• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    DarkSavior schreef:
    (...)Hoe lang ben je? Als je niet langer bent dan 1.90 ben je klein.

    Ik vind modellen al helemaal eng :'D


    Nee, 1,90 haal ik niet. Goh, dat is de allereerste keer in mijn leven dat ik ooit heb gehoord dat ik klein ben. :'D

    Maar heel eerlijk, mensen kunnen hun lengte niet kiezen, en om te zeggen dat iedereen die langer is dan jij eng is terwijl je zelf boven iedereen uittorent is ergens best wel raar. :W Vrouwen die langer zijn dan jij hebben het sowieso al ontzettend lastig. God, ik moet er niet aan denken kleren te moeten vinden als je als vrouw zo lang bent. Daten zal waarschijnlijk ook niet erg gemakkelijk zijn, want veel mannen hebben inderdaad graag een vrouw die kleiner is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, 1,90 haal ik niet. Goh, dat is de allereerste keer in mijn leven dat ik ooit heb gehoord dat ik klein ben. :'D

    Maar heel eerlijk, mensen kunnen hun lengte niet kiezen, en om te zeggen dat iedereen die langer is dan jij eng is terwijl je zelf boven iedereen uittorent is ergens best wel raar. :W
    Het is mijn mening, dat mag toch? Natuurlijk kunnen ze er niks aan doen, maar lelijke mensen (in mijn ogen) kunnen er toch ook niks aan doen dat ze lelijk zijn (in mijn ogen), maar dan zijn ze het toch alsnog (in mijn ogen)? D: Zelfde logica, als je het aan mij vraagt, but oh well.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 0:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Het is mijn mening, dat mag toch? Natuurlijk kunnen ze er niks aan doen, maar lelijke mensen (in mijn ogen) kunnen er toch ook niks aan doen dat ze lelijk zijn (in mijn ogen), maar dan zijn ze toch alsnog lelijk in mijn ogen? D: Zelfde logica, als je het aan mij vraagt, but oh well.

    Hahaha. Het is misschien gemeen, but I lol'd again over je uitleg. But true shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)Het is mijn mening, dat mag toch? Natuurlijk kunnen ze er niks aan doen, maar lelijke mensen (in mijn ogen) kunnen er toch ook niks aan doen dat ze lelijk zijn (in mijn ogen), maar dan zijn ze het toch alsnog (in mijn ogen)? D: Zelfde logica, als je het aan mij vraagt, but oh well.


    Mja, maar zelfs al is het je mening, het is nog steeds best gemeen :I. Ik kan me voorstellen dat als een meisje van 1.90 dit leest, ze echt beledigd zou zijn. Dus ik zou het of anders verwoorden, of voor jezelf houden.
    Daarbij ben ik het ook niet met je eens, ik heb een vriendin van minstens 1.90 en ik zou een moord doen voor haar lichaam. Ze is misschien erg lang, maar ze heeft wel een prachtig figuur. Dat hebben kleine meiden vaak minder.


    i put the fun in funeral

    Ik ben 1,66 maar groter zou ik echt niet willen zijn. Er zitten echt voordelen aan en in het buitenland hoef je je nooit opvallend lang te voelen. Alleen op m'n werk moet ik af en toe hulp vragen omdat ik ergens niet bij kan, maar ja ik ben de enige vrouw die er werkt dus alle jongens helpen me graag x'P en je bent sowieso niet slungelig, daar zou ik ook blij mee zijn


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik voel me met mijn 1.70 echt een reus soms, ook niet fijn.
    In Nederland ben ik gemiddeld, maar bijvoorbeeld bij mijn opleiding toren ik boven iedereen uit.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben ook 1.59 m en zie niet in waarom andere 'kleine' mensen daar altijd zo'n probleem van maken. Het is gewoon een lengte en snap niet waarom sommigen daar zoveel waarde aan hechten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha, je bent echt niet de enige kleine hoor :')
    Ik ben 19, en ben 1.60, dat zal dus ook niet veel meer groeien. Mijn vriend daarentegen, is 1.90, lekker contrast :')
    Maar ik heb er verder geen problemen mee dat ik wat kleiner ben. So be it :p


    Inspiration can hit you any time

    Wij hebben 27 kinderen in de klas, waarvan er vijf lang zijn. De rest is allemaal klein :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben 1,65/66 meter, en alhoewel dat nu niet zo klein is voor een 13-jarige (het is nu wel een feit dat ik de laatste twee geen centimeter gegroeid ben), voel ik me toch klein bij al die reuzen uit mijn jaar. Nu ja, ze zijn meestal ook een jaar en een half ouder dan ik, maar dan nog voel ik me echt klein (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil kleiner zijn. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik wil kleiner zijn. (cat).

    Hoe groot ben je?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...)
    Hoe groot ben je?

    1,78M.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De vorige keer in madurodam kwamen erbuitenlanders aan mn broer en mij steeds vragen of we op de foto wouden haha ik sta net een vrouw die echt tot onder mnn oksel komt. Mn broer als ie naar het station gaat vragen mesnen om op de foto tw mogen en dat vind ik dan weer wel grappg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    (...)Het is mijn mening, dat mag toch? Natuurlijk kunnen ze er niks aan doen, maar lelijke mensen (in mijn ogen) kunnen er toch ook niks aan doen dat ze lelijk zijn (in mijn ogen), maar dan zijn ze het toch alsnog (in mijn ogen)? D: Zelfde logica, als je het aan mij vraagt, but oh well.


    Natuurlijk kun je dat vinden, maar dan kan het nog steeds wel erg hard aankomen voor mensen die echt zo lang zijn. Ik snap best dat je het niet kwaad bedoelde en ik bedoel dit ook absoluut niet aanvallend, maar stel dat "lange mensen" vervangen zou worden door "zwarte mensen". Niemand zou het oké vinden als er werd gezegd dat die eng zijn, dus waarom is dit dan wel prima? Lengte valt net zo min te veranderen als huidskleur.
    Niemand kan je verbieden een mening te hebben, maar je kunt wel zelf besluiten hoe je die brengt en of het überhaupt iets is wat je moet zeggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan