• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Meh, het was ook te mooi om waar te zijn. (no_chears) -SmileyDieIkNietHeb


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Valentino schreef:
    (...)

    In dat geval sorry voor mijn bitchy reactie. It's just, ik haat het als mensen doen alsof ik dom ben.

    Ik zal voortaan wel quoten voor de duidelijkheid. En ik heb dat zelf ook, dus zit wel snor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lol, ze zeggen nu dat de borg hoger is gezet omdat hij ''caught was at masturbating in jail cell.''

    I'm laughing :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    Lol, ze zeggen nu dat de borg hoger is gezet omdat hij ''caught was at masturbating in jail cell.''

    I'm laughing :')


    Waar staat het eigenlijk dat hij weer vrij is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Thenn schreef:
    (...)
    Ik zal voortaan wel quoten voor de duidelijkheid. En ik heb dat zelf ook, dus zit wel snor.


    Haha, mooi! (:
    Serieus, masturberen in een cel? Hij spóórt niet hoor, gadver. Ik haat zijn soort mensen echt hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    CurIs schreef:
    Lol, ze zeggen nu dat de borg hoger is gezet omdat hij ''caught was at masturbating in jail cell.''

    I'm laughing :')

    Waarom mogen we hem niet gewoon stampen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zag hem net weer op tv.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit vond ik op tumblr.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Rivaille schreef:
    (...)
    Waarom mogen we hem niet gewoon stampen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik word echt misselijk hiervan. Gewoon het idee dat hij er weer mee weg kan komen. Ik heb zin om alles bij elkaar te gaan vloeken.


    26 - 02 - '16

    Moirea schreef:
    Dit vond ik op tumblr.


    Volgens mij is het fake, want het artikel staat niet tussen de zoekresultaten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Moirea schreef:
    Dit vond ik op tumblr.



    Nog steeds te weinig. (cat)
    Serieus, waar die jongen allemaal mee weg is gekomen zou een ander jaren voor moeten zitten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik en een aantal kinderen uit mijn klas hadden een keer besloten dat we hem op een heet wegdek van asfalt zouden leggen en met een stoomwals over hem heen rijden :Y)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:57 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Moirea schreef:
    Dit vond ik op tumblr.



    ars moriendi

    Lunalovesit schreef:
    Ik en een aantal kinderen uit mijn klas hadden een keer besloten dat we hem op een heet wegdek van asfalt zouden leggen en met een stoomwals over hem heen rijden :Y)

    Sounds good


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.