• • Story
    • Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    • Speeltopics: 1 II 2
    • Regels: 300 woorden II ABN II Standaard


    • The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    • Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    • Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:

    • Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)

    Trainers:
    Vluuv: Scipio Alban D’Ucello - 32 (4,14)
    Ewijn: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Asami: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    bezet

    Personeel heer:
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Cashby: Miguel Fuentes - 27 - Bakker(4,12)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Asami: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Cashby: Amerigo Vieri - 20 - Hulpje v/d smid(4,5)
    Onbeperkt

    Overig:
    Hiraeth:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Veel plezier!
    Is dit niet gewoon het praattopic? ;o Ik dacht dat dit praat en rollen tegelijk was. Maar één extra om praat en rollen apart te houden zou geen kwaad kunnen lijkt me.

    Ik was te lui om drie topics bij te houden en in rollentopics wordt ook altijd gekletst :p

    Damn guys ik ben al sinds gisteren superziek. Wat een timing met de examens :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat snap ik, in het vervolg wel handig, want dan zou je de rollen gewoon sneller kunnen opzoeken en het staat netter.
    Ah, poor you! Volgens mij gaat de griep rond. Hopelijk ben je voor de tentamens er van af.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ah inderdaad vervelend voor je :\ Hopelijk voel je je snel weer goed. Beterschap in ieder geval!

    Sorry dat alles zo lang duurt nu, ik vind het zelf ook niet fijn, maar damn.. Ik heb echt wat in te halen qua leerwerk, maar vanaf morgen ga ik er weer wat posts tussen proberen te proppen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    School en je gezondheid gaan voor. Ik denk dat iedereen hier dat wel begrijpt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Idem dito. RPGen hoort leuk te zijn dus doe het ook alleen maar als je er zin in hebt en probeer jezelf er niet toe te dwingen ofzo ;o

    Ik heb zin, maar weinig tijd :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak vanavond een postje. Sawry dat het even duurt


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik wil nog even zeggen dat ik bezig ben aan een post...Eigenlijk telt dit voor alle RPG's waar ik aan mee werk.
    Ik ben het absoluut niet vergeten, maar de laatste tijd lijkt alles hier een beetje bergafwaarts te gaan en heb ik niets anders dan tegenslag.
    Je kan dus zeggen dat ik eigenlijk een beetje in een dipje zit door omstandigheden en school.
    Momenteel zit ik nog niet aan het gewenste aantal woorden, maar ik zal echt mijn best doen om het deze week af te krijgen.
    Mijn excuses hiervoor.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dont worry (: enje mag gerust een keer onder het minimum zitten! In ieder geval sterkte, hopelijk gaat het gauw weer wat beter allemaal (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ach Cassia, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Ik spreek vast en hoogstwaarschijnlijk voor iedereen als ik zeg dat je eigen leven toch voor gaat. Dit is immers maar een post, dat kan wel even wachten. Bovendien ben je ook een tijdje weggeweest, dus dat werkt eveneens mee. Als je overigens ergens mee zit, je kunt me PB/ GB'en.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 0:35 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ach Cassia, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen hoor. Ik spreek vast en hoogstwaarschijnlijk voor iedereen als ik zeg dat je eigen leven toch voor gaat. Dit is immers maar een post, dat kan wel even wachten. Bovendien ben je ook een tijdje weggeweest, dus dat werkt eveneens mee. Als je overigens ergens mee zit, je kunt me PB/ GB'en.


    Hier sluit ik me volledig bij aan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hmm thanks.
    Dat waardeer ik. (:
    Maar het is zo dat mijn weekend nu begonnen is...Dus normaal gezien moet het me wel lukken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hé, je moet jezelf nergens toe dwingen hè (: Neem gewoon lekker de tijd en als je zin hebt ga je schrijven, anders niet. Dan ga je lekker ontspannen en iets leuks doen. Echt waar, het maakt echt niet uit als je vandaag of morgen niet post. Mijn part post je pas over een maand, je gezondheid gaat, zoals al gezegd werd, voor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.