• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dena Fields
    Betrapt draaide ik me om naar Denise die uit de badkamer kwamen lopen. 'Hee,' antwoordde ik met een brede glimlach. Laurinda had het koekjespak nog in haar handen en ik pakte het haar af en hield het onder Denise's neus. 'Koekje?' vroeg ik haar. Het onderwerp waar we het net over hadden, konden we beter alleen met ons tweeën bespreken. Als Lau ontmaagd was, dan was dat groot nieuws dat alleen ik hoefde te weten. 'Oh, Laurinda!' riep ik uit alsof ik wat vergeten was. 'Ik moet je nog iets laten horen. Weet je nog de CD waar ik het over had? Ja, nu hebben we de tijd om het af te luisteren.' Ik pakte het dienblad met de thee op en legde de koekjesdoos erop. Toen keek ik Denise vol spijt aan. 'Het spijt me ontzettend,' zei ik tegen haar. 'Ik hoop niet dat je het erg vindt als we je hier alleen laten,' zei ik vol medelijden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Even kort een stukje met Sharp. Ik reageer morgen weer met de rest.]

    Anna Sharp.
    Ik wachtte op de gang totdat Gregor met Delilah weer naar buiten kwamen. Na een paar tellen klopte ik op de deur en opende hem. 'Lizzy?' vroeg ik toen. 'Mag ik binnen komen, lieverd?' Ik zette weer een stap verder, maar ik liet de deur geopend. 'Ik wil alleen maar even praten, verder niets. Je kunt me vertrowen.' Ik hief mijn handen in onschuld en keek haar series aan.



    Lizzy Franklyn
    Nadat ik me had omgekleed en Delilah met die vreemde man was meegegaan vroeg Sharp: "Lizzy? Mag ik binnen komen, lieverd. Ik wil alleen maar even praten, verder niets. Je kunt me vertrouwen." ik keek haar vol achterdocht aan. Kon ik haar wel vertrouwen? Wie was ze eigenlijk echt? Wie was ze om mij lieverd te noemen? Ik was even confuus, maar ik hervatte me. Ik was hier helemaal zonder de bescherming van Delilah dus ik moest mijn eigen zaakjes regelen
    "U mag binnen komen, maar wilt u alstublieft wel op afstand blijven. Dankuwel." Ik kroop snel weg in een hoekje, met de bescherming van de muren achter me.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda Pearl
    Dena en ik waren net goed en wel de kamer in gelopen als we Denise opmerken. Oeps... Wilde seks met Tyler..? Dena drukt het pak koekjes onder Denise haar neus waarna ze zich naar me omdraait en mijn naam roept. Ik knik uitbundig op haar vraag. "Inderdaad dat weet ik! en ik moet nog wat vertellen.., sorry Denise, privé praat" en ik druk Dena bijna de kamer uit de deur achter me dicht doend. waarna ik haar, en haar dienblad mee de trap afsleep richting de kamer van haar en John.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp
    'U mag binnen komen, maar wilt u alstublieft wel op afstand blijven. Dankuwel,' zei ze. Dat was al heel iets. Er waren twee stapelbedden naast elkaar. Lizzy had zich op het ene bed gezet en ik zette me op een van de stoelen aan het bureau. 'Het ziet er naar uit dat Delilah een vriend heeft gevonden in meneer McEwan,' begon ik, haar niet direct aankijkend, maar meer de kamer bestuderend. 'Waarom ben je hier, Lizzy?' vroeg ik haar toen. Ik kende wel het antwoord, maar wilde dat zij zelf ook de reden inzag.

