• Heyy,
    Zoals sommige weten is gisteren mijn nicht en haar zoontje begraven. Voor degene die niet meekunnen heb ik een korte samenvatting:

    De relatie van Marijke(mijn nicht) is stukgegaan en de man kon dat blijkbaar niet aan en heeft haar bij haar thuis vermoord en heeft hun zoontje Lars meegenomen naar het bos waar hij eerst Lars en daarna zichzelf heeft neergeschoten.

    Gisteren was de begrafenis en ik kreeg het daar wel moeilijk, zeker op het einde. Ze lieten een filmpje van Marijke zien op haar viool (zie filmpje) en Chinouk -de dochter van Marijke die op dat moment ergenst gain slapen was- ging over haar toeren en zei dit: ''Mijn hart is in duizend stukken, ik wil mijn moeder niet meer zien,'' waarna ze begon te huilen. Dit heeft me erg geraakt en bleef de hele tijd door mijn hoofd spoken. Dus heb ik een deel daarvan in mijn signature gezet om Marijke en Lars te herdenken.

    ''Mijn hart is in duizend stukken, slaapwel lieve nicht. {Marijke 1983-2014 en Lars 2004-2014}''



    Queer zijn is gewoon alles

    Jeetje, wat heftig.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    I am an idiot, I move.

    ahw.. sterkte met alles.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bedankt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wow, wat erg. Veel sterkte en gecondoleerd.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 14:14 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Wauw wat erg, heel veel sterkte en gecondoleerd!
    Wow tegelijk gepost zo ongeveer en staat bijna hetzelfde in ^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 14:15 ]

    Veel sterkte. Wat erg allemaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is kei-erg!!!!! Dat iemand zo iets kan doen!
    Dat moet wel erg zwaar voor je zijn geweest en voor die dochter, als die geen moeder, geen vader en geen broertje meer heeft.
    Heel veel sterkte en gecondoleerd!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wat heftig! Djiez, dat is echt erg. Heel erg gecondoleerd, veel sterkte en heel erg veel geluk! Wat een verschrikkelijk begin van het nieuwe jaar.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind het echt erg. Veel sterkte en gecondoleerd.


    Pretty is just a pretty word.

    Gestalt schreef:
    Jeetje, wat heftig.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Your make-up is terrible

    Wat lief dat je het in je signature gezet hebt.
    Nogmaals gecondoleerd en heel erg veel sterkte ermee.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Bedankt iedereen! Echt bedankt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Sterkte met dit vreselijke verlies. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een heftig verhaal.
    Gecondoleerd en veel sterkte!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is echt verschrikkelijk ):

    Heel veel sterkte! En gecondoleerd!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom