• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINEISBACK schreef:
    Whut? XD
    Zit ie nou alweeř bijna vol?
    Hoop dat dit niet de laatste reactieplek is anders vermoord appeltje me XD
    Maar wie wil er nog vrienden probere worden met de boulemistische en messen werpende slangenmens Delilah?


    We hebben nog een pagina. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufeyson
    We keken elkaar nu diep in de ogen. Onze gezichten waren nog maar enkele centimeters uit elkaar. Ik glimlachte een beetje. Dit voelde heel erg fijn eigenlijk. Mijn ijskoude hartje was door dit meisje een beetje ontdooid. Ik leunde met mijn voorhoofd even tegen dat van haar. Ik sloot mijn ogen. Wat er toen gebeurde wist ik echt niet, want volgens mij bewogen we allebei niet. Maar toch raakten onze lippen elkaar. Ik was vooral erg verward. Hoe kon dit gebeuren? Nog nooit had ik iemand gezoend, nog nooit had ik er behoefte aan gehad. Nu ook niet. Toch voelde het prettig. Ik wist eigenlijk ook niet meer wat ik moest doen. Ik bleef dus maar gewoon stil staan. Ik bevroor gewoon uit pure verwarring. Ik snapte het niet meer en had zo dan ook echt uitleg nodig over wat er in hemelsnaam was gebeurd waardoor dit was gebeurt.


    Bowties were never Cooler

    Ethan Brooks
    'Op mijn kamer,' stelde ik voor. Ik pakte het spel uit de kast en deed de kastdeuren dicht. Door de muren heen kon ik de koude wind horen huilen. Een rilling van kou ging over mijn rug en ik was blij dat het hier warm was. Voor Jeremy uit liep ik naar mijn kamer. Toen ik de deur open deed, was het donker in de kamer. Ik deed een licht aan en zag Tyler op zijn bed liggen. Wat deed Tyler nu op dit moment in slaap? Dit was geen normale tijd om te gaan slapen. Ik deed het licht weer uit en draaide me toen tot Jeremy. 'Is jouw kamer ook goed?'

    Dena Fields
    Ik nam een slok van mijn thee na Laurinda's opmerking. 'Wie zegt dat hij de spetterende component was,' spotte ik. 'Misschien wel, misschien ben ik wel diegene die het diepste in hem naar boven heeft gebracht.' Ik glimlachte mysterieus. Ik hield ervan om raadsels te maken en de mensen erover na te zien denken. Wanneer mensen er dan ook over gingen nadenken, was als een beloning. Als ze het verwierpen... dan werd ik kwaad.

    Anna Sharp
    'Alles. Ik ben bang voor het leven, ik ben bang voor de dood, ik ben bang voor pijn, ik ben bang voor mensen, ik ben bang om alleen te zijn, ik ben bang om met veel mensen te zijn, ik ben bang om bang te zijn,' zei ze. Dit ging de goede kant op. Ze keek me aan met angstige ogen, alsof ik haar hiermee bang had gemaakt. Toen begon ze te huilen. Ik liep naar de badkamer. Naast de weasbak stond een doos tissue's. Ik nam deze en liep weer terug naar de kamer, waar ik de doos voor Lizzy hield. Het zou niet helpen als ik nu naast haar ging zitten en haar troostend tegen mij aan drukte, zoals ik wel vaker heb moeten doen. Dat zou haar alleen maar bedrukt laten voelen, alsof ze aangevallen werd. In plaats daarvan pakte ik stilletjes een stoel en zette deze voor haar neer en ging erop zitten. 'En waar ben je niet bang voor?' vroeg ik haar, terwijl ik nog steeds de tissuedoos tot haar beschikking had.

    Rose Black
    Met een doffe plof landde ik weer op de grond. Ze waren in het zwembad. Stil rende ik om het huis en keek bij het zwembad naar binnen. Voor het liefdeskoppel was ik niet zichtbaar, omdat het donker was buiten. Het licht vanuit het zwembad daarentegen straalde mooi in mijn ogen. Ik kon ieder detail zien. Ieder klein -wat? Waarom was die zoen zoo, nee dat kon je nauwelijks een zoen noemen. Loki's lippen waren nog geen centimeter verwijderd van Abby's lippen. Ik had nu een dikke tongzoen ruige scene verwacht, maar ze stonden er maar verstard bij. Ze hadden duidelijke gevoelens voor elkaar. Het feit dat Loki daar bleef hangen, wilde zeggen dat hij het initieerde. Misschien was het een reflex, misschien was het iets meer diep van binnen. Hij was in ieder geval onzeker erover. Abby reagerde niet direct hysterisch op Loki's handelingen. Het feit dat ze al in zijn armen was blijven zitten en geen spelletje ervan maakte vertelde me dat ze toch ook wel iets meer voelde dan vriend. Dit ging nog eens heerlijk worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:

    Anna Sharp
    'Alles. Ik ben bang voor het leven, ik ben bang voor de dood, ik ben bang voor pijn, ik ben bang voor mensen, ik ben bang om alleen te zijn, ik ben bang om met veel mensen te zijn, ik ben bang om bang te zijn,' zei ze. Dit ging de goede kant op. Ze keek me aan met angstige ogen, alsof ik haar hiermee bang had gemaakt. Toen begon ze te huilen. Ik liep naar de badkamer. Naast de weasbak stond een doos tissue's. Ik nam deze en liep weer terug naar de kamer, waar ik de doos voor Lizzy hield. Het zou niet helpen als ik nu naast haar ging zitten en haar troostend tegen mij aan drukte, zoals ik wel vaker heb moeten doen. Dat zou haar alleen maar bedrukt laten voelen, alsof ze aangevallen werd. In plaats daarvan pakte ik stilletjes een stoel en zette deze voor haar neer en ging erop zitten. 'En waar ben je niet bang voor?' vroeg ik haar, terwijl ik nog steeds de tissuedoos tot haar beschikking had.



    Lizzy Franklyn
    Ze hield me een tissuedoos voor en ik pakte vliegensvlug er een uit en snoot mijn neus. "En waar ben je niet bang voor?" vroeg ze me tenslotte.
    Ik dacht even na en antwoordde aarzelend: "Muziek en dieren." Ik dacht nog even na en vervolgde: "En Delilah." Natuurlijk kon ik haar niet vergeten, dadelijk dacht ze nog dat ik bang was voor Delilah, wat natuurlijk niet zo was.

    Kort stukje, maar beter dan niets


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oke, ik zal vandaag proberen een stukje te schrijven, maar weet niet of het gaat lukken xd
    En als ik een halfgaar stukje voorelkaar krijg post ik het wel gewoon zodat ik het niet kwijt raak om het later af te maken cx


    Little do you know

    Gregory McEwan
    Ik voelde dat dit gesprek niet de goede kant op ging,en zuchtte.
    "Delilah, dat messenwerpen en lenig zijn zijn juist talenten! Wees er trots op! " vermaande ik haar lichtjes.
    "Greg, laten we eerlijk zijn, het zijn geen talenten en ik ben een freak. "
    "Lilah. " ze onderbrak me weer.
    "punt uit. " zei ze koppig.
    "Oh, gaan we koppen? " daagde ik haar uit, ze keek me recht in de ogen, haar ogen die net nog hemelsblauw leken door het schijnsel van de lamp, waren nu ijsblauw en kil, ik kreeg er rillingen van.
    "We hebben elks onze mening, is dit gesprek afgelopen? Ik wil graag gaan kijken of Lizzy geen paniekaanval heeft. " besloot ze, ik zuchtte, dit ging nergens toe leiden.
    "Ja ga maar. " zuchtte ik, ze stond op.
    " En hou me een beetje op de hoogte van je gezondheid, wil je? Ik heb je nog niet veel zien eten hier. " zei ik.
    "Geen honger." was het antwoord.

    Delilah Gerson
    Na het ongemakkelijke gesprek met McEwan liep ik terug naar de kamer, ik was bezorgd om Lizzy, wat als ze weer een paniekaanval had gekregen, helemaal in haar eentje?
    Ik klopte op de deur.
    "Lizzy? Alles ok? Mag ik binnenkomen? " vroeg ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Het was Delilah die aan de deur stond. Dat was mooi een kans verpest op een goed gesprek met Lizzy. 'De volgende keer als je bang bent, speel dan een liedje in je hoofd af,' zei ik tegen haar. 'En dan mag je me de volgende keer vertellen of het helpt.' Met die woorden stonden ik op, zette de stoel op z'n plaats en ging naar buiten. Ik liep de twee trappen af op weg naar Gregor's kantoor waar ik binnenstormde. 'Nou, nou, wat een diepgaand gesprek hebben jullie gehad,' mopperde ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    Mevrouw Sharp kwam de kamer uit en ik ging naar binnen, Lizzy zat met een doos tissues op bed, ik grinnikte en klom naar mijn bed en pakte mijn messen en de roos waar ik ze naar kon gooien.
    " En? Hoe gaat het nu met je? " vroeg ik, benieuwd of ze me wou vertellen waarom ze gehuild had.

    Gregory McEwan
    "Nou ja, kan ik het helpen dat ze zo koppig is. " mopperde ik een beetje terug naar Anna, waarna ik opstond.
    "Ze wou me werkelijk niets vertellen, ze vind zichzelf een freak, dat heeft ze wel gezegd . " vertelde ik haar, kort het gesprek samenvattend.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Ja, maar jij bent dik bevriend met haar,' schamperde ik. 'Geen wonder dat ze je niets wilt vertellen.' Ik zuchtte even. 'Ik praat wel een keer met haar.' Toen ging ik weer rechter zitten. 'Wat ben je aan het doen?' vroeg ik hem op een normalere toon. Ik had nu geen zin meer in een gesprek met iemand. Het was sowieso bijna tijd om te gaan koken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oke, nee gaat me niet lukken vandaag een post te schrijven :l
    Geen inspiratie en ik wil geen post van vier regels maken want dat vind ik prut tegenover een post van iets van 300 woorden xd


    Little do you know

    Lizzy Franklyn
    Delilah kwam binnenlopen en mevrouw Sharp vertrok. Ik bleef zitten waar ik zat en Delilah kwam naast me zitten terwijl ze haar messenset en roos pakte. Ik wist wat Delilah deed met die messen en ik wist ook dat ze mij nooit iets zou aandoen. Ik vertrouwde haar gewoon.
    "En? Hoe gaat het nu met je?" vroeg Delilah. Ik had echt geen idee wat ik daar op zou moeten antwoorden. Ik wilde goed zeggen, omdat gewoon zo hoort, maar ik voel me niet goed. En ik wilde niet slecht zeggen, want dat was onbeleefd.
    Dus ik trok mijn schouders op en zei: "Ik weet het niet. Het is veel fijner als jij erbij bent." Ik wierp nog een blik op de messen, ik was toch niet comfortabel met die dingen om mij heen, dus ik besloot het advies van Mevr. Sharp op te volgen en begon zachtjes 'Things we lost in the fire' van Bastille te zingen, het was weliswaar niet in mijn hoofd, maar het hielp toch.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    "Ja dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar vertrouwt ze me toch niet echt, kan ook door het handdoek incident komen, dus het is misschien inderdaad beter dat jij r nog eens bij je roept " lachtte ik
    " aan het kijken voor Thanksgiving ideetjes" glimlachte ik op haar vraag, en liet haar leuke tafelaankleding zien.
    "lijkt je dat wat? " vroeg ik haar, terwijl ik haar verschillende dingen liet zien, van de kalkoenvulling tot de kaarsjes, alles had ik opgezocht


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Is er iemand voor Denise? Voor haar heb ik tenminste wel inspiratie xd


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Is er iemand voor Denise? Voor haar heb ik tenminste wel inspiratie xd


    Ja, misschien. Ik heb een klein plannetje, maar misschien.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oke doe maar..? xd

    Lol, BAM , vol topic cx


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 18:12 ]


    Little do you know