• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Lol allemaal stiekeme plannetjes XD
    Bh 's losmaken en shit
    En ik lig hier oververmoeid maar slapeloos te wezen :') ]

    Gregory McEwan
    Ik begeleidde Delilah naar mijn kantoor.
    "Zo Delilah, bevalt het verblijf hier een beetje? " vroeg ik haar met een speelse glimlach.
    "Nou ja, valt mee. " mompelde ze.
    "Delilah, je weet waarvoor je hier bent, we hebben dit samen besproken en we zouden beiden ons best doen. " moedigde ik haar aan om meer te vertellen.
    "Ja ja, ik moet socialer worden, So What? Ik heb Lizzy en jou toch? " kaatste ze terug, ik zuchtte en haalde een hand langs mijn gezicht.
    "Inderdaad, en ik ben blij dat je met Lizzy vriendschap hebt gesloten, maar denk je niet dat OOK ANDEREN GEÏNTERESSEERD ZOUDEN ZIJN IN VRIENDSCHAP met jou? " vroeg ik haar, ze schudde haar hoofd.
    "de vriendengroepen zijn volgens mij al gemaakt Greg, en ik denk niet dat iemand z 'n vrienden gaat riskeren voor een freak als ik. " was haar antwoord.

    Delilah Gerson
    "Lilah, je bent geen freak. "
    "Greg, ik lijk wel een slangenmens qua lenigheid, ik hou van lezen en ijs en kou, en om het nog af te werken ben ik gigantisch goed in MESSENWERPEN. " zei ik, noem me nu maar eens normaal.
    Ik hoopte dat Greg niet te veel vragen had, Lizzy zat bij mijn weten alleen op de kamer en ik was zo bang dat ze weer een paniekaanval zou krijgen

    [ En? Wil er íemand nog vriendjes worden met Delilah? ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ethan Brooks
    Ik keek langs de kast. Er waren zoveel spellen om uit te kiezen. Mijn favoriet spel was Monopoly, maar dat moest je met meerdere mensen een hele middag lang spelen, dan pas was het leuk. Een leuk alternatief voor twee personen was er niet echt. 'Ja, ik kan wel tegen mijn verlies,' zei ik tegen Jeremy. Ik zou echt niet willen om hem kwaad te maken door hem te laten verliezen. Dat zou ik gewoon stom vinden. Plotseling viel mijn oog op Rummikub. 'Rummikub?' vroeg ik toen.

    Dena Fields
    Een rilling ging langs mijn ruggengraat toen Laurinda met haar handen mijn rug aanraakte. Ik voelde hoe ze de splinter eruit duwde. Gelukkig kon ze dat wel, ik had zo'n idee dat ik nog vaker naar haar toe moest komen voor dit soort dingen. Haar handen voelden best wel aangenaam op mijn rug. Houd ze daar nog even, dacht ik met heel mijn hart. Tot mijn grote schrik ging ze met haar handen naar boven en liet ze ze weer langs mijn ruggengraat omlaag gaan. Ik hapte naar adem. Het was een fantasie! Langzaam blaasde ik weer uit. Ja, een fantasie die werkelijkheid werd en mijn gedachten helemaal op hol lieten slaan. Waar the hell ben je mee bezig, Dena! 'Doe. Dat. Niet. Nog. Een,' wist ik er dreigend uit te persen. Dit kon niet. Ik grapte wel over haar en mij.. je weet wel.. Maar ik had nooit gedacht dat het zo goed zou voelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda Pearl
    Ik hoor Dena haar woorden en grijns achter haar rug , ik neem nog een slok van mijn thee en zet mijn kop terug waarna ik het pak koekjes pak en naar haar blote rug kijk. "wat? Dit?" en ik laat mijn lege hand opnieuw van boven naar beneden langs haar ruggengraat glijden. "Okee, Koekje?" en ik houd het pak voor haar neus. Nog voor ze kans heeft om te antwoorden trek ik hem weer weg. "Nee? Ik wel hoor" en ik pak een koekje en stop het in mijn mond waarna ik me op haar bed neerzet en opnieuw mijn kop thee pak om een slok te nemen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte bij haar woorden en liet haar met een arm los om een losse streng haar uit haar gezicht te halen. Daarna hield ik haar weer vast. "Ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft, maar alsjeblieft." Ik keek haar aan. Ik had haar nooit echt goed in me opgenomen. Ze was klein en schattig, maar haar hele gelaat was heel sereen en prachtig. Perfect in balans. Ik glimlachte een beetje. Zij keek me ook aan. Onze ogen vingen elkaar. We waren echt heel dicht bij elkaar nu. Mijn hart deed wat raar, maar ik negeerde het. Abby was gewoon mijn vriendin. Ik trok haar nog iets omhoog, zodat we echt op gelijke ooghoogte waren. Haar ogen waren prachtig en ik verloor mezelf er even in. Even wist ik niet meer waar ik was of wat we aan het doen waren, wat me niet veel kon schelen. Ik was blij dat ik iemand had gevonden die echt mijn vriend wilde zijn. Dat was namelijk nog nooit gebeurt.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki strijkt een pluk haar uit mijn gezicht door me met 1 hand los te laten waardoor ik mijn benen nog wat beter om hem heen sla zodat ik wel blijf zitten. Hij trekt me nog wat meer omhoog waardoor ik steeds hoger kom en echt op ooghoogte met hem was.. Krijg bijna hoogtevrees nu. Hij was zo dichtbij. Het gevoel dat zich opborrelt in mijn buik is prettig, maar onbekend. Mijn gezicht lijk automatisch nog iets dichterbij te gaan. Maar niet dichtbij genoeg om hem te raken. Zou ik..? Nee.. loki was een vriend nietwaar? Gewoon een vriend. Maar waarom voelde dit dan zo vreemd, maar goed?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dena Fields
    Haar handen gingen alweer langs mijn ruggengraat en een rilling ging over mijn rug. Toen ze weer haar theekopje had neergezet nadat ze me een koekje had aangeboden, draaide ik me om en pakte de koekjesdoos om er zelf een koekje uit te nemen. 'Nice move,' begon ik. 'We hadden het net over de seks tussen Hunter en mij, begin jij mijn rug te strelen. Wil je soms bewijs?' Ik grijnsde breed. Zou het wat grapjes uithalen, of was ze echt aan het flirten met mij? Ik vond het in ieder geval niet erg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ethan Devone

