• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Taiteilijan schreef:
    Een enkeltje afkickcentrum zou nog best wel een eye-opener voor die jongen kunnen zijn. Stuur 'm naar Sint Helena en laat hem eens even een maandje of vijf afkoelen. Dit wangedrag duurt alweer veel te lang.

    Precies dit, maar ik heb het idee dat dit zelfs hem niet zal helpen. Dus ik vraag me af hoe lang dit nog door zal gaan..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:


    Bad decisions make good stories.

    Grizzly schreef:
    (...)

    In die logica mogen we hem pas veroordelen en slecht over hem spreken als hij daadwerkelijk iemand vermoord heeft of verkracht heeft? Fuck logic.
    Drunk driving heeft zoveel mensen vermoord en verminkt en als je zoiets doet breng je ongelooflijk veel mensen in gevaar, dus ja, ik puke all over him omdat hij een onverantwoordelijke douchebag met een ettergroot ego is.

    Seriously, ik praat helemaal niks goed en ik zei toch ook dat ik hoopte dat hij er iets van leerde, maar als je even naar de posts in dit topic kijkt dan vind ik dat mensen over het algemeen wel heel erg extreem reageren, alleen maar omdat hij Bieber is. Zoals ik al zei, ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar in dit topic roepen de helft van de mensen dat hij voergoed achter de tralies mag en nog ergere dingen. Ik vind dat we, wat hij ook heeft gedaan en wie hij ook is, de dingen wel in perspectief moeten blijven zien. Natuurlijk is Drunk Driving ontzettend gevaarlijk en uiteraard ben ik daar zeer op tegen, je zult mij niet anders horen zeggen, maar de mensen hier overdrijven wel een beetje hier, vind ik persoonlijk.

    just so u know ik praat niks goed wat hij heeft gedaan en nee ik ben geen Belieber absoluut niet zelf

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 23:49 ]

    Ik hoop voor hem dat die er eens een keer van leert.. want als hij met al dit door blijft gaan zou het me niet verbazen als er ooit nieuws komt dat ze hem ook dood in een hotel kamer hebben gevonden. Hij gaat steeds verder van het padje af.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Ik vind het leuk dat op facebook er nu allerlei hilarische prentjes over verschijnen^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Prefect schreef:
    Ik vind het heel goed dat Bieber is of was gearresteerd voor wat hij gedaan heeft, echt waar, maar de mensen in dit topic reageren soms ook wel een beetje overdreven hoor. Het is helemaal niet raar dat iemand vrij kan komen op Borgsom, en volgens mij puken de mensen hier alleen maar extra over hem heen omdat hij Bieber is. Ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar iets meer compassie voor de medemens mag wel in dit topic hoor, hij is nou ook weer geen Rapist of Serial Killer of zoiets dergelijks.

    Vind ik ook wel. Het enige wat wettelijk echt vergaand is is dat van dat racen, maar verder, buiten dat velen hem hier onbeleefd vinden (en hoewel je inderdaad daarvoor filmpjes, uitspraken en andere voorvallen kan aanhalen mag je niet vergeten dat je er wel heel wat meer kan aanhalen waarin dat hij wel aardig/beleefd/... was), heeft hij niet zo'n zware dingen uitgestoken om van te zeggen dat hij maanden cel zou moeten verdienen.


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    (...)
    Vind ik ook wel. Het enige wat wettelijk echt vergaand is is dat van dat racen, maar verder, buiten dat velen hem hier onbeleefd vinden (en hoewel je inderdaad daarvoor filmpjes, uitspraken en andere voorvallen kan aanhalen mag je niet vergeten dat je er wel heel wat meer kan aanhalen waarin dat hij wel aardig/beleefd/... was), heeft hij niet zo'n zware dingen uitgestoken om van te zeggen dat hij maanden cel zou moeten verdienen.


    Hij reed onder invloed van drank, medicijnen en drugs. Daarvoor ga je wel een tijdje de cel in hoor. Hij had mensen kunnen aanrijden, er zijn zoveel mensen doodgegaan door zulke mensen en het feit dat hij daar gewoon niet over nadenkt/niet geeft om andere levens zegt voor mij genoeg. Dat geld voor íedereen die dronken/onder invloed in de auto stapt.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 11:24 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij reed onder invloed van drank, medicijnen en drugs. Daarvoor ga je wel een tijdje de cel in hoor. Hij had mensen kunnen aanrijden, er zijn zoveel mensen doodgegaan door zulke mensen en het feit dat hij daar gewoon niet over nadenkt/niet geeft om andere levens zegt voor mij genoeg. Dat geld voor íedereen die dronken/onder invloed in de auto stapt.


    dit dus.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het verbaasde mij eigenlijk niets. Ik bedoel, het is natuurlijk erg dat hij dit heeft gedaan maar het was te verwachten. Hij denkt nog steeds dat hij alles mag en dat is jammer want hij is en blijft ook gewoon een mens die niet zomaar de regels aan zijn laars kan lappen. En daarnaast vind ik het ook jammer dat hij andere mensen in gevaar brengt. Als hij iets gevaarlijks wil doen waarbij alleen hij gewond kan raken dan heb ik er geen probleem mee, maar nu vind ik het wel een beetje asociaal.


    Physics is awesome

    Zijn vader had trouwens de weg af laten zetten zodat hij kon racen. Dat hoorde ik tenminste bij Shownieuws.
    Dat is toch ook niet normaal.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."