• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Typisch weer. Het is tien uur ´s avonds en ik krijg zin om te gaan studeren. Waarom gebeurt dat nu nooit ´s ochtends.
    PFFF


    I am an idiot, I move.

    I hope it all will change, i don't know what to do.. please.. see it


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    M'n kat is perfectie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En daar wachten we dan bijna een half jaar op.. Op 4 minuten die aardig tegenvallen...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nat, patat. Waar je al niet een hysterische lachbui van kan krijgen met je tweelingbroer.

    Ugh. Ik word echt gek van mijn Oma en Opa en de manier hoe ze tegen mij doen. Er komt nog een dag dat ik echt boos wordt en tegen ze ga schreeuwen. Fuck respect tegen ouderen als ze het ook niet voor jou hebben.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 22:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ook lekker, als je de laatste drie minuten op een proefwerk ziet dat de lijnen in een kaart niet grenzen zijn, maar de routes door Europa van kruistochten.


    Searching heavens for another earth

    Ik weet niet wat ik heb, maar ik vind het fijn. Ik voel me zo gelukkig, dat ik bijna moet huilen. Zo blij ben ik. Ik heb me in geen tijden zo gelukkig gevoeld <3


    26 - 02 - '16

    Als ik zo zenuwachtig ben voor Engels, dan wordt dat nog wat met economie...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zeg kan dit uit...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I wanna run away from love
    This time I've had enough.

    I'm broken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    That makes me rather sad..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    You're a let down
    I don't know why I ever though I could count on you and your attitude
    to ever be around when I needed you


    Your make-up is terrible

    Vreemd wat voor gedachten een mens kan hebben. 'Wat als ik op m'n werk met een kaasmes in m'n keel op de grond dood lig te gaan? Wat zouden collega's doen?' Like, why brain?


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb net een enorme brief geschreven naar mijn beste vriendin om haar te vertellen wat mijn mening is over de situatie waar we ons nu in bevinden. Ik ben echt trots op mezelf dat ik dit heb gedurfd, vroeger zou ik dat echt nooit hebben gedaan. Nu ben ik alleen heel erg bang voor haar reactie. Zucht. Dat wordt wachten tot morgen.


    Life is hard and then we die