    Ik zag hem een tijdje in de kast kijken en wacht geduldig tot hij iets had uitgezocht. Wat voor spelletje maakte me vrij weinig uit, zolang ik maar van de verveling af zou zijn. "Rumicub is prima." vertel ik hem. Ik kende het spel en had het meer dan eens gespeeld, en gewonnen.. dat ook. Ik was gewoon te fanatiek met spelletjes.. "Waar gaan we spelen?" Hier in de kamer was het onhandig, en ik voelde me minder prettig met al die mensen om ons heen.


    Laurinda Pearl
    Dena pakt de koekjesdoos en pakt er zelf een koekje uit. "ik vond het ook wel een mooie move eigenlijk" vertel ik haar nonchalant en ik haar mijn schouders op. "ik was gewoon aan het controleren of er nog meer splinters in je rug zaten, die kun je prima voelen zitten hoor" grinnik ik, en ik pak de koekjesdoos van haar af en pak nog een koekje. "Maar als je graag seks wil kan ik John wel ff voor je roepen, misschien dat die zijn vriend wel even de controle geeft"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    Anna Sharp
    Ze besefte dan toch nog waarom ze hier was. 'Bang voor wat, Lizzy?' vroeg ik haar om er zeker van te zijn dat ze het snapte. Soms moest je mensen alles voorkauwen, maar Lizzy was een slim meisje en ze moest er zelf achter komen. Door haar deze vragen te stellen en haar zelf dingen te laten realiseren, zou ze zich er zelf ook bewuster van worden.



    Lizzy Franklyn
    "Bang voor wat, Lizzy?" vroeg Sharp me. Ik dacht even na. Ik was al vooruitgegaan, ik had sinds ik hier aangekomen was niet meer in mijn boekje geschreven, maar met personen vertrouwen had ik nog steeds heel veel moeite, toch besloot ik nog een stap vooruit te gaan en besloot Sharp te vertrouwen. Als ze niet te vertrouwen was zou ze dit niet huis mogen runnen met allemaal kinderen, dus het zou wel goed moeten zitten. Maar ik begaf nog altijd op gevaarlijk ijs, het kon met een vingerknip zo weer terugvallen. Ik voelde dat ik weer langzaam aan begon te hyperventileren. Ik ging sneller en korter ademen, ik hijgde bijna toen ik fluisterend antwoordde: "Alles. Ik ben bang voor het leven, ik ben bang voor de dood, ik ben bang voor pijn, ik ben bang voor mensen, ik ben bang om alleen te zijn, ik ben bang om met veel mensen te zijn, ik ben bang om bang te zijn." Ik keek mevrouw Sharp heel even in haar ogen met mijn angstige ogen en liet mijn hoofd toen op mijn knieën zakken en barstte weer in snikken uit.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    pff vital wil me naar een afkickkliniek sturen...
    ze stuurt me zelfs als sites door, ze vind dat ik ship verslaafd ben ;c


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Het is voor je eigen bestwil. Voor het zelfde geld pleeg je dadelijk zelf moord omdat je lievelingship niet uitkomt, en dan? x)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    dan.. dan..

    dan kunnen jullie niet meer shippen met mijn awesome personages :3 en gaat jullie me missen en een huge begrafenis organiseren, en een herdenking op Q en, en rl, natuurlijk ook in rl.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    dan.. dan..

    dan kunnen jullie niet meer shippen met mijn awesome personages :3 en gaat jullie me missen en een huge begrafenis organiseren, en een herdenking op Q en, en rl, natuurlijk ook in rl.


    dit dus!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Lol nope.
    Weet nogsteeds niet hoe ik een beetje een goed & lang stukje kan schrijven met Pete xd
    Dus zal wel weer even duren ben ik bang :l


    Little do you know

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    dit dus!


    wel met bloemetjes he :3....


    we zijn weer bijna vol :D IK WIL SLUITEN O.O
    Ik draai degene zijn nek om die hem eerder sluit dan ik O.O

    Kunnen jullie voor ons saampjes een begrafenis doen x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Whut? XD
    Zit ie nou alweeř bijna vol?
    Hoop dat dit niet de laatste reactieplek is anders vermoord appeltje me XD
    Maar wie wil er nog vrienden probere worden met de boulemistische en messen werpende slangenmens Delilah?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing