• Heyy,
    Zoals sommige weten is gisteren mijn nicht en haar zoontje begraven. Voor degene die niet meekunnen heb ik een korte samenvatting:

    De relatie van Marijke(mijn nicht) is stukgegaan en de man kon dat blijkbaar niet aan en heeft haar bij haar thuis vermoord en heeft hun zoontje Lars meegenomen naar het bos waar hij eerst Lars en daarna zichzelf heeft neergeschoten.

    Gisteren was de begrafenis en ik kreeg het daar wel moeilijk, zeker op het einde. Ze lieten een filmpje van Marijke zien op haar viool (zie filmpje) en Chinouk -de dochter van Marijke die op dat moment ergenst gain slapen was- ging over haar toeren en zei dit: ''Mijn hart is in duizend stukken, ik wil mijn moeder niet meer zien,'' waarna ze begon te huilen. Dit heeft me erg geraakt en bleef de hele tijd door mijn hoofd spoken. Dus heb ik een deel daarvan in mijn signature gezet om Marijke en Lars te herdenken.

    ''Mijn hart is in duizend stukken, slaapwel lieve nicht. {Marijke 1983-2014 en Lars 2004-2014}''



    Queer zijn is gewoon alles

    Wat verschrikkelijk... Ik wens je enorm veel sterkte.
    Als je erover wil praten, staan mijn PB en gastenboek altijd open.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 14:59 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    Oh God, wat verschrikkelijk. D:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte, en mocht je er ooit je hart over willen luchten, dan staat mijn pb open.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sterkte


    ©1998

    Allemaal erg bedankt voor de steun!


    Queer zijn is gewoon alles

    Een beetje laat, maar alsnog sterkte met dit heftige verlies.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Parachutes schreef:
    Wat verschrikkelijk... Ik wens je enorm veel sterkte.
    Als je erover wil praten, staan mijn PB en gastenboek altijd open.


    Some people are art and do art at the same time

    Echt verschrikkelijk veel sterkte en gecondoleerd

    Oh god. Dat is nu al de tweede van wie ik het hoor op korte tijd. De wereld wordt zotter en zotter.
    Nog altijd veel sterkte, in ieder geval!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried