• • Story
    • Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    • Speeltopics: 1 II 2
    • Regels: 300 woorden II ABN II Standaard


    • The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    • Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    • Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:

    • Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)

    Trainers:
    Vluuv: Scipio Alban D’Ucello - 32 (4,14)
    Ewijn: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Asami: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    bezet

    Personeel heer:
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Cashby: Miguel Fuentes - 27 - Bakker(4,12)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Asami: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Cashby: Amerigo Vieri - 20 - Hulpje v/d smid(4,5)
    Onbeperkt

    Overig:
    Hiraeth:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is toch een magische wereld, of mis ik nu ook wat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waah dat was toch altijd zo? D: In een eerdere versie van deze RPG waar ik aan mee deed was het zo in ieder geval, even kijken of ik het ergens in de story kan vinden oid ;o

    Oh check even onder het eerste spoiler balkje:

    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen

    [ bericht aangepast op 17 april 2014 - 23:30 ]

    Vorige rpg was dat een verplichting, hier had ik er een keuze van gemaakt (: als je wil kan je dude altijd in het dorp nog op zoek naar zo een beest of laat ie iemand anders het vuile werk doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De post met Phelan is er! ^^

    Toen ik er mee bezig was merkte ik maar weer eens hoe graag ik verder wil met het gedoe tussen Kathryn en Phelan, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    De post met Phelan is er! ^^

    Toen ik er mee bezig was merkte ik maar weer eens hoe graag ik verder wil met het gedoe tussen Kathryn en Phelan, haha.

    Haha, ik ook ja, dus je bent niet de enige.
    Ze zijn zo leuk bij elkaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, zo heb je idd mooi de kans (: En ik ga vandaag schrijven voor Eleanor en gooi Esmée er dan ook maar meteen bij, eerst even Engels examentje oefenen nu (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whoep, ik zit ongeveer op de helft en heb 14 à 16 punten van de 21 (: Dus dat gaat erg goed voor een oefenexamen! Nu even pauze en schrijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is er trouwens iemand voor Sarnek? Hij loopt zich een beetje te vervelen, haha.
    Ik hoop komend weekend weer wat te kunnen schrijven, dan heb ik vakantie en een hoop meer tijd :')


    Stenenlikker

    Het enige wat ik kan bedenken is dat hij heer d'Ucello gaat groeten oid, omdat die net aankomt :') But that's it, haha. Met mijn andere personage kan ik niks voor je betekenen ben ik bang.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja kom anders met hem de kant van Esmée en Scipio op c: Het lijkt me dat hij en Scipio elkaar al wel kennen aangezien ze beiden uitverkorenen/trainers zijn, dus misschien dat hij iets over de uitverkorenen die ze moeten trainen wil bespreken oid? Beetje vergezocht misschien maar het lijkt me dat ze elkaar wel enigszins goed kennen dus hij kan altijd gewoon een praatje komen maken of wat haha :)

    Hmmhmm, Sarnek is nog niet lang trainer, maar wel aardig bekend met de mensen daar, dus die zullen elkaar waarschijnlijk wel kennen.
    Als ik niets van Bash/WenseKronik hoor, dat stuur ik hem wel jullie kant op :')


    Stenenlikker

    Oh ok, dan kennen ze elkaar in ieder geval wel vaagjes. Maar goed prima, we zien het vanzelf wel ;D

    Even om te melden dat ik vanaf morgen met school voor twee dagen naar Antwerpen ga, dus morgen en vrijdag ga ik niet kunnen posten.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Veel plezier.

    Waarom hebben we eigenlijk geen praattopic?
    Iemand voor Camille? Of zou ik Camille ergens heen laten gaan? (bakkerij?)

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 12:55 ]


    Aan niets denken is ook denken.