ik vind Tokio Hotel niet echt de beste meer, maar ze zijn nog wel goed.
    En als je tegen anderen gaat zeggen dat ze wannabe zijn, denk dan tog eerst eens na. =) (dat laatste was tegen laraaa)

    Het word pas saai als ze elke keer het zelfde liedje laten horen maar op zich zijn ze niet saai (A)


    My fairytail stinks, does yours?

    tokio hotel is en blijft altijd goed!! en niet saai!!!


    i like cookies :Y)

    NEEEEEE
    TOKIO HOTEL IS NOOIIIT SAAAI.