• Heyy,
    Zoals sommige weten is gisteren mijn nicht en haar zoontje begraven. Voor degene die niet meekunnen heb ik een korte samenvatting:

    De relatie van Marijke(mijn nicht) is stukgegaan en de man kon dat blijkbaar niet aan en heeft haar bij haar thuis vermoord en heeft hun zoontje Lars meegenomen naar het bos waar hij eerst Lars en daarna zichzelf heeft neergeschoten.

    Gisteren was de begrafenis en ik kreeg het daar wel moeilijk, zeker op het einde. Ze lieten een filmpje van Marijke zien op haar viool (zie filmpje) en Chinouk -de dochter van Marijke die op dat moment ergenst gain slapen was- ging over haar toeren en zei dit: ''Mijn hart is in duizend stukken, ik wil mijn moeder niet meer zien,'' waarna ze begon te huilen. Dit heeft me erg geraakt en bleef de hele tijd door mijn hoofd spoken. Dus heb ik een deel daarvan in mijn signature gezet om Marijke en Lars te herdenken.

    ''Mijn hart is in duizend stukken, slaapwel lieve nicht. {Marijke 1983-2014 en Lars 2004-2014}''



    Queer zijn is gewoon alles

    Gecondoleerd!!

    Hoe komt het eigenlijk dat de media berichten dat Lars pas vier jaar oud was terwijl in jouw signature staat dat hij 9/10 was?


    Life is hard and then we die

    Jezus.

    Het lijkt me echt heel moeilijk om daar mee om te gaan...

    Veel sterkte & gecondoleerd!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heeel erg veel sterkte en gecondoleerd!

    PUKKELxDING schreef:
    Gecondoleerd!!

    Hoe komt het eigenlijk dat de media berichten dat Lars pas vier jaar oud was terwijl in jouw signature staat dat hij 9/10 was?


    Omdat ik er met mijn gedachten niet bij was.(bloos)

    Bedankt iedereen!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Flapper schreef:
    Sterkte met dit vreselijke verlies. :c


    26 - 02 - '16

    Oh God, wat verschrikkelijk. D:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte, en mocht je er ooit je hart over willen luchten, dan staat mijn pb open.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Veel sterkte!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Jemig, wat heftig.
    Wat verschrikkelijk rot voor jou... En je nichtje. Gecondoleerd is denk ik het enige wat ik kan zeggen.


    Tijd voor koffie.

    Gestoorde gekken hier op aarde.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat vreselijk! Gecondoleerd en enorm veel sterkte <3

    Ik heb hier een artikel over gelezen, maar ik wist helemaal niet dat het familie van jou was! Heel veel sterkte.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    Oh God, wat verschrikkelijk. D:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte, en mocht je er ooit je hart over willen luchten, dan staat mijn pb open.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gestalt schreef:
    Jeetje, wat heftig.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Gestalt schreef:
    Jeetje, wat heftig.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wat verschrikkelijk. Alle sterkte toegewenst. <33


    ars moriendi