• TIJDELIJKE STOP OP MEIDEN/ ANGELS!!

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.


    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het leek mij op zich geen slecht idee, maar dat is mijn mening.

    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:


    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Prytha Lifeless || 250 jr. || LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -


    Het Kasteel:
    Buitenkant
    Binnenkant
    Trappenhuis

    - Speeltopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 10:55 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam: Lucifer A.K.A Luc
    Leeftijd: I've stopped counting
    Situatie met Satan/ Lucifer: He is awesome and his 'daddy' kicked him out of heaven
    Karakter: Lucifer is op zich best een rustig en stil persoon. Hij laat niet super veel van zich horen en houd zich vaak gedeisd dat betekend echter niet dat hij niet aanwezig kan zijn. Lucifer laat vaak genoeg horen dat hij er is, vaak door het verheffen van zijn stem. En zodra hij dit doet is hij dan ook woedend. Dat is een van de kanten die je zeker niet van hem wil kennen. Er schuilt niet alleen woede in hem maar ook veel agressie. Hij twijfelt zeker niet om iemand ook maar wat aan te doen. Natuurlijk schuilt er ook iets sadistisch in hem. Iets wat erg duidelijk is. Lucifer is iemand die zijn gedachtes vaak hard op spreekt en hier grote deels niet bij na denkt. Ondanks zijn 'slechte' kant heeft hij nog steeds een engelen kant. Hij kan namelijk erg zorgzaam en lief zijn. Hij is iemand die soms te vaak mensen een tweede kans geeft. Maar meer dan een tweede kans krijgt iemand zeker niet. Hij is na sommige mensen zeer vriendelijk vooral naar zijn Angels toe. Naar zijn Demonen is hij toch vaak wat botter en uit hij zijn 'liefde' voor hen vaak op een andere manier. Hij is erg beschermd tegen over zijn vrouw en donders jaloers. Ondanks dat hij zelf jaloers is, is lucifer toch een flirt hij houd van vrouwelijke aandacht maar zal nooit te ver gaan. lucifer kan echt een eikel zijn door zich soms toch wat kinderachtig te gedragen. Hij is pas echt zich zelf als hij bij zijn vrouw is. Hij heeft dan ook een romantische kant en laat die echt alleen aan haar zien.
    Uiterlijk: Lucifer zijn lichaam ziet er uit als een 23 jarige man. Hij heeft licht blauw grijze ogen en bruine korte haren. Ondanks dat hij satan is heeft hij zoals bijna elke demon en angel zwarte ogen. Zo kan hij zich ook vaak Lucifer heeft twee grote littekens op zijn schouder bladeren waar ooit zijn vleugels zaten. Die helaas zijn weg gebrand door de val. Verder heeft hij geen enkele litteken of on even heden op zijn lichaam zitten. Hij heeft een wat gebruinde huid maar is niet gekleurd te noemen. Lucifer is een redelijke lang persoon met zijn 1,85 hij weegt 79 kg. Verder heeft hij een redelijk gespierd lichaam en laat dit ook maar al te graag zien.
    Kracht: pyrokinesis, natuurlijk laat Lucifer vaak zijn Angels en Demons het werk doen, maar wanneer hij verveeld is gaat hij er graag zelf op uit. Of enkele van zijn engelen, demonen hebben gefaald dan moet hij het zelf oplossen Hij gebruikt dan graag zijn vuur om mensen mee te trekken naar de hel. Alvast een kleine voor proefje over hoe hel is vind hij.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 16:37 ]

    Satan noemt de vrouwen gewoon Angels omdat het zijn lieve engeltjes zijn ^_^ ze zijn net als de demonen in supernatural met bepaalde kleur ogen (net zoals de yellow-eyed demon of die met rode ogen in season 2 episode 9 en anders gewoon zwarte ogen :3) ik hoop dat jullie zo genoeg info hebben over hoe het zit en dat ik jullie zo verder heb geholpen met een begin naar jullie rollen (: ik ga nog een paar mails sturen naar mensen om er zeker van te zijn dat ze nog mee willen doen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    als mijn plaatje geen gekleurde ogen heeft, is dat dan een groot probleem?
    en om nog een keer terug te komen op mijn vraag.. hoe zit het met: situatie met satan? wat moet ik daar opschrijven bijvoorbeeld :3


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Er is een awesome blog op Tumblr die foto's en gifs bewerkt met zwarte ogen etc

    klik

    Dus misschien handig voor sommige (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 15:05 ]

    maybetonight schreef:
    als mijn plaatje geen gekleurde ogen heeft, is dat dan een groot probleem?
    en om nog een keer terug te komen op mijn vraag.. hoe zit het met: situatie met satan? wat moet ik daar opschrijven bijvoorbeeld :3


    Nou ik ben best nieuwsgierig naar wat de reden van jullie personages zijn om Satan te vergezellen in hel, daarvoor is het. Zodat je een extra uitleg heb van waarom juist Satan en niet in heaven :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    BlackDesire schreef:
    Er is een awesome blog op Tumblr die foto's en gifs bewerkt met zwarte ogen etc

    klik

    Dus misschien handig voor sommige (:


    Thank chu! Daar was ik ook al naar op zoek :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    Thank chu! Daar was ik ook al naar op zoek :3


    Haha alstu xD

    Trouwens zijn er regels qua 16+ enzo

    Stiekem wil ik Lucifer een eigen martel kamer geven maar ik denk dat het dan net te ver gaat.

    ik wil mijn angel een schattig uiterlijk geven (zo van schijn bedriegt) maar ik kan niet het goede plaatje vinden :|


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    maybetonight schreef:
    ik wil mijn angel een schattig uiterlijk geven (zo van schijn bedriegt) maar ik kan niet het goede plaatje vinden :|


    Babara palvin misschien ?



    ik vind haar wel iets cute's hebben

    ahw ja zij is echt schattig! thanks ♥


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic



    Naam: Lucifer A.K.A Luc
    Leeftijd: I've stopped counting
    Situatie met Satan/ Lucifer: He is awesome and his 'daddy' kicked him out of heaven
    Karakter: Lucifer is op zich best een rustig en stil persoon. Hij laat niet super veel van zich horen en houd zich vaak gedeisd dat betekend echter niet dat hij niet aanwezig kan zijn. Lucifer laat vaak genoeg horen dat hij er is, vaak door het verheffen van zijn stem. En zodra hij dit doet is hij dan ook woedend. Dat is een van de kanten die je zeker niet van hem wil kennen. Er schuilt niet alleen woede in hem maar ook veel agressie. Hij twijfelt zeker niet om iemand ook maar wat aan te doen. Natuurlijk schuilt er ook iets sadistisch in hem. Iets wat erg duidelijk is. Lucifer is iemand die zijn gedachtes vaak hard op spreekt en hier grote deels niet bij na denkt. Ondanks zijn 'slechte' kant heeft hij nog steeds een engelen kant. Hij kan namelijk erg zorgzaam en lief zijn. Hij is iemand die soms te vaak mensen een tweede kans geeft. Maar meer dan een tweede kans krijgt iemand zeker niet. Hij is na sommige mensen zeer vriendelijk vooral naar zijn Angels toe. Naar zijn Demonen is hij toch vaak wat botter en uit hij zijn 'liefde' voor hen vaak op een andere manier. Hij is erg beschermd tegen over zijn vrouw en donders jaloers. Ondanks dat hij zelf jaloers is, is lucifer toch een flirt hij houd van vrouwelijke aandacht maar zal nooit te ver gaan. lucifer kan echt een eikel zijn door zich soms toch wat kinderachtig te gedragen. Hij is pas echt zich zelf als hij bij zijn vrouw is. Hij heeft dan ook een romantische kant en laat die echt alleen aan haar zien.
    Uiterlijk: Lucifer zijn lichaam ziet er uit als een 23 jarige man. Hij heeft licht blauw grijze ogen en bruine korte haren. Ondanks dat hij satan is heeft hij zoals bijna elke demon en angel zwarte ogen. Zo kan hij zich ook vaak ongezien door de menigte heen lopen. In elk geval zo denkt hij er over. Iedereen weet natuurlijk hoe hij er uit ziet. Lucifer heeft twee grote littekens op zijn schouder bladeren waar ooit zijn vleugels zaten. Die helaas zijn weg gebrand door de val. Verder heeft hij geen enkele litteken of onevenheden op zijn huid te zien. Hij heeft een wat gebruinde huid maar is niet gekleurd te noemen. Lucifer is een redelijke lang persoon met zijn 1,85 hij weegt 79 kg. Verder heeft hij een redelijk gespierd lichaam en laat dit ook maar al te graag zien.
    Kracht: pyrokinesis, natuurlijk laar Lucifer vaak zijn Angels en Demons het werk doen, maar wanneer hij verveeld gaat hij er graag zelf op uit. Hij gebruikt dan graag zijn vuur om mensen mee te trekken naar de hel. Alvast een kleine voor proefje over hoe hel is vind hij.



    Luci is af dacht ik zo. Ik hoop in elk geval dat hij goed is.

    En nog vrijwilligers die het aan durven zijn vrouw te zijn ?

    (het is ook totaal niet erg dat ik mijn eigen char awesome vind)

    hij is cool c:
    als je mijn personage goed genoeg vindt om zijn vrouw te zijn, bied ik me aan c:


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Als je de rol in hebt gevuld en ik vind der qua karakter passen bij luc dan vind ik het goed. (:

    Naam:
    Vetis Lifeless
    Leeftijd:
    Demon: pas een jaar of 100 (vrij jong)
    Uiterlijk: 17
    Situatie met Satan/ Lucifer: (dus hoe jou verbindt met Satan)
    Hij word gezien als de jonkie en mag over het algemeen vrij weinig dingen doen.
    Karakter:
    Vetis is een jongen zonder woorden. Zijn gezichtsuitdrukkig zegt al genoeg en hij is ook niet bepaald een lieferdje. Hij maakt vrij vaak fouten en moet over het algemeen veel leren om zijn vrienden bij te houden.
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Kracht:

    Klein beginnetje.


    Vampire + Servant = Servamp