• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik alleen maar ironische opmerkingen terugkaats omdat ik niet sterk genoeg ben het gewoon aan me voorbij te laten gaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik alleen maar tegen je scheld uit onmacht, omdat je te sterk voor me bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben om fouten te maken en dat ik erg bang ben dat mensen me daar dan vervolgens op beoordelen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 22:04 ]

    Als je me echt kende wist je dat ik enorm veel woede in een glazen fles in mijn binnenste verzameld heb en er nog steeds woede bij in stop. Dan zou je weten dat de glazen fles al vol zit met krassen en ik eigenlijk een lopende tijdbom ben. Op een dag zal ik alles er weer uitlaten en dan zal ik iets of iemand heel veel pijn en schade toebrengen. And I am scared for that.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je me echt zou kennen,dan zou je weten dat ik een plek zoek waar ik wel geaccepteerd wordt.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    StyIinson schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je zien dat bepaalde woorden, mensen, me wel degelijk kapot hebben gemaakt. Dat woorden hard aan kunnen komen, littekens achter kunnen laten en mensen kunnen laten veranderen.

    DarkSavior schreef:
    Als je me echt kende wist je dat ik enorm veel woede in een glazen fles in mijn binnenste verzameld heb en er nog steeds woede bij in stop. Dan zou je weten dat de glazen fles al vol zit met krassen en ik eigenlijk een lopende tijdbom ben. Op een dag zal ik alles er weer uitlaten en dan zal ik iets of iemand heel veel pijn en schade toebrengen. And I am scared for that.


    Buiten eens goed schreeuwen helpt. Dat lucht echt op.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik worstel met mijn eigen gedachten en dat ik geen negativiteit van mezelf wil accepteren.


    You are beautiful, you are love.

    Orenda schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben om fouten te maken en dat ik erg bang ben dat mensen me daar dan vervolgens op beoordelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik niet dichterbij durf te komen, uit angst je te verliezen en gekwetst te worden.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik gewoon een negatief stuk ongeluk ben die niet kan leven met zichzelf. Iemand die overdag druk is met school en s'nachts druk in haar hoofd. Dan zou je weten waarom ik thuis liever geen huiswerk maak en dan liever mijn rust neem.


    26 - 02 - '16

    And if you really knew me you'd know I'm scared of change. I'm scared I will have to move out from my comfortable home soon. I'm scared of losing people, especially my love. I'm scared he'll lose interest in me. I'm scared maybe he has become a little too important to me. Yes, that's possible, believe me.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:25 ]


    You are beautiful, you are love.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het leven haat, en ik het niet aankan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms helemaal niet zo blij ben met de "vrienden" die ik heb.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat het daardoor komt dat ik nu zo ziek ben. En dan zou je weten dat ik echt nergens geen zin meer heb, en dat ik gewoon de hele dag door moe ben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.