• Hoi , ik heb een probleem ... Ik wil dus afvallen :/ ik eet of snoep noet bijzonder veel , alleen sport ik niet zo veel . Ik ben nu begonnen met elek avond een half u te joggen maar heeft iemand hier afvaltips ?

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2014 - 15:00 ]

    Van eten savond word je sneller dik, dus na het avondeten niet meer te veel eten. Verder moet je genoeg slapen, genoeg eten, genoeg sporten etc.
    Wat je dus sws niet moet gaan doen is minder eten, wel minder snoepen en misschien iets minder eten maar niet te weinig. Genoeg fruit en groente eten. Naja, alles is eigenlijk al gezegd....


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Fay1D schreef:
    Van eten savond word je sneller dik, dus na het avondeten niet meer te veel eten. Verder moet je genoeg slapen, genoeg eten, genoeg sporten etc.
    Wat je dus sws niet moet gaan doen is minder eten, wel minder snoepen en misschien iets minder eten maar niet te weinig. Genoeg fruit en groente eten. Naja, alles is eigenlijk al gezegd....

    Dat is niet waar, 's nachts verteer je net zo goed voedsel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pff elke dag joggen hou je misschien 2 weken vol. Ideaal is ongeveer 3 keer per week waarin je je wel volledig inzet dan heeft je lichaam tijd te herstellen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Veel water drinken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Thenn schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, 's nachts verteer je net zo goed voedsel.

    's Nachts, echt in de nacht dus, werkt je stofwisseling op een laag pitje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    's Nachts, echt in de nacht dus, werkt je stofwisseling op een laag pitje.


    Ja, maar je verteert het nog wel. Ik heb toen op tv gezien dat het een fabel was hoewel ik de tv ook niet altijd geloof.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, maar je verteert het nog wel. Ik heb toen op tv gezien dat het een fabel was hoewel ik de tv ook niet altijd geloof.

    Zeg toch ook niet dat 't stopt? Het is alleen wel in mindere mate. En ik heb er een gastcollege over gehad van 'n biologe, dus zal wel iets van kloppen. 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Echt héél veel water drinken, alleen dat helpt al.
    Ik was in de zomer 4 dagen naar London met een vriendin. We hebben élke dag McDonalds gegeten en alleen maar water gedronken. (Natuurlijk ook veel gelopen) En we waren beide niks aangekomen, zelfs afgevallen.
    Whatever, ik heb 't niet nodig tho. Weeg maar 50 ofzo.

    Dus drink gewoon water, eet goed en gezond, geen snacks, ga rennen paar keer in de week.
    Misschien nog buikoefeningen voor wat spieren, maar dat is een extra.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 18:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ga geen tips geven over het aantal kcal als je niet weer hoe zoiets werkt. :'D Ten eerste is het wel goed om ze te tellen, maar dan vooral om erachter te komen hoeveel in wat zit. Hierdoor word je veel sneller bewust van wat je eet en dat hoef je ook niet voor altijd te doen. Ten tweede moet ze zelf haar BMR en AMR berekenen om te weten te komen hoeveel ze nou nodig heeft per dag als ze af wilt vallen. Dat kan hier. Het is alsnog belangrijk dat ze echt genoeg binnenkrijgt, vooral de juiste voedingsstoffen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible

    Whut, mag je geen gewicht plaatsen op Q? Oh, lol dat is het eerste dat ik ervan hoor. :'D
    Sinds wanneer is dat en vooral waarom? Maakt toch niet uit of mensen 30 kg of 130 kg wegen?

    OT: Ik wil ook afvallen maar ik weet gewoon niet wat een gezonde eetstijl is of zoiets...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou gewoon ontbijten, want als je ontbijt dan wordt je stofwisseling aan het werk gezet, anders dan 'slaapt' het nog en dan kun je zoveel sporten als je wilt, maar dan helpt het nog niet.

    Geen maaltijden over slaan, en het liefste geen tussendoortjes nemen ofzo.

    Ik las trouwens ook eens een artikel over de helft minder eten, en dan de drang naar tussendoortjes vermijden. Als je de helft van wat je wil gaan eten opschept, en je houdt dat een paar weken vol, dan raakt je maag daaraan gewend en val je ook af.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Thenn schreef:
    (...)
    Als je wilt afvallen moet je daar dus onder zitten, ongeveer 1500 kcal dus. Eet minimaal drie keer per dag, gevarieerd als het kan. Met hardlopen raad ik Evy aan, een Belgische die een sportprogramma inspreekt (mp3). Met haar leer je op de juiste manier binnen tien weken 5 km te rennen. Elke dag rennen wordt afgeraden in verband met blessures.


    In begin is het belangrijk dat je nog die 2000 kcal binnen krijgt, aangezien je lichaam eerst moet wennen aan een dieet. Later kun je afbouwen naar 1500 kcal. Gevarieerd eten is wel belangrijk.

    Springfield schreef:
    Whut, mag je geen gewicht plaatsen op Q? Oh, lol dat is het eerste dat ik ervan hoor. :'D
    Sinds wanneer is dat en vooral waarom? Maakt toch niet uit of mensen 30 kg of 130 kg wegen?

    OT: Ik wil ook afvallen maar ik weet gewoon niet wat een gezonde eetstijl is of zoiets...
    Als er twee meisjes zijn met dezelfde lengte, waarbij het ene meisje zwaarder is dan het andere meisje, zou dat zwaardere meisje dat slecht kunnen opvatten. Het is daarom ook ingevoerd om zeker te zijn dat mensen niet onzeker worden over hun gewicht of niet dat ene duwtje krijgen dat ze te ver gaan. Op Quizlet zitten namelijk best wat mensen die niet helemaal stabiel zijn en daar houdt men gewoon rekening mee. Anyway, regels zijn regels :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Als er twee meisjes zijn met dezelfde lengte, waarbij het ene meisje zwaarder is dan het andere meisje, zou dat zwaardere meisje dat slecht kunnen opvatten. Het is daarom ook ingevoerd om zeker te zijn dat mensen niet onzeker worden over hun gewicht of niet dat ene duwtje krijgen dat ze te ver gaan. Op Quizlet zitten namelijk best wat mensen die niet helemaal stabiel zijn en daar houdt men gewoon rekening mee. Anyway, regels zijn regels :Y)

    Oh, oke. Dat weet ik dan ook alweer.. ^ ^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Genoeg te vinden op Google over dit onderwerp en anders wel op Quizlet.
    Als je wilt afvallen kan je er ook wel even de kleine moeite van het zoeken in stoppen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''