• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    You fucking kidding me?
    Hij heeft serieus zó vaak en op zó veel manieren de wet overtreden, tot op aanrijdingen aan toe. Hij verdient het om vast te zitten in de gevangenis en tien keer per dag zijn zeep te laten vallen. Hij moet óf naar de gevangenis óf verplicht afkicken van alcohol en drugs (zelfs cocaïne.)
    I hate him and his stupid guts.

    Met geld krijg je fucking alles voor elkaar, al heb je een vrouw aangerand. T'is een fucked up wereld.


    ars moriendi

    Ik verwachtte al dat ze hem niet lieten zitten voor zijn daden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Valentino schreef:
    (...)

    Kan je nagaan, dat is alleen in Nederland, in Amerika zijn die straffen veel hoger.

    Zes maanden voor dragracen (wat hij deed) is de straf in Amerika. :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ribery schreef:
    (...)
    Met geld krijg je fucking alles voor elkaar, al heb je een vrouw aangerand. T'is een fucked up wereld.


    Ja maar let's face it, bij zulke mensen moeten ze de borgsom/boete toch veel hoger zijn. Hij veegt zijn kont af met 2500 dollar...
    @ Peredhil; Hij reed onder invloed van alcohol en drugs toen hij werd opgepakt, lijkt me sterk dat het dan nog steeds 6 maanden is. :')

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:38 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Beautiful day ruined.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Beautiful day ruined.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Een borgsom is wel iets anders dan een boete. Als hij de borg heeft betaald houdt dat in dat hij naar huis mag, niet dat hij automatisch niet verder wordt vervolgd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Al dat "yey"-geroep vind ik wat flauw, eigenlijk.
    Maar ik hoop dat hij hieruit leert, want zijn gedrag is niet altijd... om het wel héél beleefd uit te drukken, zoals het hoort.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thenn schreef:
    Een borgsom is wel iets anders dan een boete. Als hij de borg heeft betaald houdt dat in dat hij naar huis mag, niet dat hij automatisch niet verder wordt vervolgd.


    Ik wéét het verschil tussen borgsom en boete, het was maar een voorbeeld, oh my god. -.-'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik wéét het verschil tussen borgsom en boete, het was maar een voorbeeld, oh my god. -.-'

    Ik had het niet tegen jou, oh my god -.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Ik had het niet tegen jou, oh my god -.-


    Grappig, aangezien ik de enige was die dat voorbeeld gebruikte.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Grappig, aangezien ik de enige was die dat voorbeeld gebruikte.

    Ik doelde op Peredhil, op één na laatste reactie vorige pagina.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Ik had het niet tegen jou, oh my god -.-



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Thenn schreef:
    (...)
    Ik doelde op Peredhil, op één na laatste reactie vorige pagina.


    In dat geval sorry voor mijn bitchy reactie. It's just, ik haat het als mensen doen alsof ik dom ben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mutiny schreef:


    Eindelijk wordt er wat gedaan aan dat gedrag van dat asociale ventje.


    Het is feest!


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''