• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Kan niet eens fatsoenlijk eten door die rotkies. Waarom duurt het zo lang en doet het zo'n pijn.

    Ugh waarom is cosplayen zo duur =/

    I feel kinda pretty :3


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I need sleep. A hug and a warm bath.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 13:52 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het zou erg fijn zijn als die vreselijke buikpijn weg zou gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan er niet tegen als mensen continu 'me' schrijven in plaats van 'mijn'. Zo moeilijk is dat toch niet?

    Als het zo erg wordt dat zelfs mijn stem eronder lijdt, dan kap ik er gewoon mee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat zaterdag.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Draculea schreef:
    Kan niet eens fatsoenlijk eten door die rotkies. Waarom duurt het zo lang en doet het zo'n pijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En ik maar denken dat geen jaar erger kon worden dan 2013.
    Komen ze aanzetten met 2014. Geweldig. Echt, geweldig gewoon. Ik kan niet wachten tot dit alles voorbij is en ik hier weg ben.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    En toen voelde ik mezelf weer eens zeer onzeker over mijn lichaam. Ik moet gewoon nooit meer voorbij een spiegel lopen, dan heb ik er ook geen last meer van. Pfft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben natuurlijk weer ziek op zaterdag. Pauze van school? Dat kent mijn lichaam niet, het breekt alleen maar als het de tijd vindt _-_


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Ik ben natuurlijk weer ziek op zaterdag. Pauze van school? Dat kent mijn lichaam niet, het breekt alleen maar als het de tijd vindt _-_


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Twee seizoenen American Horror Story in anderhalve dag. What is wrong with me?


    Caution first, always.

    congratulations, you're a dead man.


    I dress to kill, but tastefully