• Maar Justin Bieber is opgepakt door de politie in Florida, en hij moet waarschijnlijk gaan zitten in Miami.
    Ze houden hem vast voor illegaal straatracen, rijden onder invloed en hij was blijkbaar in het gezelschap van een jongedame die geen vergunning had om zichzelf te verkopen in de club waar hij uitkwam. :'D

    Dus mensen, enjoy your perfectly beautiful Bieber-free day. (:

    Bron

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:35 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lunalovesit schreef:
    Ik en een aantal kinderen uit mijn klas hadden een keer besloten dat we hem op een heet wegdek van asfalt zouden leggen en met een stoomwals over hem heen rijden :Y)


    Wtf?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Assassin schreef:
    (...)

    Altijd maar goedpraten. :'D Volgens mij komen fans nog met zoiets als hij daadwerkelijk iemand verkracht.
    En waarom niemand over Badr Hari komt? Omdat hij niet bekend is, ik heb geen flauw idee wie die persoon is, wat betekent dat zijn nieuw niet over het hele internet staat en die van Bieber wel.


    Badr komt genoeg op TV.
    Die bokser, die toen een man heeft neergeslagen ofzo.
    Die samen met Estelle nogwattes ofzo gaat.

    OT: ik vind dat sommige liedjes van JB (zoals As Long As You Love Me) wel mooi, ik vind alleen zijn persoonlijkheid nogal... dat moet nodig aangepakt worden.
    En dat gaat hopelijk ook gebeuren. Ik zou zo iemand niet in mijn familie/vriendengroep willen hoor!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het heel goed dat Bieber is of was gearresteerd voor wat hij gedaan heeft, echt waar, maar de mensen in dit topic reageren soms ook wel een beetje overdreven hoor. Het is helemaal niet raar dat iemand vrij kan komen op Borgsom, en volgens mij puken de mensen hier alleen maar extra over hem heen omdat hij Bieber is. Ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar iets meer compassie voor de medemens mag wel in dit topic hoor, hij is nou ook weer geen Rapist of Serial Killer of zoiets dergelijks.

    Prefect schreef:
    Ik vind het heel goed dat Bieber is of was gearresteerd voor wat hij gedaan heeft, echt waar, maar de mensen in dit topic reageren soms ook wel een beetje overdreven hoor. Het is helemaal niet raar dat iemand vrij kan komen op Borgsom, en volgens mij puken de mensen hier alleen maar extra over hem heen omdat hij Bieber is. Ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar iets meer compassie voor de medemens mag wel in dit topic hoor, hij is nou ook weer geen Rapist of Serial Killer of zoiets dergelijks.


    Ik denk juist dat dat zo is omdat hij al heel vaak met dingen weg is gekomen waar normale mensen wel voor hadden moeten zitten of boetes voor hadden gekregen. Een paar nachtjes in de cel zouden hem wel goed doen hoor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind 't een beetje jammer wat er van die jongen geworden is. Ik ben nooit fan van zijn muziek geweest, maar hij is zoals een hoop andere muzikanten begonnen: filmpjes op youtube plaatsen in de hoop van zijn passie zijn werk te maken. Zonde dat hij op het slechte pad is geraakt, dat zorgt er meteen voor dat mensen een stuk minder snel geneigd zijn om zijn muziek leuk te vinden. Het is weer duidelijk: niet iedereen kan deze gigantische mate van roem (en de daarbij horende haat) aan. Goed dat hij gearresteerd is, misschien zet dat hem weer even met beide benen op de grond. Al vrees ik van niet, though.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Prefect schreef:
    Ik vind het heel goed dat Bieber is of was gearresteerd voor wat hij gedaan heeft, echt waar, maar de mensen in dit topic reageren soms ook wel een beetje overdreven hoor. Het is helemaal niet raar dat iemand vrij kan komen op Borgsom, en volgens mij puken de mensen hier alleen maar extra over hem heen omdat hij Bieber is. Ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar iets meer compassie voor de medemens mag wel in dit topic hoor, hij is nou ook weer geen Rapist of Serial Killer of zoiets dergelijks.


    Dit.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Chocolata schreef:
    Nu wil ik spammen met *O*-smileys, maar die werken niet omdat ik geen GM meer ben. Shit.


    Ik doe het wel voor je Lotta!

    *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Met al dat overmatig drugs en alcohol gebruik van hem zou het me niets verbazen als hij bij de beroemde club van 27 komt.

    OT: Het is wel goed dat hij gearresteerd is, hij moet echt eens doorkrijgen dat hij niet alles kan maken alleen maar omdat hij beroemd is.

    Prefect schreef:
    Ik vind het heel goed dat Bieber is of was gearresteerd voor wat hij gedaan heeft, echt waar, maar de mensen in dit topic reageren soms ook wel een beetje overdreven hoor. Het is helemaal niet raar dat iemand vrij kan komen op Borgsom, en volgens mij puken de mensen hier alleen maar extra over hem heen omdat hij Bieber is. Ik hoop dat hij een flinke boete krijgt of wat dan ook en dat hij er iets van leert, maar iets meer compassie voor de medemens mag wel in dit topic hoor, hij is nou ook weer geen Rapist of Serial Killer of zoiets dergelijks.

    Thus. Luchtige grapjes zal ik niks over zeggen, maar sommige mensen lijken zich iets te veel op te winden.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 10:16 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Thus. Luchtige grapjes zal ik niks over zeggen, maar sommige mensen lijken zich iets te veel op te winden.


    Sommige mensen vinden Justin Bieber blijkbaar erg... opwindend (cat)


    quidquid excusatio prandium pro


    Okammy schreef:
    (...)

    Sommige mensen vinden Justin Bieber blijkbaar erg... opwindend (cat)

    Met stoomwals. Oaah.


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha netgoed xD


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·