• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    I wish I could get you out of my head, but... Nah. Love is weird thing.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Waarom weet ik nooit wat ik aan moet trekken? Ik heb die kleren in mijn kast toch echt gekocht omdat ik ze leuk vond. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Misschien had ik moeten wachten met medicijnen nemen tot mijn toetsweek voorbij was. Ik ben bang dat er iets fout gaat straks hierdoor.


    Your make-up is terrible

    Verdomme altijd dat gezeik ook hier, word er echt gek van, wil hier echt weg.

    Ik voel me echt levenloos, gewoon omdat ik niks meer te doen heb :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gomenasai schreef:
    Verdomme altijd dat gezeik ook hier, word er echt gek van, wil hier echt weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap het niet.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn lip doet piiiijn.


    Your make-up is terrible

    Ik wil zo graag m'n best doen, waarom ga ik er dan nooit voor de volle 100% voor?


    You are beautiful, you are love.

    Hoe naïef ook...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Go away, stomachache, I don't like you. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh wauw ik ben echt levenloos waarom heb ik altijd de drang om mijn profiel echt, na een paar dagen te veranderen en daar ben ik dan ook weer super lang mee bezig.

    Gomenasai schreef:
    Oh wauw ik ben echt levenloos waarom heb ik altijd de drang om mijn profiel echt, na een paar dagen te veranderen en daar ben ik dan ook weer super lang mee bezig.

    + username and avatar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    + username and avatar.


    Naja avatar kan maar om de maand, maar dan doe ik dat ook inderdaad c: En avatar alleen als ik m'n profiel ook verander.

    // Sigh, altijd afk, kan ik dan nooit een normaal gesprek met je voeren.
    // Hoop dat mijn karma niet te erg word :')
    // Wat moet ik toch met je, ik weet het niet hoor, ugh, hoop dat je ooit zal door hebben hoe je jezelf gedraagt.
    // Moet echt wat aan mezelf doen... zo red ik het niet.
    // Really... zal wel joh, hypocriet much enzo.
    Post alles maar in deze post aangezien ik als een van de weinigen over ben, en ik op dit moment aan het piekeren ben, en niet dit topic ga onderspammen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 2:06 ]