• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Everybody hurts...


    26 - 02 - '16

    Ik weet het echt even niet meer. Ik heb iemand nodig om mee te praten )':


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik weet het echt even niet meer. Ik heb iemand nodig om mee te praten )':


    Je kan mij altijd pb'en Erieka.
    :3

    OT: Man, wat heb jij tegen me. Je bent echt iet blij ermee dat ik rondloop op deze aardbol.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nou, mijn ouders doen net alsof er iemand dood is gegaan, omdat ik een onvoldoende heb gehaald. "Zooooo zonde van je vrije week!"
    Dat weet ik ook wel, verdomme! Het is niet alsof ik er niks aan heb gedaan, ja! Alkjgdlkfghdsflkg. Kutzooi. Ik heb helemaal geen zin meer om te leren en nu moet het WEER. Kut kut kut kut kut kut kut. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is het dan zo veel gevraagd om één keer je stomme spelletje af te sluiten voor mij? Het lijkt wel of dat spel alles voor je is en onze relatie niks. Ik ben het zó ontzettend zat om altijd nummer twee te moeten zijn, aangezien je spellen toch altijd op 1 staan. Ik ben klaar hiermee. Echt. Als het aan mij zou liggen...


    26 - 02 - '16

    O mijn God dat was laag .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Time for Goldberg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verwacht je nou echt dat ik een kaartje ga betalen, omdat je wil dat ik in het weekend kom, maar ik kan niet het hele weekend blijven? Ik betaal echt niet als ik doordeweeks gewoon gratis kan reizen.


    Take risks and conquer your fears.

    Zo dat was sessie 2! helemaal op van pijn en vermoeidheid maar ben wel voldaan!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    En toen was het uit. Wat voel ik me waardeloos :'(


    26 - 02 - '16

    Waar is het misgegaan? Hele diepe zucht


    I dress to kill, but tastefully

    Tsja. En toen zat je daar, helemaal alleen. Waar iedereen een vriend(in) heeft, waar iedereen iemand heeft om mee te lopen, te kletsen, te shoppen.. Het gevoel dat je probeert weg te werken, het gevoel, puur het gevoel als je hartstikke alleen ervoor staat. Ik heb mij nooit zo eenzaam gevoeld.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Tsja. En toen zat je daar, helemaal alleen. Waar iedereen een vriend(in) heeft, waar iedereen iemand heeft om mee te lopen, te kletsen, te shoppen.. Het gevoel dat je probeert weg te werken, het gevoel, puur het gevoel als je hartstikke alleen ervoor staat. Ik heb mij nooit zo eenzaam gevoeld.


    Meid, ik weet precies wat je doormaakt ):


    26 - 02 - '16

    Reageer. Kom op, ik heb je nu nodig en je bent er niet. Reageer, alsjeblieft


    I dress to kill, but tastefully

    RapunzeI schreef:
    En toen was het uit. Wat voel ik me waardeloos :'(


    Als je wilt praten, mijn inbox staat altijd voor je open.

    OT: Man, wat zijn die plaatjes moeilijk te vinden. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."