• • Story
    • Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    • Speeltopics: 1 II 2
    • Regels: 300 woorden II ABN II Standaard


    • The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    • Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    • Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:

    • Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)

    Trainers:
    Vluuv: Scipio Alban D’Ucello - 32 (4,14)
    Ewijn: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Asami: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    bezet

    Personeel heer:
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Cashby: Miguel Fuentes - 27 - Bakker(4,12)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Asami: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Cashby: Amerigo Vieri - 20 - Hulpje v/d smid(4,5)
    Onbeperkt

    Overig:
    Hiraeth:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De post met Phelan komt er één der deze dagen aan. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Florentina schreef:
    Ah, ik weet al helemaal waarom Camille ook naar dat kruidenwinkeltje komt.


    Goed dat je er iets mee kan, moet er echt even met hem inkomen ofzo..


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    (...)

    Goed dat je er iets mee kan, moet er echt even met hem inkomen ofzo..


    Dat snap ik, lijkt me ook wel een lastige rol op zich (wel uitdagend)


    Aan niets denken is ook denken.

    Cashby schreef:
    (...)

    Goed dat je er iets mee kan, moet er echt even met hem inkomen ofzo..


    Ik kan er niets aan doen maar iedere keer dat ik zijn naam lees zie ik het paard van Sinterklaas voor me, in plaats van je jongen. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Ghehe, heb de naam van een ontdekkingsreiziger though, wist tot gisteren niet dat het paard van Sinterklaas ook zo genoemd werd xd

    @Florentina: Ik had eens een uitdaging nodig en zo'n ding dat nog amper iets van de wereld heeft gezien leek me wel wat x3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Goldenwing schreef:
    De post met Phelan komt er één der deze dagen aan. (:

    (hoera)(hoera)

    Doe rustig aan, Char. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    (hoera)(hoera)

    Doe rustig aan, Char. :3


    Ik doe rustig aan, maar ik maak wel goed gebruik van de rust die school me nu geeft. :3 Ik wil gewoon heel graag weten wat de reactie van Kathryn is, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik doe rustig aan, maar ik maak wel goed gebruik van de rust die school me nu geeft. :3 Ik wil gewoon heel graag weten wat de reactie van Kathryn is, haha.

    Dat is prima, maar ik bedoelde meer dat je niet het gevoel moet hebben dat ik je opjut of zoiets. Yea, Kathryn's reactie hehe, dat zal nog wat worden. Ze weet zelf ook niet precies wat ze ermee aan moet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Dat is prima, maar ik bedoelde meer dat je niet het gevoel moet hebben dat ik je opjut of zoiets. Yea, Kathryn's reactie hehe, dat zal nog wat worden. Ze weet zelf ook niet precies wat ze ermee aan moet.


    Ah, op die manier, nee hoor, daar heb ik altijd redelijk weinig last van. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik zit te twijfelen of ik dat laatste stukje ook mee zal nemen, haha. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Ik zit te twijfelen of ik dat laatste stukje ook mee zal nemen, haha. x')

    Dat mag je zelf weten, daarom heb ik het in cursief gezet. ;3 Als het er niet bij past, doe je het niet. Al ben ik wel benieuwd hoe hij zal reageren. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Dat mag je zelf weten, daarom heb ik het in cursief gezet. ;3 Als het er niet bij past, doe je het niet. Al ben ik wel benieuwd hoe hij zal reageren. :'D


    Ja, daar ben ik zelf ook benieuwd naar. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Vind je het erg als ik haar laat doen alsof ze Phelan's handen verbindt en dan zegt dat diegene die klopt mag binnen komen?


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Vind je het erg als ik haar laat doen alsof ze Phelan's handen verbindt en dan zegt dat diegene die klopt mag binnen komen?

    Zijn handen zijn toch al verbonden? Maar ik vind het wel prima hoor, ben best wel gemakkelijk in dat soort dingen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Zijn handen zijn toch al verbonden? Maar ik vind het wel prima hoor, ben best wel gemakkelijk in dat soort dingen.


    Ja, maar ze moeten even een schijnbeeld opwekken voor degene die hen komt storen. :3


    Stand up when it's all crashing down.