• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lol ik heb het gevoel dat ik me ieder moment ga kunnen uitschrijven hier :']
    Vind het zo leuk niet meer xd


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Lol ik heb het gevoel dat ik me ieder moment ga kunnen uitschrijven hier :']
    Vind het zo leuk niet meer xd


    Is er iets wat wij eraan kunnen doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Is er iets wat wij eraan kunnen doen?


    Nee,,
    Ik heb er en de tijd niet zo meer voor en er zijn nog wat dingetjes in real gaande plus ik vind het al een tijdje niet zo gezellig meer in de rpg..
    Zit al best lang te twijfelen of ik nu doorga of niet.. :l


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Nee,,
    Ik heb er en de tijd niet zo meer voor en er zijn nog wat dingetjes in real gaande plus ik vind het al een tijdje niet zo gezellig meer in de rpg..
    Zit al best lang te twijfelen of ik nu doorga of niet.. :l


    Je beseft toch dat je hiermee een groot deel van de personages weghaalt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Je beseft toch dat je hiermee een groot deel van de personages weghaalt?


    Jaa ik weet het.. daarom wil ik eigenlijk ook niet wegg,,


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Jaa ik weet het.. daarom wil ik eigenlijk ook niet wegg,,


    Weet je wat, probeer het nog even en dan kun je later alsnog kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Weet je wat, probeer het nog even en dan kun je later alsnog kijken.


    Ik ben het al heel lang aan het proberen, maar ik heb zo het gevoel dat mensen langzamerhand chaggy worden van mijn late reacties steeds xd


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Ik ben het al heel lang aan het proberen, maar ik heb zo het gevoel dat mensen langzamerhand chaggy worden van mijn late reacties steeds xd


    Ik ben allang blij als je reageert. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wordt er niet chaggie van. Ik kijk elke keer rijkhalzend uit naar je reacties.


    Bowties were never Cooler

    Loki Laufeyson
    Na mijn gespetter dook Abby weer onderwater. Ik glimlachte en wachtte geduldig tot ze weer ergens boven zou komen. Zo groot was het zwembad niet. Toen ik een stel armen om mijn nek voelde sloeg ik mijn armen van achter weer om haar heen om te zorgen dat ze me niet zou kelen. Ik glimlachte bij haar woorden. "Dat maakt je alleen maar schattiger." zei ik terwijl ik licht grinnikend naar haar probeerde te kijken. hierdoor merkte ik neit dat ze een grote plens water in mijn gezicht gooide, waardoor ik proestend haar los liet en probeerde weer normaal lucht te happen. Toen ik weer adem had draaide ik zo dat ik nu Abby tegen mijn borst kon houden en ik sloeg mijn armen om haar heen met mijn handen onder haar bips zodat we op dezelfde ooghoogte konden zijn. "Niet lief, Abs." zei ik met een klein glimlachje. "Maar wel sneaky, dat moet ik toegeven." En sneaky was bij mij meestal een heel groot compliment.


    Bowties were never Cooler

    Haha, oke, nja ik had ook alweer gereageerd met de hele reutemeteut hoor, op pagina zestien laatste post cx
    maar is volgensmij door de meesten overheen gelezen xd


    Little do you know

    Anna Sharp
    Ze besefte dan toch nog waarom ze hier was. 'Bang voor wat, Lizzy?' vroeg ik haar om er zeker van te zijn dat ze het snapte. Soms moest je mensen alles voorkauwen, maar Lizzy was een slim meisje en ze moest er zelf achter komen. Door haar deze vragen te stellen en haar zelf dingen te laten realiseren, zou ze zich er zelf ook bewuster van worden.

    Dena Fields
    'Oh please,' zei ik sarcastisch. 'De seks met John, nee, dat heb ik nog niet gehad. Hij is gay, zoals je wel weet, maar Hunter.. -Ja, zelfde lichaam, ander persoon- ' Ik keek Laurinda uitdagend aan. 'Hij heeft nu nog steeds de nagelstriemen in zijn rug zitten van drie dagen geleden.' Dat liet me ergens aan herinneren. 'Oh Laurinda, ik heb een splinter in mijn rug,' zei ik weer serieus. 'Zou je die er weer uit kunnen halen?' Toen grijnsde ik weer. 'Ja, zo hard gaat het, of geloof je me niet?' Met een speelse twinkel in mijn ogen keek ik haar even aan en draaide me toen met mijn rug naar haar toe en trok de achterkant van mijn trui omhoog zodat ze mijn splinter in mijn onderrug eruit on halen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Disneyy schreef:
    Haha, oke, nja ik had ook alweer gereageerd met de hele reutemeteut hoor, op pagina zestien laatste post cx
    maar is volgensmij door de meesten overheen gelezen xd


    Ik had het gezien! Maar onze personages zijn nu niet bezig, dus kon ik er ook niet op reageren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Mijn schuld. Sorry]

    John Hunter Bell
    Zijn lippen werden langzaam wat warmer onder de mijne. Net toen ze weer een redelijke tempratuur hadden trok hij weg, waardoor ik wat beteuterd naar hem keek. Ik keek naar hoe hij leek te genieten van de warme chocolade melk voor ik zelf ook een slokje nam. De warme dikke vloeistof maakte me warm van binnen, net als de vlinders die de jongen naast me me gaf. Door die vlinders voelde ik me emotioneel warm en door de chocomel fysiek, al was dat voor mij vaak hetzelfde. Ik nam nog een slokje en legde toen mijn hoofd op zijn schouder. Zelf was ik ook best verkleumd, maar niet zo heel erg. "Gaat het weer een beetje?" vroeg ik zacht. Mijn bleke handen waren om mijn beker geklemd terwijl ik in de dansende vlammen van het haardvuur keek. Ik voelde me nu gewoon heel prettig en de gevoelens van verlorenheid, hopeloosheid en angst waren nu al lang weer achter me. Met pete zo naast me voelde ik me juist sterk en hoopvol. Het was een heerlijk gevoel dat ik eigenlijk nog nooit zo sterk had gehad. Hunter mocht me er dan mee plagen, het deerde me nu niet zo veel meer. Dit was echt, dat voelde ik, wat Hunter ook zei of me voor uitmaakte. Hij was nogsteeds een hoer, ookal deed hij het hier alleen met Dena. Zo was ik neit en zo wilde ik niet zijn. ik had Pete, we deden het rustig aan, en dat was voor mij al meer dan genoeg.


    Bowties were never Cooler

    Jeremy Devone
    Ethan staat op en loopt in de richting van een kast die in de woonkamer staat en opent hem waarna hij begint over een spelletje. Ik grijns. "Mijn best, zolang je maar tegen je verlies kan." lach ik. Ik was een barslechte verliezer, en zolang het eerlijk was, deed ik er dan ook alles aan om te winnen. Ja wel eerlijk, een valsspeler was ik niet. Maar ik was wel zeer fanatiek in spelletjes. "En engels.. dat ook" Wie weet hadden ze hier spellen liggen in het Chinees.. weet ik veel. Alles kan zullen we dan zo maar zeggen. "Kies er een uit zou ik zeggen"


    Abigail Pierce
    Loki laat me proestend los na mijn plens water in zijn gezicht en ik kijk hem lachend aan terwijl hij zich omdraait en zijn armen om me heen slaat, in zoverre dat zijn handen onder mijn kont terecht komen en me zo omhoog houden. Mijn armen leg ik opnieuw om zijn hals heen om zo te voorkomen dat ik achteruit val en mijn benen leg ik om zijn middel. Gewoon omdat het fijner zit dan met twee bungelende beentjes. "Sneaky he... dan krijg ik toch nog iets van je mee... waar je mee omgaat word je door besmet.." glimlach ik waarna ik hem weer aankijk en mijn ogen langs zijn hele gezicht laat gaan. Ik had hem vaker gezien maar had nooit echt op de details gelet. Groene ogen, spits gelaat, een neus en een mond.. Ja duh dat had iedereen Abby... Er was nog voldoende afstand tussen ons maar Loki was wel zo dichtbij dat ik bijna zijn ademhaling kon voelen.


    Laurinda Pearl
    Dena verteld me opnieuw, over hun ruige sex en een splinter die ze ervan overgehouden heeft in haar rug waarna ze zich omdraait na de vraag of ik hem eruit wou halen. Die ogen! Ze sprak gewoon boekdelen... Ze trekt de achterkant van haar trui omhoog waarna ik inderdaad het kleine kreng zie zitten en met mijn duimnagels uitdruk. Hierna laat in mijn handen in haar shirt omhoog gaan, over haar bh-band en van boven af aan tot aan de rand van haar broek laat ik mijn vingers langs haar ruggengraat glijden. Bij het einde splitsen ze af langs haar heupen en terug bij elkaar. Daarna haal ik mijn handen weg. "Hij is eruit" grijns ik waarna ik me omdraai en mijn kop thee pak en een slok neem. Eigenlijk had ik hem los moeten klikken...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign