• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil Amerika's weer in Nederland +.+

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 16:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In the pocket: 8,3 voor praktijk KUBV! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bash schreef:
    Ik wil Amerika's weer in Nederland +.+


    Hadden ze daar geen sneeuwstormen een paar weken terug? xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Hadden ze daar geen sneeuwstormen een paar weken terug? xd


    Ja, maar dan hebben we sneeuwvrij c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Ja, maar dan hebben we sneeuwvrij c:


    Hmm, zit wat in :)
    In dat geval heb ik er niets op tegen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gewoon geen zin meer.

    O.o ons blok heeft alleen nog maar stroom. Alle andere hebben geen stroom meer :x

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 17:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg tranen in mijn ogen daarvan. Wat een lieve jongens zijn het toch. En nee dit gaat niet over jullie oh zo ´geweldige´ boys Directioners (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Klootzak, klootzak, klootzak, rustig blijven.

    O, ik hou van de combinatie Valerio Zeno en Dennis Storm.


    Searching heavens for another earth

    M'n ouders weten soms echt niet wat lekker eten is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Taiteilijan schreef:
    O, ik hou van de combinatie Valerio Zeno en Dennis Storm.


    Jup, proefkonijnen <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er echt bang voor. Bang dat het niet zal lukken. Maar ik zal alles, maar dan ook alles proberen om het te laten lukken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Orchard schreef:
    M'n ouders weten soms echt niet wat lekker eten is.

    Huh, ik werd opeens uitgelogd op Q....?


    Stenenlikker