• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lunalovesit schreef:
    Ik en een aantal kinderen uit mijn klas hadden een keer besloten dat we hem op een heet wegdek van asfalt zouden leggen en met een stoomwals over hem heen rijden :Y)


    Fair enough!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Moirea schreef:
    Dit vond ik op tumblr.



    Nep :P Volgens CNN is ie nu weer op vrije voeten (Na slechts 2500 dollar borg) en mogen ze gaan verzinnen of ze hem gaan vervolgen (Tho, als ik lees wat ie allemaal uitgespookt heeft volgens CNN dan is die kans erg klein)


    quidquid excusatio prandium pro

    Lunalovesit schreef:
    Ik en een aantal kinderen uit mijn klas hadden een keer besloten dat we hem op een heet wegdek van asfalt zouden leggen en met een stoomwals over hem heen rijden :Y)
    Dat vindt ik nou weer veel te ver gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou, die Volkert komt ook weer bijna vrij. Kunnen we hem niet op die kut Bieber afsturen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nou, die Volkert komt ook weer bijna vrij. Kunnen we hem niet op die kut Bieber afsturen?


    Van der Graaf is toch waarschijnlijk ingehuurd, dus zal hij Bieber ook wel willen doen als hem genoeg geboden wordt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Vroeger in een ver ver verleden mocht ik hem gewoon niet maar nu haat ik hem, wat is hij toch een goed voorbeeld voor jonge fans.
    Kuche.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tja, wat nu? Nu krijgt hij straf, misschien dat hij nu het begrip 'consequentie' leert kennen.


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Tja, wat nu? Nu krijgt hij straf, misschien dat hij nu het begrip 'consequentie' leert kennen.


    Of "sanctie". Die gast moet langer dan een weet de bak in voor zijn dagen, sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En toch vind ik het grappig hoe overdreven het merendeel hierop reageert, alsof we in de tijd van de WOII leven en de Duitsers net verslagen zijn. Tuurlijk, Bieber is een asshole eerste klas en hij verdient het om opgesloten te worden, hij heeft immers genoeg wetten aan zijn laars gelapt. Maar die doodwensingen 'n' shit, gemeend of niet, het gaat toch wel een beetje ver jongens. Kunnen we onze haat niet beter zorgvuldig richten aan moordenaars, kwaadaardige dictatoren, verkrachters etc.?


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    Ja ik ben een Bieber fan, nee ik doe niet aan cut for bieber en shit.

    Ik vind het een beetje kinderachtig dat jullie zo blij doen, als het een familielid van jullie was of een goede vriend zouden jullie nooit zo overdreven doen en het is nou ook weer niet zo dat Bieber een verkrachter is of dat hij iemand in elkaar heeft geslagen zoals Badr Hari, waar ik hier overigens nooit eens wat over hoor en waar niemand van jullie zo overdreven op reageert. Ik heb het gevoel dat deze posts alleen maar worden aangemaakt omdat heel veel mensen hier Bieber fan zijn en dat jullie hen daarmee willen stangen.

    Mijn oom kent niets anders dan misdaad, lolz. En ik ben er blij om dat hij telkens in de bak komt te zitten, laat hem die tijd maar uitzitten. En Bieber is gewoon een klootzak met zijn egotripperij - I don't fucking care. :] This is my opinion.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    TaurieI schreef:
    (...)

    Of "sanctie". Die gast moet langer dan een weet de bak in voor zijn dagen, sorry.


    Sorry? No, I agree with you :Y)


    Tijd voor koffie.

    Audacity schreef:
    En toch vind ik het grappig hoe overdreven het merendeel hierop reageert, alsof we in de tijd van de WOII leven en de Duitsers net verslagen zijn. Tuurlijk, Bieber is een asshole eerste klas en hij verdient het om opgesloten te worden, hij heeft immers genoeg wetten aan zijn laars gelapt. Maar die doodwensingen 'n' shit, gemeend of niet, het gaat toch wel een beetje ver jongens. Kunnen we onze haat niet beter zorgvuldig richten aan moordenaars, kwaadaardige dictatoren, verkrachters etc.?

    Dat is waar.. Maar het is soms ook even fijn om je aan iets of iemand af te reageren, dat is nu dus bieber.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Burglar schreef:
    (...)

    Sorry? No, I agree with you :Y)


    Och god, die spelfouten als ik moe ben... Ik heb het gezien.
    Ik bedoelde dus gewoon dat-ie langer dan een week in den bak mag zitten voor zoiets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lolicia schreef:
    (...)
    Mijn oom kent niets anders dan misdaad, lolz. En ik ben er blij om dat hij telkens in de bak komt te zitten, laat hem die tijd maar uitzitten. En Bieber is gewoon een klootzak met zijn egotripperij - I don't fucking care. :] This is my opinion.


    Ah iemand die mijn punt snapt, finally. Om het feit dat ik zijn muziek leuk vind luistert men hier niet naar mijn mening.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Barnabas schreef:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.