• Ik krijg hier echt de tranen van in mijn ogen. Volgend artikel bevat shockeerde foto's.


    Ongeveer 61 graden heet was het water waar de baby in werd gegooid. Een tienermoeder uit de Amerikaanse staat Florida werd zo gek van haar zeven weken oude huilbaby dat ze hem legde in een bad met kokend water. Minutenlang zat de baby vast in het kokend bad.

    Zijn schuld was volgens de moeder namelijk dat die al zeven weken aan het huilen was en daar werd ze gek van. Het water was volgens experts zo’n 61 graden. De moeder heeft verklaard dat haar baby helemaal onder de blaren zat en er zelfs stukken vel loskwamen toen ze het ventje afdroogde. Ze kleedde hem aan en belde de peettante van het kind op.

    Om niet opgepakt te worden vertelde ze de peettante dat iemand haar kind had verbrand. Het jongetje werd meteen per helikopter naar het brandwondenziekenhuis vervoerd. Volgens de politie was het kind zo erg verbrand dat de huid en delen van zijn lichaampje loskwamen toen de hulpverleners hem uitkleedden.


    Ik vind het echt schandalig dat mensen dit doen. Dat ze een kind berispen omdat het stout is tot daar, maar dit doe je gewoon niet. Ik kan dit echt niet aanzien eigenlijk. Ik vind het zo vreselijk voor dit kind. Het kindje zijn leven is nu al verwoest gewoon omdat het een natuurlijke reactie had voor zijn leeftijd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Arm kindje...

    Echt hoor, wat sommige ouders niet doen met hun kinderen. Zulke mensen mogen geen kinderen krijgen en daarbij, ze is zelf nog een kind. :S Verschrikkelijk.
    Ik heb er geen andere woorden voor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom zou je een kind zoiets überhaupt aan doen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Lucrezia schreef:
    Ugh, hebben de mensen tegenwoordig dan echt geen greintje respect? (cat)
    Zelfs ondanks ik niet echt gesteld ben op kinderen, vind ik dit er echt over gaan...
    Zulke mensen zouden ze juist hetzelfde aan moeten doen, ziekelijk is dit.
    Een baby huilt nu eenmaal, dan had je maar niet aan kinderen moeten beginnen of toch op z'n minst zo slim zijn geweest op het veilig te doen.
    Schandalig gewoon, bah. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Baby's huilen u don't say. Sommige ouders zouden echt geen kinderen mogen krijgen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dit raakt mijn moeder instinct... Op een heel slechte manier.
    Gooi d'r op de brandstapel! Pleuris hoer.


    Til hug og blod.

    Verdomme zeg. Ik heb hier gewoon geen normale woorden voor. Dat kindje verdient een betere familie en dat mens moeten ze opsluiten.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oppakken en afschieten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arm kind. Die heeft nu voor de rest van zijn leven littekens - En als je geluk hebt vinden mensen het nog 'grappig' ook, omdat die moeder een verschrikkelijk mens is.


    Tijd voor koffie.

    Er zijn moeders die in het begin geen klik hebben met hun baby. Dat klinkt raar, maar dat kan zo zijn. Dat kan leiden tot depressie en dergelijke. Zeker als ze aan geeft dat de baby al huilt vanaf het begin, en ze er ´gek´ van werd, is dit wel een verklaring voor haar gedrag. Ze is tienermoeder, dus misschien wilde ze zelfs het kind eerst wel helemaal niet? Ik keur het niet goed, zeker niet. Maar er zijn moeders die er last van hebben, en zo ver doordraaien dat ze in staat zijn om zoiets ergs te doen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Rivaille schreef:
    Ja, gooi moeder gewoon ergens in een vieze put en wacht gewoon tot ze dood gaat ooit.


    ©1998

    .. dit nieuws is van 19 april 2012.. Waarom is dat opeens nieuws? Die zit al sinds een week na het incident in de gevangenis.

    Anyways, het is verschrikkelijk. Snap niet hoe je zoiets kunt doen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:01 ]


    To infinity and beyond •

    O mijn god. Wat erg. Ik begrijp niet waarom mensen hun kind zoiets doen. Gelijk in de gevangenis met dat soort mensen! Dit is echt erg!

    Took schreef:
    Jezus, ik had bijna op die spoiler geklikt voordat ik de rest überhaupt gelezen had. Thank god dat ik dat niet gedaan heb.
    Hier kan ik écht niet tegen, dit is gewoon ziek. Ik werd al misselijk toen ik las dat er stukken huid loskwamen, dus die spoiler ga van me lang zal ze leven niet openen. (cat) Ziek ziek ziek. Meer kan ik er niet over zeggen.

    Huf schreef:
    .. dit nieuws is van 19 april 2012.. Waarom is dat opeens nieuws? Die zit al sinds een week na het incident in de gevangenis.

    Anyways, het is verschrikkelijk. Snap niet hoe je zoiets kunt doen.
    Dat wist ik niet. Ik zag het gisteren opeens op mijn facebook verschijnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maleficia schreef:
    Er zijn moeders die in het begin geen klik hebben met hun baby. Dat klinkt raar, maar dat kan zo zijn. Dat kan leiden tot depressie en dergelijke. Zeker als ze aan geeft dat de baby al huilt vanaf het begin, en ze er ´gek´ van werd, is dit wel een verklaring voor haar gedrag. Ze is tienermoeder, dus misschien wilde ze zelfs het kind eerst wel helemaal niet? Ik keur het niet goed, zeker niet. Maar er zijn moeders die er last van hebben, en zo ver doordraaien dat ze in staat zijn om zoiets ergs te doen.
    Daar kan ik inkomen, maar zet je kind dan desnoods even in een kamer apart en bekom er even van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?