• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lijkt me een vette rpg ik doe mee als Angel. De rol maak ik ook meteen en je moet maar kijken als je goedkeurd of niet

    Edit: Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht 'om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.' Wat tussen aanhalings tekens is dat begrijp ik niet. Wat bedoel je daar precies mee.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 22:53 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik wil ook wel mee doen lijkt me ook echt een leuke rpg.
    Mag ik dan ook een angel?

    Snowqeeun schreef:
    Lijkt me een vette rpg ik doe mee als Angel. De rol maak ik ook meteen en je moet maar kijken als je goedkeurd of niet

    Edit: Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht 'om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.' Wat tussen aanhalings tekens is dat begrijp ik niet. Wat bedoel je daar precies mee.


    Angels zij de vrouwen dus Satan's Angels en Demons zij de mannen, dus Satan's Demons. Zo is er beetje verschil tussen mannelijk en vrouwelijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    BarnOwl schreef:
    Ik wil ook wel mee doen lijkt me ook echt een leuke rpg.
    Mag ik dan ook een angel?


    Ik zet jullie erbij ! Leuk om te horen dat ie toch in de smaak valt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Angels zij de vrouwen dus Satan's Angels en Demons zij de mannen, dus Satan's Demons. Zo is er beetje verschil tussen mannelijk en vrouwelijk




    Dat bedoel ik niet, want dat was overduidelijk. Ik bedoel wat ik tussen asnhalings tekens heb neergezet dat begrijp ik niet


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik wil een angel


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Snowqeeun schreef:
    (...)



    Dat bedoel ik niet, want dat was overduidelijk. Ik bedoel wat ik tussen asnhalings tekens heb neergezet dat begrijp ik niet


    Ohh de Angels en Demons halen slechte mensen terug naar de hell als ze dood zijn. Net als de ghost rider doet in de film.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe oud zijn de Angels/Demons?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Hoe oud zijn de Angels/Demons?


    Dat kan verschillen ze kunnen zo al duizenden jaren al werken voor Satan of er zijn er een paar pas bij gekomen. Die keuze is aan jullie (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Maar ik bedoel, als je iemand hebt van 115, moet je daar dan een foto bij zoeken of mogen ze er zo uitzien als je wilt, zelfs als ze zo verschrikkelijk oud zijn?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Maar ik bedoel, als je iemand hebt van 115, moet je daar dan een foto bij zoeken of mogen ze er zo uitzien als je wilt, zelfs als ze zo verschrikkelijk oud zijn?


    Ze mogen er zo uit zien als je wilt. Ze worden wel ouder, maae hun uiterlijk verandert niet


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik schrijf me toch uit, volgens mij gebeurt hier niks


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Ik schrijf me toch uit, volgens mij gebeurt hier niks


    nee, er hebben mensen zich niet meer aangemeld.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 18:36 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil wel mee doen ook al is het even geleden dat er hier iets gepost is (als jullie nog verder doen tenminste). Ik wil een demon reserveren .

    En kan die extra kracht ook bv zijn dat mijn demon een Hellhound heeft zodat hij de zielen kan meeslepen zodat hij het 'vuile' werk opknapt?

    ik vind het eigenlijk ook wel een vette rpg.. als hij wat verder uitgewerkt wordt enzo


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic