• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    mheh toets gehad. vraag me af hoe t gegaan is.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een 5.54 als eindgemiddelde. Volgens mij heb ik zowaar mijn vak gehaald O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga de goede kant op. (: 2014 is goed begonnen voor mij, en misschien wordt dit dan toch eindelijk het jaar dat is van mijn eetstoornis afkom.


    ars moriendi

    Hoe the hell ga ik dit nou weer doen dan? :'D
    En ik heb zin in de meetings! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    waarom heb ik niet zo'n leven als in de boeken die ik lees :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Begin één keer het gesprek. Alsjeblieft. Eén keer.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oké, alleen nu nog woorden schrappen, want ik heb er echt 800 te veel Ö


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mihihihih. Ik ben geen vrijgezel meeeeeeer <3


    -

    Ik moet biologie maken maar dat gaat niet want die site doet het niet en ik ga gillen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En nu is het dus echt over.

    Vage, vage film.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou zo goed bij Dauntless passen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh! Stomme Finale, doe eens wat ik wil! Ik wil een 3/4e maatsoort en geen 4/4e!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yesh! Essay af, alleen nog noten en literatuurlijst. Precies 5 woorden binnen het toegestane aantal haha. Stilistisch minder mooi door het moeten schrappen, maar goed, het is maar wat het is (:

    Ik ben echt zo blij nu, gewoon ein-de-lijk, na twee weken hard eraan werken!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 16:51 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben er nu echt zekerder over


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.