• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    I have to forget you, even when I want to be with you, I don't want you to be mine again.

    Waarom neemt mijn ex zo opeens contact met mij op? :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom gaat iedereen altijd tegelijk :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Doneee. Ik denk dat ik dit weer vaker ga doen. *O*

    En ik voel me ongewenst hier.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik zeg altijd stomme dingen.
    Ik hoop echt dat ik hem niet op verkeerde gedachten heb gebracht...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Morticia schreef:
    Waarom neemt mijn ex zo opeens contact met mij op? :'D.

    Eh, whut? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Orchard schreef:
    Gvd. Ik ben zo kwaad op die hele situatie in Rusland en die achterlijke winterspelen. Heb 't zó gehad. Gadver damme. En daar stuurt Nederland dan z'n hoogstaande delegatie heen. Bespottelijk.

    Ik moest zelfs huilen bij die DWDD aflevering. Ik kan er niet over uit dat er zoveel onrecht in de wereld is en dat de meeste leiders dat geen ene fuck kan schelen, als zij er maar aan verdienen en hun bankrekening vol kunnen gooien. Als er buitenaards leven is, dan denk ik dat ze ons gewoon zó dom vinden, dat ze ons maar gewoon laten. We helpen elkaar de vernieling wel in zonder hulp van buitenaf. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik word zo moe van het feit dat ik altijd genegeerd word, en niemand tegen me praat tenzij ik het gesprek begin.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik word zo moe van het feit dat ik altijd genegeerd word, en niemand tegen me praat tenzij ik het gesprek begin.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Het zou een nieuw begin zijn, maar nu haal je er iemand bij die geheel niet in het plaatje past en loop je ook nog eens weg ...


    Ga weg dan.
    Ik ga slapen, maar eerst mijn weltrusten-sigaret lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Ik word zo moe van het feit dat ik altijd genegeerd word, en niemand tegen me praat tenzij ik het gesprek begin.


    OT: nu had ik me haar geverfd compleet andere kleur ik dacht nieuw begin met een nieuw uiterlijk... Word ik gedumpt... Net nu ik me ietjes beter voelde... Why does a broken heart hurt so fucking much... En waarom vind je die stomme doelen van je zo belangrijk dat je geen tijd voor mij zou hebben... I'm really tired of never being first at someones list... Nope like always i get trown away like trash... Ik kan beter gewoon helemaal om niemand meer geven zou me een hoop fucking pijn schelen....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Omg.. zoveel feelings, nu snap ik waarom Frozen zo populair is, echt een mooie film.

    Wow moet je nou weer mijn humeur verpesten. Zeg ik dat ik 'zometeen' ga. Ga je alsnog tegen me praten, ik heb toch gedag gezegd, ik wil gewoon niet met je praten rot op.