• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : Snow White Blackwood
    2e jaars ~ 16/17 : ............
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta" Mad Hatter, Ariël
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa Arendelle, Cinderella, Pinocchio Geppetto
    5e jaars ~ 19/20 : Peter Pan, Merida, Jack Frost, Robin Hood
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken :
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~ Alice Wonder
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :


    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes = 1 plek vrij.

    ~ ( 5 )2 Aurora 'Briar' Rose DreamerN
    ~ ( 7 )1 SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 )1 Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie (?)
    ~ ( 6 )1 Elsa Arendelle ~ Feaser
    ~ (13)1 Merida ~ Disneyy
    ~ (13)1 Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~




    Jongens = Nog 2 plekken !

    ~ ( 2 )1 Peter Pan ~ Thalin
    ~ ( 1 )2 Robin Hood ~ BarnOwl
    ~ ( 4 )1"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15)1 Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~ ( 1 )2 Jack Frost ~ Disneyy
    ~ ( 9 )2 Jim Hawkins ~ LogitG27
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11)1 Killian Hook ~DreamerN
    ~ ( 1 )2 Rumplestilskin ~ BarnOwl

    ~ (20)1 Alice Wonder ~
    ~ speler gestopt maar docente blijft


    RPG Story
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2



    Inleiding

    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie April dag, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van professor Rumpelstilskin kon er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op Ever After High

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 22:53 ]


    Credendo Vides

    Aurora 'Briar' Rose

    Doorns, een ruimte vol met doornen.
    Ik keek om me heen, hoe ben ik hier toch weer terecht gekomen ? Waarom weer, al had ik ergens gehoopt dat ik ervan af zou zijn en na weken lang ervan af te zijn waren ze hier weer.
    Het begon met schaduwen van die takken met hun doornen, maar nu wikkelden ze zich echt over de witte muren heen met een bijna misselijke groene kleur rezen ze omhoog en raakten ze bijna het plafond.
    Ik probeerde me te bewegen, maar toen merkte ik pas dat de ranken zich ook om mijn benen hadden gewonden en dat ze langzaam omhoog kropen, mijn knieën tegen elkaar bonden, mijn armen tegen mijn zij aan duwden tot ze mijn schouders bereikt hadden en hun doornen elke keer in me prikte als ik ook maar een minieme beweging maakte.
    Ik probeerde eraan te ontkomen door de stengels van me af te trekken, mijn handen bloedden van de kracht die ik zette op de stekelige dingen, maar ze wouden niet wijken terwijl ze al wurgend nog verder omhoog groeiden.
    Aan de onderkant begonnen zich bloemknoppen te vormen die zich uitten in bloedrode rozen, net zo rood als het bloed dat op de stekels druppelde, mijn bloed.
    Ik wou het uitgillen toen de doornen langs mijn gezicht streken, maar mijn mond werd afgedekt door een stengel met een roos, die langzaam mijn luchtwegen dicht hield geknepen.
    Het zou niet lang meer duren voor ik het bewustzijn zou verliezen en uiteindelijk dood zou gaan.


    Badend in het zweet schoot ik wakker in mijn bed op het 'zoldertje', iets wat ik niet gewend was want de nachtmerrie raakt mij niet zo vaak wanneer ik in dit bed lig in plaats van het grotere exemplaar beneden.
    Maar het was altijd dezelfde nachtmerrie, althans, bijna altijd dezelfde.
    Soms waren het schaduwen, soms kropen ze alleen maar tegen de muren op en bleven ze daar kleven.
    Dit was de eerste keer geweest dat ze zich ook op mij hadden gericht met hun overheersende kracht.
    Met de achterkant van mijn hand veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en rolde uit mijn bed, aangezien dat goed kon gezien het feit dat mijn matras direct op de verhoging lag.
    Ik liet me half via de trap naar beneden glijden en mijn voeten vonden al snel de weg naar mijn badkamer.
    "Wat gebeurd er toch met me ?" Mijn eigen ogen staarden naar me terug vanuit de spiegel waarna ik via het raam naar buiten keek.
    De zon begon nog maar net op te komen en de eerste stralen kwamen al boven de hoogste takken van de bomen in de boomgaard uit die ik vanaf mijn deur naar buiten kon zien, dus misschien was het nog een goede tijd om even naar buiten te gaan, het was hooguit half acht 's ochtends.
    Ik streek de zoom van mijn korte kanten nachtjapon glad en deed met een sleutel die naast de deur aan een haakje hing de deur open.
    Een fris briesje streek direct door mijn haar heen en liet het zweet opdrogen.
    Mijn blote voeten raakten de ochtenddauw die zich over het gras had verspreid en ik liet een paar kleine dwaallichtjes opschrikken voor ze tussen de bomen verdwenen.
    Zachtjes hummend bewoog ik me tussen de bomen door en streek met mijn handen over de basten.
    De bomen voelden gezond, zoveel beter dan de angstaanjagende doornen uit mijn nachtmerrie.
    De vogeltjes begonnen te fluiten waardoor ik moest lachen, de dacht werd nu al echt ingeleid.

    Vol nieuwe moed ging ik weer naar binnen en begon me om te kleden.
    Nadenken bleef ik voor mijn kledingkast staan.
    Wat zou ik vandaag aantrekken ?
    Snel wierp ik even een blik op mijn verstelbare paspop, waar een onafgemaakte jurk aan hing. Als die eenmaal af was wist ik wel wat ik aan zou trekken.
    Ik liet mijn rooster voor vandaag door mijn hoofd gaan. Als eerst zou ik Biologie hebben, gevolgd door een blokuur gym en een les dierverzorging.
    Ah, gym.
    Ik vond gym altijd wel leuk, lekker bewegen en in vorm blijven, vaak bleef ik ook altijd langer hangen dan de rest om nog even door te gaan.
    Al was dat niet de enige reden. Sinds het derde begon ik meer te letten op de aantrekkelijke studenten van school en op de liefde in diens algemeen.
    En toen had ik mijn ogen laten vallen op onze gym docent Killian Hook, wier zeker geen lelijke man is.

    Al zuchtend schraapte ik mezelf bij elkaar, het kan toch nooit wat worden tussen ons.
    Mijn vingers vonden de stof van een heerlijk zittende lichtblauwe met parelwitte jurk, de dunne stof glipte door mijn vingers door, eigenlijk helemaal geen jurk voor gym, maar ach, ik kon me altijd nog omkleden tussen de lessen door, er was niet voor niets een kleedruimte naast het veld met hokjes.
    De stof voelde heerlijk aan op mijn huid en het gevoel van blote schouders deed me ergens wel goed, ik vond het altijd al fijn als jurken niet te nauwsluitend waren bij de schouders en hals, dan had ik echt het gevoel alsof ik stikte.
    Even inspecteerde ik me nog weer in de spiegel. Door de lage uitsnede bij de schouders ondersteunde het ook mooi mijn halslijn en mijn buste.
    De drie goede feeën die mijn peettantes zijn hadden me bij mijn verjaardag een cadeau geschonken.
    Flora gaf me het geschenk van schoonheid, wat ik volgens velen bezat, maar zelf wist ik het zo zeker niet, mooi en aardig, zeggen ze, maar waarom had ik dan nog niet mijn levenspartner gevonden ?
    Fauna gaf me het geschenk van zang, wat ook door sommigen ondersteund word dat ik net een sirene was; mooi en met een betoverende stem.
    Het derde geschenk van Merryweather is me tot het moment van vandaag onduidelijk, mijn ouders wouden het er nooit met me over hebben, evenmin als mijn peettantes, wat tot genoeg discussies geleid had tussen ons waarna ik altijd het bos in vluchtte.
    Volgens anderen waren er meerdere feeën aanwezig en dat ik ook nog geschenken van Behulpzaamheid, vriendelijkheid en meer van dat soort dingen, maar dat zou veel te veel van het goede zijn.
    Ik bekeek mezelf nog eens, van mijn lange blonde haar, blauwe ogen tot mijn lange benen en smalle voeten en besloot het er maar bij te houden, ooit zou ik wel iemand vinden.
    Mijn voeten brachten me van de trap af richting de dierenafdeling, het was nu rond negen uur en ik had besloten om even bij mijn twee schatten te kijken ; Het kleine Lapland uiltje genaamd Goodfellow en de kat van mijn beste vriendin genaamd : Minerva.
    "Hé lieverds." Zoals gewoonlijk zaten ze al op me te wachten en ik handelde met zorg de dingen af die ik voor mezelf opgesteld had elke dag te doen.
    "Ik kom vanavond weer even en misschien dat we vanmiddag nog even lekker door de boomgaard kunnen wandelen." Dat was altijd één van hun beiden favoriet activiteit.
    Ik nam Minerva in mijn armen en aaide haar over der kop heen. "Kom dan gaan wij lekker wat eten." Spijtig keek ik naar Goodfellow, het was jammer dat hij niet mee kon.

    Ik kon merken dat ik nu geheel wakker begon te worden terwijl ik richting de eetzaal liep, maar toch knaagde er nog iets aan me, iets wat ik over het hoofd had gezien.
    Bij de houten balie van de kantine pakte ik een bord en legde er wat toast op, met boter, kaas en een appel voor daarna en voor Minerva een lekker stukje paté en met mijn bord in mijn handen liep ik naar één van de grote open tafels in het midden van de prachtige zaal en liet me daar neerzakken.
    Op mijn gemak nam ik de zaal in me op, ik zag nog niemand van mijn eigen jaar, maar ik zag al wel veel derde, vierde en vijfdejaars en ik zuchtte.
    Op zulke momenten moest ik altijd terugdenken aan vorig jaar, hoe ik en mijn beste vriendin hier zo goed als elk moment van de dag bij elkaar waren.
    En de directrice, waar was zij gebleven ? Sinds drie weken kon ik haar al niet meer te pakken krijgen en toen ik eens geprobeerd had om de deur open te krijgen kreeg ik een soort schok en moest ik de rest van de middag op de ziekenboeg doorbrengen.
    En sinds dien waren de nachtmerries ook begonnen.
    Diep in gedachten verzonken kroelde ik Minerva achter haar oor en nam ik een hap van mijn met kaas belegde toast.


    Credendo Vides

    Ariël

    "Grappenmaker? Ik kan wel wennen aan die titel." grijnst hij, waarna hij even zijn tong naar me uit steekt.
    "Hopelijk wen ìk er ook ooit aan." glimlach ik dan en steek mijn tong terug uit. Ik heb altijd een fijne tijd met Hatta, puur vriendschappelijk natuurlijk. Maar met hem omgaan is gewoon leuk. Hij neemt me in de maling en ik lach ermee. We doen meer dan dat natuurlijk, we kunnen ook gewoon serieus praten. Over mijn heimwee bijvoorbeeld, daar kan ik af en toe ook mee bij hem terecht. En ook op slechte dagen kunnen we elkaar uit staan. Het is gewoon een goede vriendschap. Precies hetzelfde als tussen twee meiden of tussen twee jongens.
    "Hmm, wat jammer..." zeg ik dan zachtjes, wanneer hij zegt dat hij een paar keer wakker geworden is. "Maar het is zo'n schatje! Daar kan je natuurlijk niet kwaad op blijven!" knipoog ik dan vrolijk. Ik schud mijn hoofd, wanneer hij weer zo geweldig charmant doet door met een volle mond te praten. Maar dat is ook een van de dingen aan hem dat ik net zo fijn vind. Geen overdreven beleefdheden, gewoon doen zoals je bent.
    "Wat hebben we straks?" ik kan mijn rooster maar niet uit mijn hoofd leren. Om een of andere reden ben ik daar heel erg slecht in. Alleen datums kan ik nog slechter onthouden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    { Oké wacht, ik zie dat er iets niet klopt in de roosters, het rooster van de 3e jaars gaat nog veranderen.

    Frick, er klopt helemaal niets van de roosters XD Want ik ben nu het rooster van Killian aan het uitvogelen en het blijkt dat hij heel vaak dubbel geboekt staat ): }

    EDIT : Opgelost, aangepaste roosters staan in de story, het is nu in ieder geval niet dubbel voor onze docent personages.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 21:14 ]


    Credendo Vides

    Hatta/Mad Hatter

    "Hmm, wat jammer..." hoor Ik Ariël zachtjes naast mij zeggen als ik haar vertel dat ik niet zo goed geslapen heb, door mijn luidruchtige konijn.
    "Maar het is zo'n schatje! Daar kan je natuurlijk niet kwaad op blijven!" knipoogt de rooie donder vrolijk naar me en ik grinnik. ze schudt haar hoofd om wat ik zeg met volle mond. Maar ik weet dat zij dit niet erg vindt. Wij kunnen onszelf zijn bij elkaar. En dat is fijn.
    "Wat hebben we straks?" vraagt Ariël en ik grinnik. Ze kan het maar niet voor elkaar krijgen om de roosters in haar koppie te krijgen, maar dat vind ik niet erg. Ik help haar graag. Ik slik het laatste stukje appel door en leg het klokhuis op een schoon servetje, voor mijn kleine vriendje.
    Ik denk na en kijk even naar Ariël, alsof ik het niet weet en haal mijn schouders op. Dan grinnik ik.
    "Nou.... lunch pauze," lach ik droogjes en kijk haar aan. "of bedoelde je daarna? Nou, daarna hebben we Taal." Ik sta op en trek Ariël mee overeind. Waarna ik haar een paar rondjes laat draaien en dan in de tangohouding vastpak.
    "De taal, de taal der liefde, haat en nijd. De taal der talen, de taal der vreugde," zing ik terwijl ik Ariël rondslinger door de zaal heen. Ik negeer de blikken van de andere die naar ons kijken en kijk Ariël grinnikend aan.
    "Jammer genoeg is het niet dat soort taal, maar gewone taal, spreektaal en uitdrukkingen," spreek ik langzaam terwijl ik Ariël tegen me aantrek en haar lachend aankijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Robin Hood
    Langzaam open ik mijn ogen en kijk ik even doelloos voor me uit waarna ik de dekens van me aftrek en opsta, ik hoor wat bladeren ritselen als ik er op sta maar ik let er verder niet op in mijn kast dat uit een boom is gesneden haal ik een groene trui en broek uit die ik op me gemak aantrek. Op de kapstok hangt mij groene hoed met een lange veer eraan en een groene mantel, ik pak de hoed en leg die op het bed waarna ik mijn bruine laarzen aantrek en dan mijn hoed op mijn hoofd leg. Ik kijk even naar mijn pijlen en boog die aan de muur hangen en ik glimlach herinnerend aan de tijden dat ik in het bos leefde samen met nog wat andere. 'Vandaag gaan we misschien even boogschieten,' zeg ik tegen mezelf en ik loop mijn kamer uit. In de kantine is het al aardig druk en ik glimlach als ik de studenten hoor praten en lachen. Ik pak het dienblad en pak wat te eten waaronder een peer en wat broodjes, met wat drinken, ik kijk nog even rond en zie een meisje alleen zitten aan een tafel, volgens mij heet ze Aurora. Ik loop naar haar tafel en ik glimlach even. 'Mag ik erbij komen zitten?' vraag ik aan haar.


    Rumplestiltskin
    Ik doe een witte blouse aan, een zwarte stropdas, een zwarte jasje, zwarte broek en zwarte schoenen aan ik kam mijn bruine haren een beetje en dan loop ik naar de deur van mijn slaapkamer, de deur gaat vanzelf open en als ik de kamer uit ben gelopen sluit de deur zich ook vanzelf weer achter me, nou ja niet echt vanzelf ik moet wel magie gebruiken om de deur van zelf open te laten gaan. Ik loop naar de kantine waar ik iedereen omstebeurt aan kijk, kijkend of ze iets tegen de regels in doen wat ervoor zorgt dat ik hun kan straffen, zodat ik ze kan betoveren, in een slak kan veranderen, of wat dan ook. Niet dat een leraar dat tegen zijn leerlingen mag doen, ik zal er voor zorgen dat geen een docent of de directie er achter komt wat ik soms doe, en dat ik soms magie gebruik op een slechte manier. Ik pak wat eten en ga dan aan tafel zitten.



    Iemand voor Rumple of Robin?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:39 ]

    {Aurora zit alleen aan een tafel aan één van de grootste tafels van de zaal. }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Aurora zit alleen aan een tafel aan één van de grootste tafels van de zaal. }


    [Ik heb de post van Robin een stukje aangepast zodat hij nu bij Aurora gaat zitten]

    Wilted schreef:
    (...)

