• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Waar ging het fout? Zucht.


    I dress to kill, but tastefully

    Vannacht gedroomd dat ik zou trouwen, maar dat ik op een paard er vandoor ging toen het sûpreme moment daar was. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw. Gedroomd over Eminem. I better get that username from him back. :')
    Hungrrry like a mtherfucker. Tijd voor mn koffie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    net naar het voetbalveld geweest voor mn broertjes. Na een half uur kwamen ze er pas achter dat de tegenpartij heeft afgezegd #slimmemensen


    Everything is possible,you just had to believe

    Simbaaa schreef:
    net naar het voetbalveld geweest voor mn broertjes. Na een half uur kwamen ze er pas achter dat de tegenpartij heeft afgezegd #slimmemensen
    Dit is geen Twitter :'D

    OT: Straks lekker naar de stad. Heb er echt zin in! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aah autorijden is echt zo leuk. :9~

    Ik heb een jurk nodig maar niemand wil mee winkelen ;___;

    Ik wil nu in een hoekje kruipen en net zo lang huilen tot iemand me komt troosten


    I dress to kill, but tastefully

    De motivatie om te leren is echt weg. Ik heb er nu schoon genoeg van! Ik wil leuke dingen doen, een nieuwe game kopen en rondrijden in mijn lieve auto. :c Aaaaaaaarghhhhh. *insert more frustration*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm just the same as I was. Why don't you understand?
    I am never changing who I am!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    how can i make up ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Straks maar eens beginnen met huiswerk, dan ben ik ongeveer half 4 klaar. 4 uur gaan hardlopen, half 5 klaar. Dan heb ik nog de hele tijd om op Quizlet te gaan schrijven, en dan kan ik s'avonds een film kijken omdat mijn moeder weg is. Woehoe!
    Sorry dat ik jullie met mijn planning opzadel, maar het voelt goed om het even ergens te melden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Kan je een keer NIET tegen me praten? Stop met stalken echt waar, je praat elke dag wel 6x tegen me, terwijl ik de meesten er van negeer. Ik wil gewoon niet met je praten snap dat. Eerst was het gewoon leuk, maar daarna ga je gewoon irritante opmerkingen maken, bijdehand doen en kleffig doen. Ik ben je fucking gf niet, en hoevaak heb ik je wel niet gezegd dat je stoppen moet met zulke opmerkingen maken ik vind het alleen maar irritant.

    Gomenasai schreef:
    Kan je een keer NIET tegen me praten? Stop met stalken echt waar, je praat elke dag wel 6x tegen me, terwijl ik de meesten er van negeer. Ik wil gewoon niet met je praten snap dat. Eerst was het gewoon leuk, maar daarna ga je gewoon irritante opmerkingen maken, bijdehand doen en kleffig doen. Ik ben je fucking gf niet, en hoevaak heb ik je wel niet gezegd dat je stoppen moet met zulke opmerkingen maken ik vind het alleen maar irritant.


    Blokkeer 'm. ;)


    OT: Ugh, ik ben gewoon verliefd op mijn profiel en username, hahahaha. :'D
    En zin in morgen!! Wordt vast onwijs gezellig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And feeling like shit again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered