• • Story
    • Rollentopics: 1 II 2 II 3 II 4
    • Speeltopics: 1 II 2
    • Regels: 300 woorden II ABN II Standaard


    • The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    • Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    • Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:

    • Rollen:
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)

    Trainers:
    Vluuv: Scipio Alban D’Ucello - 32 (4,14)
    Ewijn: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Asami: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    bezet

    Personeel heer:
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Cashby: Miguel Fuentes - 27 - Bakker(4,12)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Asami: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Cashby: Amerigo Vieri - 20 - Hulpje v/d smid(4,5)
    Onbeperkt

    Overig:
    Hiraeth:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 19:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, is goed hoor (: Ik moet zelf iig aan het PWS helaas (8000 woorden zitten we en de helft van de benodigde uren, pfft), maar ik ga dus asap schrijven (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Simone, ik hoop dat je er iets mee kunt. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Haha leuk, daar kan ik zeker wat mee! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gelukkig maar, ik was er even bang voor aangezien het grootste gedeelte tussen Phelan en William gaat.


    Stand up when it's all crashing down.

    Door Phelan heb ik zin in boterkoek haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oh don't worry, ik gooi er wel een kleine flashback in en laat haar even kletsen met die vrouw van wie ik de naam nu al weer kwijt ben :Y)
    En ja damn, dat had ik dus ook, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil graag twee meisjes reserveren, eentje aan het hof die kledingmaakster is.
    En een dorpeling (Meisje) die medicijnvrouw is.


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    Hahah, daar heeft Phelan dan mooi voor gezorgd. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Rol: Personeel, kledingmaakster
    Volledige naam: Camila Mayra Caldrun
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:



    Camila heeft lange, rode haren die van donker naar licht lopen. Haar huid is een heel klein beetje bruiner dan normaal, en ze heeft een vrolijk gezichtje, waar sproetjes over heen lopen. Ze draagt vaak jurken zonder mouwen, waar ze dan een vestje over heen doet, en haar haren los.

    Karakter: Camila is trouw aan haar heer, en het hele hof. Ze maakt kleding voor wie dat wil, en is niet kieskeurig, behalve als het om rollen stof gaat. Ze heeft een groot eergevoel, en houd zich vaak strikt aan de regeltjes. Ze vind haar uiterlijk best belangrijk, en houd zich aan alle tradities.
    Camila aanbid vaak de goden, en zou niet durven om met hun te spotten. Vaak word Camila gezien als 'Het brave meisje' Wat ze ook wel is.
    Camila snuffelt vaak in boeken, en is vrij slim. Camila heeft vaak last van schuldgevoelens. Als ze voor iets of iemand gaat, dan gaat ze er ook voor.

    Afkomst: Camila is geboren en opgegroeid in Hawforth.
    Geschiedenis: 'De moeder van Camila werkte als kokkin aan het hof van de heer, en haar vader was een handelaar die ook uit Hawforth kwam. Toen haar vader oud genoeg was om een vrouw uit te huwelijken, koos hij Dina, -volgens hem- Het mooiste meisje uit heel Hawforth. Ze werden gelukkig, maar Dina moest weg. Waarom wist Camila's vader niet, en Dina liet ook Camila achter. Er werd nooit meer iets van haar gezien.' Zo werd het verhaaltje Camila tot haar 8e vertelt. Totdat ze oud en wijs genoeg, was om te weten dat het niet kon kloppen. Ze zat uren in bibliotheken, en bij mensen die haar moeder kende, tot ze uiteindelijk de waarheid uit haar vader kreeg: Dina was gestorven in haar kraambed, vanwege Camila. Dat was een last die ze altijd op haar schouders moest dragen. Haar vader had geweten dat ze schuldgevoel zou krijgen, en om zijn dochter te beschermen had hij haar een ander verhaal verteld.

    Extra: -


    "As long as I am in this world, I will not be free." - Myself

    @ Maia, ik heb Phelan aangepast, zoals ik zou doen. (: Ik hoop dat je er wat mee kunt.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    @ Maia, ik heb Phelan aangepast, zoals ik zou doen. (: Ik hoop dat je er wat mee kunt.

    Ja, ik kan er wat mee. Bedankt nog dat je het hebt aangepast. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Ja, ik kan er wat mee. Bedankt nog dat je het hebt aangepast. :].


    Graag gedaan en ik ben heel benieuwd naar de reactie van Kathryn, niet enkel op Phelan maar vooral op Andrew. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Woow awesome begin post (:

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Graag gedaan en ik ben heel benieuwd naar de reactie van Kathryn, niet enkel op Phelan maar vooral op Andrew. ^^

    Er zit al een reactie in mijn hoofd dat ze ongeveer gaat uitvoeren, dus dat moet wel goed komen. Alleen ga ik dat waarschijnlijk morgen pas schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Er zit al een reactie in mijn hoofd dat ze ongeveer gaat uitvoeren, dus dat moet wel goed komen. Alleen ga ik dat waarschijnlijk morgen pas schrijven.


    Dat geeft niet, ik zal geduldig wachten. (:


    Stand up when it's all crashing down.