• Heeeeuj. :Y)

    BEGINPOST

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 16:21 ]


    Danmarks Dynamite.

    Same Gab. c:
    Maar dat zal toch niet mogen, ugh.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 14:09 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    Same Gab. c:
    Maar dat zal toch niet mogen, ugh.


    Meeeeeeeeh. Maar we gaan elkaar meeten bij het concert vind ik.
    Eigenlijk moeten we gewoon een plaats afspreken, gewoon vantevoren ofzo.


    Danmarks Dynamite.

    En weer vier abo's verloren. Normaal heb ik altijd als ik hoofdstukken plaats nieuwe abo's, nu verlies ik ze dus telkens? Iets klopt hier niet.


    Reality's overrated.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Meeeeeeeeh. Maar we gaan elkaar meeten bij het concert vind ik.
    Eigenlijk moeten we gewoon een plaats afspreken, gewoon vantevoren ofzo.

    Ja, dat moeten we echt doen! Bc m'n vriendinnen zijn het er mee eens, hehehe. Ik mag opeens naar jullie toe rennen. :Y) anders zou ik het toch wel doen

    We hebben wel een andere ingang, dus we moeten echt voor het concert ergens afspreken, daar buiten ergens.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Junipher schreef:
    En weer vier abo's verloren. Normaal heb ik altijd als ik hoofdstukken plaats nieuwe abo's, nu verlies ik ze dus telkens? Iets klopt hier niet.

    Ahw ;c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ja, dat moeten we echt doen! Bc m'n vriendinnen zijn het er mee eens, hehehe. Ik mag opeens naar jullie toe rennen. :Y) anders zou ik het toch wel doen

    We hebben wel een andere ingang, dus we moeten echt voor het concert ergens afspreken, daar buiten ergens.


    Ja, dat bedoel ik. En pluspunt, ik als echte ajacied weet waar alles is.
    Alleen jij staat heel ver vergeleken met ons. Volgensmij sta jij aan de kant van het Ziggodome en wij schuin aan de andere kant. Of andersom.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn geweldige topics. ^^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik. En pluspunt, ik als echte ajacied weet waar alles is.
    Alleen jij staat heel ver vergeleken met ons. Volgensmij sta jij aan de kant van het Ziggodome en wij schuin aan de andere kant. Of andersom.

    Ja, jij ergens aan de zijkant, en ik in het hoekje van de achterkant aan de andere zijkant. :')
    But indeed. Jij weet waar alles zit, dus tegen die tijd, spreken we wel wat af. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ja, jij ergens aan de zijkant, en ik in het hoekje van de achterkant aan de andere zijkant. :')
    But indeed. Jij weet waar alles zit, dus tegen die tijd, spreken we wel wat af. c:


    Ja, met de twins en aline.
    Wie gaan er nog meer eigenlijk?
    ik heb ook met mensen van twitter afgesproken. HAHAHA.
    Ik zie mezelf al rond rennen.


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ja, met de twins en aline.
    Wie gaan er nog meer eigenlijk?
    ik heb ook met mensen van twitter afgesproken. HAHAHA.
    Ik zie mezelf al rond rennen.


    Ja. c:
    Ehm, Marie gaat ook! Verder weet ik het zo uit m'n hoofd niet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gaan jullie naar die van Nederland?


    That is a perfect copy of reality.

    Nu haat ik mijn school wegens toetsweek tijdens de 24e en 25e, anders had ik waarschijnlijk gewoon kaartjes gehad voor Amst., maar ik mocht niet in de toetsweek. Nu ga ik naar Dusseldorf en kan ik sowieso niemand van jullie meeten. D:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    SiIhouette schreef:
    Gaan jullie naar die van Nederland?


    Ik naar die van Duitsland.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    Nu haat ik mijn school wegens toetsweek tijdens de 24e en 25e, anders had ik waarschijnlijk gewoon kaartjes gehad voor Amst., maar ik mocht niet in de toetsweek. Nu ga ik naar Dusseldorf en kan ik sowieso niemand van jullie meeten. D:

    Aaahw ;c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb precies 4100 woorden voor dat cadeautje van 14 februari. *O*


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.