    Dena Fields
    Laurinda duwde me zo'n beetje de deur uit. Wilde ze het zo graag over seks met Tyler hebben? Ik liep de trap af naar onderen, maar mijn kamer. Toen ik binnen kwam, deed ik het licht aan en de gordijnen dicht. Het was al laat in de middag en het was al pikkedonker buiten. We zouden weldra gaan eten, maar thee drinken kon op ieder moment van de dag. Ik wachtte totdat ze de deur dicht had gedaan. 'Allereerst, het is onmogelijk om betere seks te hebben dan Hunter en ik hebben, ten tweede, oh my god Laurinda!' Toen pas daagde het bij mij. 'Wacht, is het een grapje?' vroeg ik toen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    Ik wacht geduldig tot Dena is uitgeraasd en kijk aan oogrollend aan, "Dom konijn ben je toch ook he... " en ik pak nog een koekje en prop het in mijn mond waarna ik een slok thee neem. "Natuurlijk heb ik geen seks gehad met Tyler... Ik ben maagd.. dan duik ik toch niet met elke kerel willekeurig het bed in... Jongens brengen me enkel ongeluk.." vertel ik haar weisend naar mijn hals. "Als Tyler erachter komt dat Pete dit gedaan heeft is hij dood... dat vertel ik je nu vast.. Ik heb hem niks verteld maar hij zag mijn nek en is er nog niet over uitgepraat..." vertel ik haar. "Maargoed, zo goed kan die seks met Johnie toch niet zijn?" Ik vond het maar belachelijk om die tweede naam te gebruiken.. Hunter.. het klonk als iemand met een geweer in het bos.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik grinnikte bij haar woorden. "Je bent altijd klaar, Abs." zei ik met een glimlachje voor ik mijn trui ving en hem netjes opvouwde zodat ze hem zo weer aan kon. Ik klom van het bed en schoot in mijn slippers. Ik vond het niet erg om in alleen mijn zwemshorts te lopen. Ik lachte bij haar woorden. "Als ik 's ochtends vertrek met de bus kan ik de middagboot nemen naar Dublin en ben ik er voor de avond valt." zei ik met een scheve glimlach terwijl ze de badkamer in kroop. Ik wachtte geduldig bij de deur tot ze weer terug zou komen, maar ook licht gespannen op geluiden die niet hoorden. Toen ze terugkwam in een rood jurkje zuchtte ik opgelucht en glimlachte. "Kom dan, mafkees. Op m'n rug. Dan draag ik je naar t zwembad." zei ik met een glimlach. Ik boog mijn knieën wat en wachtte even. Abby kon makkelijk op mijn rug en als ze niet wilde lopen kon ik haar prima dragen. Daarbij was dat ook best gezellig. Ik wiebelde nog even speels met mijn achterste en grinnikte zacht omdat ik wist dat het een idioot gezicht had moeten zijn. Ik was ook niet helemaal lekker in mijn hoofd, maar goed. Dat wist ze nu ongeveer wel. Mijn hoofd was een grote doos met gekke katten. Ach, ik vond het heerlijk en zo zou ik altijd blijven.


    Bowties were never Cooler

    Haha XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (moet ik nog met Melody reageren?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    abigail Pierce
    zodra ik de badkamer uit ben zakt Loki door zijn knieën zodra hij met zijn kont schud schiet ik in de lach. "En dat heeft het lef om mij een mafkees te noemen? " grinnik ik, waarna ik zelf een handdoek uit de kast pak en achter hem ga staan. "en daarbij kan ik eigenlijk prima zelf lopen youknow..?" waarna ik op zijn rug spring. Als hij me zo nodig wou dragen, dan laat hem lekker dragen... Zolang hij me maar niet op de kop het zwembad in kukelt..
    Mijn armen leg ik om zijn hals, niet strak, maar gewoon voor wat extra grip zodat ik niet naar achter val. "Lope maaaaar" grinnik ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik grinnikte bij haar woorden. "Ja, dat heb ik." Ik glimlachte naar haar en voelde haar toch op mijn rug springen. Ik hield haar stevig vast en voelde haar armen losjes om mijn nek slaan. "Dat weet ik, Abs. Maar dit is gezellig en sneller." zei ik met een glimlach voor ik mijn handdoek nog iets beter vastpakte, zodat ik die niet liet vallen. Ik begon op haar woorden te lopen. Bij de deur bukte ik even en liep toen rustig de trappen af naar het zwembad. Eenmaal daar liet ik mijn handdoek los, maar hield ik haar stevig vast voor ik met haar op mijn rug met slippers en al gewoon in het zwembad plonsde. Toen ik eenmaal het water raakte liet ik haar wel los en zorgde dat ik niet op haar zou vallen. Ik kwam lachend boven en gooide mijn natte slippers op de kant, die rond dreven. Ik keek nog zacht lachend rond of ik Abby zag. Bang dat ik haar toch pijn had gedaan.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 15:14 ]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Zodra ik op Loki zijn rug zit begint hij te lopen in de richting van het zwembad. Maar nog zonder mij los te laten haat hij zijn handdoek vallen waardoor ik al weet wat eraan komt en de mijne ook snel laat vallen voor hij het water in springt en ik word los gelaten om naar boven te zwemmen. Ik geef hem een klap tegen zijn achterhoofd zodra ik hem zie rondkijken en zwem naar de kant waar ik op klim. "Klootzak dat je bent Loki" en ik trek mijn rode, doorweekte jurkje over mijn hoofd en kijk snel op mijn bikini of er geen rode vlekken op zitten nu ik rood op wit, nat, op elkaar heb gehad... "Heb jij ff geluk... anders had je me 30 euro kunnen geve eend..." Vertel ik hem doelend op het eendengeschut met zijn kont van daarnet. Het jurkje laat ik op de grond vallen waarna ik terug het water in spring vlak bij Loki en lachend boven kom.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp
    'U mag binnen komen, maar wilt u alstublieft wel op afstand blijven. Dankuwel,' zei ze. Dat was al heel iets. Er waren twee stapelbedden naast elkaar. Lizzy had zich op het ene bed gezet en ik zette me op een van de stoelen aan het bureau. 'Het ziet er naar uit dat Delilah een vriend heeft gevonden in meneer McEwan,' begon ik, haar niet direct aankijkend, maar meer de kamer bestuderend. 'Waarom ben je hier, Lizzy?' vroeg ik haar toen. Ik kende wel het antwoord, maar wilde dat zij zelf ook de reden inzag.



    Lizzy Franklyn
    "Het ziet er naar uit dat Delilah een vriend heeft gevonden in meneer McEwan." zei Sharp. Dat wist ik zelf ook wel, Delilah had meer vrienden dan ik hier, maar dat wilde nog niets zeggen. Het klonk alsof ik er iets mee moest doen, maar dit ging ik niet doen, totdat ik zeker wist dat hij te vertrouwen was. Wie wist wat hij Delilah allemaal aan kon doen.
    "Waarom ben je hier, Lizzy?" vroeg ze. Wat was dat nou voor een vraag? Alsof ze dat zelf niet wist. Maar braafjes antwoordde ik fluisterend: "Ik denk, omdat ik bang ben."
    Ik was bang dat als ik iets anders zou zeggen, ze me dan pijn zou doen, dus zij ik maar wat ik hoopte dat ze wilde horen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik wilde net gaan zoeken toen ik een tik tegen mijn achterhoofd kreeg en ik me naar haar omdraaide terwijl ze de kant op klom. Ik grijnsde vrolijk. "Je kent me, toch?" zei ik voor ik haar een knipoog schonk en wat over de bodem hobbelde. Dat was wel een voordeel aan kang zijn, als ik op mijn tenen stond was mijn hoofd zelfs in 2 meter banen boven water. Ze deed haar rode jurkje uit en nu pas zag ik dat ze echt een prachtig lijf had. Nee, ik werd niet verliefd, maar vrouwelijk schoon kon ik wel waarderen. bij haar gemor trok ik een wenkbrauw op en hobbelde nog wat heen en weer door het zwembad. Pas toen ze drijgde te springen dook ik onderwater en bleef daar tot ze erin lag. Ik kwam boven en glimlachte bij het zicht van haar voor ik als een klein kind wat water over haar heen spatte. Heel volwassen was ik niet, maar dat hoefde toch niet? Ik had het eindelijk een keer naar mijn zin hier in dit verdomde huis.

    [Labby drama?]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Abigail Pierce
    Op het moment dat ik onderwater ging, ging jammergenoeg ook Loki onderwater, en die kwam even na mij weer boven waarna hij glimlachte om me vervolgens onder te spetten. Mijn armen hou ik lachend voor mijn gezicht, maar makkelijk bovenblijven is het niet... Ik met mijn 1.63 kwam niet aan de grond.. Dus besluit ik maar onder te duiken en om hem heen te zwemmen. Zodra ik eenmaal achter Loki ben kom ik boven en sla mijn armen lachend om zijn hals heen. "Ik kan niet staan, en trappelen kost me teveel energie" lach ik. Ik had echt geen zin om mezelf de hele tijd trappelend boven water te houden. Het was zoveel gedoe... En ik kon Loki niet onderdrukken omdat hij toch kon staan... Pff valsspeler.. Ik laat met 1 hand los en laat die voor hem in het water zakken waarna ik hem een flinke dosis water in zijn gezicht gooi.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Het had ook wel ietsje subtieler gekund met Denise.. xd]
    Denise Parks
    Een beetje overdonderd van de plotselinge handelingen van Dena en Laurinda waarbij ze me duidelijk maken dat ze mij niet willen zien nu maakt me weer down.
    "Jullie konden ook gewoon zeggen dat je geen zin had in mij" mompel ik nadat de deur met een klap dicht gegooit word "Dat had tenminste wat minder pijn gedaan" zucht ik vervolgends.
    Ik loop de kamer uit en zie dat de twee alweer verdwenen zijn, gelukkig maar. Ik heb nu ook geen zin meer in hun.. ik heb ook al helemaal geen zin meer om vanavond bij Laurinda op de kamer te liggen, maar goed dat zal wel niet anders kunnen.. Een diepe zucht rolt over mijn lippen terwijl ik een beetje levenloos de trap af slenter. Als ik dan beneden sta ga ik weer rechtop staan en zet ik de neppe glimlach weer op mijn gezicht en loop de woonkamer binnen met een zelfverzekerde houding en ga door naar de keuken om wat thee te pakken en vervolgens aan tafel te gaan zitten om de thee op te drinken.
    Lang houd ik het niet vol om die glimlach rond mijn lippen te hebben en al snel zak ik alweer in elkaar, mijn hoofd steunend op mijn hand en met mijn andere hand doelloos roerend door de thee staar ik zuchtend voor me uit. Ik had hier beter niet heen gekund.. Het brengt me alleen maar depressie met al die mensen hier.


    Little do you know