    - Dat denk ik ook. Ik vind het prima als je bij ons komt zitten. Weet alleen niet wat Disneyy ervan vindt, en ze is nu offline. :/ -


    Ik vind het goed hoor ^^

    Jack Frost
    Ik kijk verveeld de kantine rond terwijl ik mijn wang tegen mijn vuist leun en een stuk van de tafel in ijs laat veranderen. Als ik af en toe mensen naar me zie kijken zend ik ze een boze blik toe en al snel kijken ze weg. Iedereen weet hoe ik ben in de vroege ochtend voor school. En bijna iedereen heeft me al mee gemaakt, chagrijnig en vroeg in de ochtend. Ik houd me enkel in voor vrienden. Die hoeven geen last te hebben van mijn ochtendhumeur.
    Plots hoor ik iemand me begroeten en ik kijk vrolijk op naar Peter.
    "Hehe, eindelijk gezelschap" grinnik ik terwijl het ijs op de tafel veranderd in water aangezien ik er geen aandacht meer aan besteed. Ik neem een slok van mijn drinken en kijk Peter vragend aan "En, dit keer niet op je hoofd gevallen tijdens het wakker worden?" vraag ik hem plagend, doelend op zijn betoverde hangmat. Wachtend op zijn antwoord kijk ik de kantine rond. Als ik dan plots een glimp krijg van een witblond figuur in mijn ooghoeken trekt dit al snel mijn aandacht. Elsa Arendelle. Ze is knap, alleen zit ze een jaar lager dan dat ik zit. Ik heb sinds kort een redelijke crush op haar en Peter weet er alles van -aangezien hij er zelf achter gekomen is- en ik vertel hem er ook steeds weer over aangezien hij het nu toch weet. Hij zal inmiddels wel gek woren van mijn gebazel over haar, tenminste dat zou ik wel zijn als hij over een meisje zou bazelen terwijl ik niemand leuk vind. Maar volgens mij accepteert hij het wel, aangezien ik hem nooit heb horen klagen.
    Ik volg haar bewegingen voorzichtig, zorgend dat ze het niet op merkt. Ik ben soms dan misschien een arrogante klootzak maar ik kan redelijk onzeker zijn over meiden.. Ik kijk weg van Elsa en kijk even veel betekenend naar Peter, als ik de hele tijd naar haar blijf staren dan zal ze sowieso merken dat er iets is. Maar ze zal me vast wel een enorme eikel vinden dus probeer ik haar aandacht niet te krijgen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:42 ]


    Little do you know

    [Wel grappig dat niemand ziet hoe Hatta Ariël de zaal door slingert :p]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik doe een post vanuit Alice als de leerjaren les krijgen waarbij spelers zijn. (: ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Caerleon schreef:
    [Wel grappig dat niemand ziet hoe Hatta Ariël de zaal door slingert :p]


    Jack is te druk met het kijken naar Elsa :')
    Plus hij geeft toch niet zoveel om anderen dus kijkt hij ook niet x']


    Little do you know

    [ Anybody for Elsa?' ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Misschien Assepoester?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Peter Pan
    "Hehe, eindelijk gezelschap." Grinnikt Jack als ik zit. "En, dit keer niet op je hoofd gevallen tijdens het wakker worden?"
    "Och, hou je mond. Die rot hangmat bezorgt me moordneigingen." Antwoord ik quasigeïrriteerd, waarna ik een grote hap van mijn croissant neem.
    Ik merk dat Jack's aandacht ergens anders op gericht is en kijk achterom. Ik begin te grijnzen als ik zie naar wie hij kijkt; Elsa Arendelle. Ze zit in het vierde jaar en Jack heeft al een tijdje een crush op haar - waar hij het vaak genoeg over heeft.
    Jack kijkt me aan, waarschijnlijk om te verbergen dat hij naar Elsa keek, maar daar is het nu al te laat voor.
    "Mooie meid," Zeg ik net iets te hard. Ik weet dat Jack het niet leuk vindt als ik dat soort dingen over haar zeg, maar ik kan er wel om lachen. "Beetje jammer dat jij zo lelijk bent." Jack en ik kennen elkaar nu al vijf jaar, dus dit grapje kan geen kwaad.
    Zelf kijk ik ook even rond door de aula. Er zijn genoeg mooie meisjes, maar het hele gedoe rondom liefde vind ik maar niks. Al had ik in het tweede jaar een enorme crush op een meisje genaamd Tinkerbell, maar zij zat twee jaar hoger en het werd niets. Sindsdien heb ik nooit meer iemand leuk gevonden.

    Caerleon schreef:
    [Wel grappig dat niemand ziet hoe Hatta Ariël de zaal door slingert :p]


    - Misschien zien ze het wel maar zeggen ze er verder niets over omdat het niet echt past in het stukje. Zoals bij Peter, hij kijkt wel door de aula maar ik beschrijf niet wat er allemaal gebeurd, haha. -