• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    Ik wist nu al niet meer wat te zeggen en keek vluchtig naar de mensen naast ons. Pete en John, echt gesproken had ik ze niet, gezien wel, en hun namen kende ik ook. Meer wist ik eigenlijk niet, toch had ik respect voor wat ik daar zag. John die Pete een kus gaf. In het openbaar, het leek hem niks te deren wat anderen er van vonden. Ik richt me weer op Ethan, "dus... gaan we verandering brengen in ons niks doen?" Ik kon moeilijk de hele dag op mijn luie kont blijven zitten....


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik luisterde naar haar woorden. Ze woonde tenminste niet enorm ver weg. Eerst woonden we zelfs in heel erg dicht bij elkaar... Min of meer. "Ik woon in Manchester." zei ik vrolijk. Zo slecht was dat niet. Ik stelde voor om te gaan zwemmen. We verzonnen echt wel wat. Zo ver woonde ze namelijk gelukkig niet. Als ze nog in Liverpool zou wonen zou ik zo bij haar op bezoek kunnen. Abby vond het een leuk idee en klom van het bed om een bikini te zoeken. Zelf trok ik mijn zwemshorts uit de stapel en trok mijn shirt vast uit. Ze begon te klagen over het andere meisje wat bij ons zou komen liggen. "Vraag anders zo aan Dena of ze daarheen kan. Anders kan ze altijd nog bij Melody." zei ik terwijl ik mijn broek omwisselde voor mijn zwembroek onder de dekens. Ik was niet heel preuts, maar mijn vriend hoefde ze niet te zien, al had ze hem net wel gezien. Dat ging prongelijk. Ik keek toen ze twee bikini's omhoog hield. "De witte." zei ik voor ik van het bed sprong in mijn zwembroek. Ik pakte een handdoek uit de kast en schoot in mijn slippers. "Ben je klaar?" vroeg ik met een glimlachje. Ik had er best zin in.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Loki heeft zich ondertussen omgekleed onder de dekens.. slimme jongen, en besluit dat ik de witte aan moet trekken waarna hij zijn slippers aantrekt en een handdoek pakt. "Zie ik eruit alsof ik al klaar ben?" grinnik ik terwijl ik de paarse bikini terug opvouw en in de kast neerleg. "Of moet ik me ook hier gaan omkleden?" lach ik waarna ik zijn trui uittrek en hem in zijn gezicht smijt. Ik had onder de trui nog een t-shirt aan gehad, dus geen vrees.
    "van Manchaster naar Dublin is nog wel een stukje zwemmen hoor.." merk ik op terwijl ik hem grijnzend aankijk. "Als je nu vast begint, dan kom je tegelijk met mij in Dublin aan over een aantal weken" vertel ik hem waarna ik een zomerjurkje uit de kast pak en de kamer uitloop richting de badkamer waar ik beide deuren goed op slot doe. Mijn opmerking van daarnet, sloeg natuurlijk nergens op, ik ging me echt niet omkleden voor de neus van Loki. Mijn kleding wissel ik om voor de witte bikini waarna ik er een rood zomerjurkje overheen trek zodat ik toch niet in mijn bikini alleen door het huis heen hoefde te lopen. Mijn kleding gooi ik in de wasmand, ik zou straks wel nieuwe pakken... En ik loop de badkamer uit waarna ik mijn teenslippers aantrek en een handdoek pak. "Klaaaaaaaaar"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ethan Brooks
    'dus... gaan we verandering brengen in ons niks doen?' vroeg Jeremy toen. Wacht, wilde hij nu werkelijk wéér iets met mij gaan doen? Het voelde op de een of andere manier vreemd. Een zenuwachtig gevoel ging door mijn buik toen ik me realiseerde dat normaal nooit iemand iets met mij wilde doen, maar nu was er in een keer iemand die al een hele tijd met mij dingen wilde doen. 'Ja. Ja, natuurlijk,' bracht ik er stotterend uit. Ethan, waaaarom stotterde je! In mijn gedachten gaf ik mezelf een klap. Au. Wat zou Jeremy er wel van denken. Nogmaals Ethan, wat boeit jou de mening van die jongen! Maar, hij was de enigste die mij niet af wees. 'Het jij ideeën?' vroeg ik hem. Als hij geen ideeën had, had ik in ieder geval nu al langer de tijd om er over na te denken.

    Rose Black
    Aha. Het meisje, Abbigail, stond op en liep naar de kast waar ze twee bikini's uit pakte en ze omhoog hield. Ondertussen kleedde de jongen zich om onder het dekbed. Ze hadden dus nog niet samen geslapen. Die hypothese werd bevestigd doordat het meisje de badkamer binnen ging. Het licht ging aan en ik kon ook door dat raam heen kijken. Voor zover ik wist was ik hetero, maar dat wilde niet zeggen dat ik niet genoot van meisjes. Een brede grijns ging dan ook over mijn gezicht toen ze zich omkleedde. Ik nam de volgende keer zó mijn fototoestel mee.

    :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    kun je zo bij een badkamer naar binnenkijken? o.O wtf?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    kun je zo bij een badkamer naar binnenkijken? o.O wtf?


    Ja, kijk maar op de foto.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Moet ik nog ergens op reageren, want ik ben een paar daagjes niet online geweest, sorry)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    [Even kort een stukje met Sharp. Ik reageer morgen weer met de rest.]

    Anna Sharp.
    Ik wachtte op de gang totdat Gregor met Delilah weer naar buiten kwamen. Na een paar tellen klopte ik op de deur en opende hem. 'Lizzy?' vroeg ik toen. 'Mag ik binnen komen, lieverd?' Ik zette weer een stap verder, maar ik liet de deur geopend. 'Ik wil alleen maar even praten, verder niets. Je kunt me vertrowen.' Ik hief mijn handen in onschuld en keek haar series aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Ik reageer straks als ik weet of ik nog met James of Melody moet reageren, goed?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda Pearl
    Ik grinnik zachtjes en ga naast hem op de bedrand zitten. "Omdat jij ondersteboven lag lieve Tyler... " en ik grinnik zachtjes op zijn gekreun en zucht een keer. "Ik ga het je niet vertellen.. Ik heb hem zelf al geslagen oke... Laat het rusten, ik heb geen zin om daarover te praten." als ik dat wel zou doen, dan zou ik hem alles moeten vertellen wat er gebeurd was.
    En ondanks wat Pete me had gedaan, en hoe kwaad ik ook was ik ging Tyler niet achter hem aan sturen en ergens kon ik het ook niet over mijn hart verkrijgen om zijn geheim zomaar rond te gooien. Als ik verderop op de verdieping mijn naam hoor weet ik direct wie het is en spring op. "Dat is Dena die me zoekt.. Jij moet je roes uitslapen Tyty... Ik kom straks terug" vertel ik hem waarna ik de kamer verlaat en de deur achter me sluit. "Denaaaaaa" roep ik grinnikend. "Thee heb je ook koekjes?" grinnik ik waarna ik de deur van mijn slaapkamer compleet open duw zodat ze er makkelijker in kan met het dienblad.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jeremy Devone
    Ethan leek iets wat te schrikken van mijn aanbod en begon zelfs te stotteren... Misschien een soort autisme ofzo? Hij leek me uberhaupt erg verlegen, nog erger dan ik... En ik was erg. Hij vroeg of ik ideeën had en ik schud grinnikend mijn hoofd. "Nee, ergens had ik gehoopt dat jij wel wat in gedachten had" geef ik toe. Ik had echt geen idee wat te doen, ik deed normaal nooit echt iets met anderen, behalve met Tyler... maar die zou wel weer met een dronken kop op bed liggen zoals hij zoveel dagen deed... Eerst volzuipen, en dan met een dronken kop gaan slapen, vaak haalde hij het bed niet eens...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dena Fields
    Vrolijk kwam Laurinda van de andere kant vliegen. 'Moet jij niet depressief zijn of iets?' vroeg ik haar verbaasd. 'Ik kwam je oppeppen, maar blijkbaar heeft iemand goed zijn werk gedaan.' Ik liep door de opengehouden deur. Een grote grijns ging over mijn gezicht. 'Bij wie was je net, Laurinda?' Wie sliep er aan de ander kant? Ik had eigenlijk geen idee. De thee zette ik op een tafeltje neer en ik wachtte op Laurinda totdat zij ging zitten. 'Koekjes, ja.' Ik sprintte gauw twee verdiepingen naar onderen en greep een doos koekjes. Snel sprintte ik naar boven. 'Dus.' De grijns kwam weer op mijn gezicht. 'Wie was het?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ethan Brooks
    Er was niet veel te doen hier. In de woonkamer stond een hele grote kast. Ik stond op en opende deze. De kast was helemaal gevuld met allemaal spelletjes. Ik keek weer terug om naar Jeremy. 'Misschien een spelletje,' antwoordde ik met een grijns. Eindelijk iets te doen in dit geisoleerde huis. Ik hield van spelletjes. Ik hoopte alleen dat Jeremy daar ook van hield. Mijn blik gleed weer terug naar de kast. Er waren zoveel spelletjes die we met ons allen konden doen. Uiteraard waren alle spellen in het Engels, anders snapte de meesten er niets van. Wow, ze dachten hier werkelijk aan alles. Zelfs tot aan de spellen toe! Monopoly, scrabble, mens erger je niet, twister en zo voort.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    Dena lijkt maar al te druk, en kan het, ofcourse, niet laten om direct te vragen bij wie ik was, maar voor ik antwoord kon geven was ze al weggesprint om koekjes te gaan halen terwijl ik mijn hand nogmaals over mijn nek laat gaan. De blauwe plekken deden nog altijd pijn. Dena kwam terug gesprint met koekjes. 'KOEKJES' en ik pak er direct een waarna ik hem in mijn mond prop en haar aankijk. Zodra mijn mond netjes leeggegeten is rol ik met mijn ogen. "Een dronken Tyler die ik van de vloer in bed heb geholpen en daarna met rust heb gelaten om zijn roes uit te slapen na dat we net zulke goede seks hebben gehad als jij met John" grinnik ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    [Sorry]

