• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    En weer hoofdpijn. Het zal ook wel weer niet .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, vals beest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik irriteer me dodelijk aan al die leraren die mij eruit sturen, alleen maar omdat ik opkom voor mijn klas. :( fijn. bleek ook dat ze over mij roddelen. Ik ben er helemaal klaar mee en zit echt in een schooldip. nog 4 en een half jaar


    Everything is possible,you just had to believe

    Jesh, beoordelingsgesprek ook weer overleefd! :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke, ik ben echt zo klaar met jou! Dat ik vroeger een vintage stijl had betekend niet dat ik die nu nog heb. Ja ik draag het buiten school in de zomers. Maar ik draag gewoon dagelijks mijn tanktops en nepleren jasjes. Je bent echt irritant weet je.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ah, men. Ik heb ook geen minuut voor mezelf.


    Searching heavens for another earth

    Bah. Echt, gewoon bah.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zoooo, het rijden zit er weer op. Argh ik sta te trillen van excitement. Gelukkig morgen weer. *O*

    stop.met.negeren.ugh D:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Mijn eerste onvoldoende van het jaar gehaald, terwijl ik er wel een redelijk gevoel over had. Blijkbaar is het dus toch niet goed gegaan. Bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Verdorie, zelfs mijn inbox is niet meer veilig voor reclame!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me bedrogen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol, dat is ook duidelijk. Lafaards. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waar doe ik het allemaal nog voor. Zelfs jij negeert me. We hadden vandaag makkelijk af kunnen spreken. Dit is godverdomme echt niet leuk. Ik word zo ontzettend boos nu. Ik ben nog nooit zo boos geweest!


    26 - 02 - '16

    Bah, wat een vreselijk rooster.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."