• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Waarom onderschatten mensen zichzelf soms zo.


    You are beautiful, you are love.

    Dit voelt onrealistisch. |:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik hoop dat het hele gedoe om rekenen snel duidelijk wordt, want dit is echt raar.

    +


    Stom dat ik mijn docente niet kon vinden voor snipperen, want dan had ik CKV ook kunnen snipperen en was ik al vrij geweest na het 5e in plaats van na het 9e. Sto-hom!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De bloeding begint weer. Nice.
    Altijd leuk als je ongesteld bent. Not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb mezelf al drie dagen in mijn kamer opgesloten, en ben niet van plan er snel uit te komen :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik wil wel werken, maar ik heb het bestand niet.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben afgepeigerd..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    DarkSavior schreef:
    Hieronder staat een heel zeikverhaal, just ignore it.
    Weet je, ik blijf vaak in het verleden hangen en anders denk ik vaak aan het verleden. Aan dat wat was, dat wat had kunnen zijn en dat wat nooit meer zal gebeuren. Ik mis mensen, heel erg, maar ik betwijfel dat ze mij ooit nog willen zien of spreken. Ik mis de mensen die mij hebben laten vallen, maar ook de mensen die ik aan de kant heb geschoven, opzettelijk of niet. Ik heb heel veel vrienden gemaakt op Quizlet en zelfs buiten Quizlet, maar blijkbaar is niemand meer over. Ja, er zijn altijd wel mensen die met me willen praten, maar vrienden? Echte vrienden? Mensen die ik alles toe zou vertrouwen en waarmee ik dagelijks of wekelijks praat? Nee, die heb ik niet meer. Zelfs mijn beste vriend Tim zou ik geen vriend meer kunnen noemen, want we hebben al maanden lang niet meer met elkaar gesproken of gezien. Natuurlijk heb ik geprobeerd het weer op gang te krijgen, maar het lukt niet. Blijkbaar ben ik niet iemand waarmee je lang bevriend of echt bevriend kan zijn.

    Ik doe me altijd voor als de Mitchell die het niks uitmaakt, maar ergens diep van binnen care ik wel, ook al is het maar een klein beetje. Zelfs in mijn dromen heb ik geen rust meer en wordt ik achtervolgt door de mensen die er ooit waren en dingen die hadden kunnen zijn. Hoe kan ik mezelf dan nog onder controle houden? Ik voel me als een snaar die al veel te lang gespannen staat. De enige reden waarom ik het tot nu toe heb volgehouden is, omdat mijn ego mij tegen de grootste klappen beschermt en dit niet de eerste keer is en vast ook niet de laatste keer. Ik moet een ego hebben, anders val ik in duizend stukjes uit elkaar en daar heb ik geen zin in.

    Mensen snappen niet waarom mijn haar zo belangrijk is voor mij. Het heeft te maken met mijn ego, de manier waarop ik in de wereld sta. Als mijn haar goed zit, voel ik me ook goed en is mijn ego ook groot genoeg om me tegen klappen te beschermen. Ik word er zo moe van dat mensen er altijd op lopen zeuren. Ja, dan sta je maar lekker in mijn haarlakstank, voor mij is het een prijs die ik graag betaal om me goed te voelen en mezelf te kunnen beschermen. Het is zelfs egoistisch als je erover gaat klagen, want blijkbaar moet ik me maar slecht voelen, zodat jij niet in de stank staat. Sommige mensen hebben alcohol en sigaretten, ik heb mijn haar.
    En ja, ik weet hoe het klinkt. Je hoeft er niet eens over te beginnen.

    Soms vraag ik me echt af waarom ik het allemaal nog doe. Waarom ik uberhaupt iets voor iemand doe, mensen laten me toch vallen. Het is altijd: "Mitchell, ik heb een computer probleem.", maar geen hond is geinteresseert in de persoon die erachter zit. Wat denk je wel niet wat ik ben? Het ergste is nog wel dat het vaak niet eens gewaardeerd wordt. Ik doe zoveel voor Quizlet, maar denk maar niet dat veel mensen mij bedanken of dat mensen echt dankbaar zijn.

    Bedankt dat je er bent. Ik heb je zelf niet om hulp gevraagd, maar ik waardeer het dat je veel voor Quizlet doet. Kut dat de omstandigheden met je vrienden/contacten nu zo zijn, maar hopelijk komt alles snel goed met je.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 14:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh ik ben de laatste tijd weer zo negatief bezig! Waar is de positieve ik heen gegaan? Meh, dit moet echt nodig veranderen, maar hoe? Pff..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sommige mensen op mijn opleiding zijn zo gepassioneerd dat ik me weleens afvraag wat ik in hemelsnaam op deze opleiding doe. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zo klaar met deze gedichten... Wanneer houdt het op?


    Caution first, always.

    Ik ben echt klaar met onze "ik ben dik, je bent écht niet dik, ik ben wel dik!"-discussies. Werk dan voor jouw lijn, door zo te memmeren word je zeker niet dunner. Uuuurgh.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik zou willen dat het me niets kon schelen dat ik zo kinderlijk en simplistisch dicht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    When one fears to fall in love, one fears to let go and just fall - fall into the unknown dungeons of love and loving. Afraid of the feelings it brings, afraid of the emotions it causes, afraid of the pain it gives, afraid of the measures of love and the boundaries of loving. Love is unknown, commonly known, expected, still suprising. The unknown is what one fears but the knowledge of its pain is what one expects. If love is a synonym for pain, than pain should be a synonym for love. One wonders why pain means more than love but love only means pain. One wonders if he is wrong, thinks of its pain, doubts about its truth and questions his knowledge. The ultimate test is to just let go and fall - fall into the unknown love. And so he does.

    +


    Mweh. D':

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 15:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    *dances through the room*

    Gosh, this song. *-*



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    help