    John Hunter Bell
    Ik glimlachte en knikte bij zijn vraag. Snel liep ik naar de keuken en zette melk op het gas om warm te worden terwijl ik cacao en suiker erdoor mengde. Ik zette twee mokken op de aanrecht en wachtte tot de melk goed heet was voor ik het verdeelde over de twee mokken. Ik zette het vuur af en waste het pannetje af voor ik met de twee mokken naar de woonkamer liep. Ik gaf er een aan Pete en ging naast hem zitten. "Pas op. het is erg warm." zei ik voor ik mijn lippen zacht even op zijn ijskoude lippen drukte. "Zo worden ze een beetje warm." mompelde ik tegen zijn lippen onder de kus. Ja, dat was reden nummer 1, maar eigenlijk was het ook gewoon zo dat deze jongen me geweldig liet voelen en ik zo de vlinders weer door mijn buik kon laten racen, ondanks de kou van zijn lippen. Hij maakte me helemaal warm van binnen. Warmer dan de chocolademelk ooit zou kunnen doen. Hij was speciaal, heel erg speciaal, en helemaal perfect in elk opzicht.


    Pete Mikaelson
    John ging weg om chocomelk te maken, warme chocomelk, en ik hou mijn handen voor het vuur. Mijn moeder had me ooit verteld dat als je onderkoeld was of bevroren vingers of tenen had je nooit bij het vuur moest gaan zitten of tegen een kachel aan, want dan kreeg je 'wintertenen en vingers' ofzo, dat je bij het kleinste beetje kou het al koud krijgt. En bij die gedachte trek ik snel mijn handen bij het vuur vandaan, er enkel voor zitten was dan wel goed genoeg..
    Als John terug komt en me een mok warme chocomelk aan geeft waarschuwt hij me dat het erg heet is en ik knik dat ik het begrijp. Al is mijn bijbewustzijn niet heel sterk, ik vecht nog altijd om wakker te blijven, bang zijnde dat ik niet meer wakker word. John drukt zijn lippen op de mijne en ik glimlach kleintjes, de rest die in de woonkamer zitten vergetend. Mijn hoofd is er nu niet helemaal bij, en eerlijk gezegt voelt het te goed om weg te trekken..
    Uiteindelijk haal ik mijn lippen toch van de zijne om een slok van de chocomelk te nemen, wat nog steeds net iets te warm is maar ik merk het niet echt.. het voelt echter best fijn tegenover de koude die mijn lichaam tot op het bot was binnengedrongen..

    Tyler Devoné
    Laurinda zegt dat ik raar lag te slapen en ik haal nonchalant mijn schouders op "Zo lig ik altijd als ik dronken ben gaan slapen" grinnik ik.
    Als ze dan zegt dat ik het moet laten rusten zucht ik diep en knik dat ik het zal doen. Niet dat ik dat zal doen, ik zal er wel achter komen. Al is dat pas over een week, pak slaag zal die gozer krijgen.
    Als ik dan iemand Laurinda haar naam hoor roepen grinnik ik zacht, Laurinda legt uit wie het is en ze gaat er vandoor.
    "Bye! Schoonheid" lach ik vrolijk naar haar nog voor ze de deur dicht doet en niet veel tellen later val ik alweer in slaap, dit keer met mijn hele lichaam op het bed.

    Denise Parks
    Ik loop zuchtend naar de badkamer en haal daar de zwarte strepen onder mijn ogen vandaan, ik leek wel een pandabeer.
    "Sterk zijn Denise" mompel ik zuchtend. Ik doe mijn haar in een schuine brede vlecht over mijn linker schouder en doe opnieuw wat mascara op en een beetje oogpotlood om het af te maken. Dan trek ik mijn bikini uit en verruil deze voor een bh, die zit toch wel wat fijner..
    Als ik dan plots geroep op de gang hoor kijk ik vragend op, Dena en Laurinda komen er aan. Gelukkig net op tijd om mij niet depressief bezig te zien. Ik trek een vest aan en doe de mouwen om mijn handen heen aangezien ik het best koud heb en loop de badkamer in, Laurinda en Dena zitten al in de kamer en ik hoor nog net hoe Laurinda het heeft over hoe ze 'net zulke goede seks gehad heeft zoals Dena en John'. En ik maar denken dat John gay is.. of is het gewoon een bi en vind hij het leuk iedereen te screwen? Zou best kunnen. Achja, wat maakt het uit. Ik zet mijn glimlach op en begroet de twee meiden.
    "Hey" zeg ik zo opgewekt mogelijk tegen de twee.


    Yey, heb het weer kunnen op brengen wat inspiratie bij elkaar te schrapen en een nieuw stukje te schrijven cx


    Little do you know