• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Vandaag & morgen nog,- nog even doorbijten want het is bijna weekend.
    -tenminste als ik rekenen levend afbrengt-


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb zo'n slecht voorgevoel ineens over de resultaten van de vijf toetsen die ik tot nu toe gemaakt heb :') nog drie te gaan helaas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jammerdebammer.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn dromen worden steeds vreemder. En goed zo Mitchell, je hebt weer eens in je tepel gesneden tijdens het scheren. 10 punten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben in een reken moot vandaag!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hieronder staat een heel zeikverhaal, just ignore it.

    Weet je, ik blijf vaak in het verleden hangen en anders denk ik vaak aan het verleden. Aan dat wat was, dat wat had kunnen zijn en dat wat nooit meer zal gebeuren. Ik mis mensen, heel erg, maar ik betwijfel dat ze mij ooit nog willen zien of spreken. Ik mis de mensen die mij hebben laten vallen, maar ook de mensen die ik aan de kant heb geschoven, opzettelijk of niet. Ik heb heel veel vrienden gemaakt op Quizlet en zelfs buiten Quizlet, maar blijkbaar is niemand meer over. Ja, er zijn altijd wel mensen die met me willen praten, maar vrienden? Echte vrienden? Mensen die ik alles toe zou vertrouwen en waarmee ik dagelijks of wekelijks praat? Nee, die heb ik niet meer. Zelfs mijn beste vriend Tim zou ik geen vriend meer kunnen noemen, want we hebben al maanden lang niet meer met elkaar gesproken of gezien. Natuurlijk heb ik geprobeerd het weer op gang te krijgen, maar het lukt niet. Blijkbaar ben ik niet iemand waarmee je lang bevriend of echt bevriend kan zijn.

    Ik doe me altijd voor als de Mitchell die het niks uitmaakt, maar ergens diep van binnen care ik wel, ook al is het maar een klein beetje. Zelfs in mijn dromen heb ik geen rust meer en wordt ik achtervolgt door de mensen die er ooit waren en dingen die hadden kunnen zijn. Hoe kan ik mezelf dan nog onder controle houden? Ik voel me als een snaar die al veel te lang gespannen staat. De enige reden waarom ik het tot nu toe heb volgehouden is, omdat mijn ego mij tegen de grootste klappen beschermt en dit niet de eerste keer is en vast ook niet de laatste keer. Ik moet een ego hebben, anders val ik in duizend stukjes uit elkaar en daar heb ik geen zin in.

    Mensen snappen niet waarom mijn haar zo belangrijk is voor mij. Het heeft te maken met mijn ego, de manier waarop ik in de wereld sta. Als mijn haar goed zit, voel ik me ook goed en is mijn ego ook groot genoeg om me tegen klappen te beschermen. Ik word er zo moe van dat mensen er altijd op lopen zeuren. Ja, dan sta je maar lekker in mijn haarlakstank, voor mij is het een prijs die ik graag betaal om me goed te voelen en mezelf te kunnen beschermen. Het is zelfs egoistisch als je erover gaat klagen, want blijkbaar moet ik me maar slecht voelen, zodat jij niet in de stank staat. Sommige mensen hebben alcohol en sigaretten, ik heb mijn haar.
    En ja, ik weet hoe het klinkt. Je hoeft er niet eens over te beginnen.

    Soms vraag ik me echt af waarom ik het allemaal nog doe. Waarom ik uberhaupt iets voor iemand doe, mensen laten me toch vallen. Het is altijd: "Mitchell, ik heb een computer probleem.", maar geen hond is geinteresseert in de persoon die erachter zit. Wat denk je wel niet wat ik ben? Het ergste is nog wel dat het vaak niet eens gewaardeerd wordt. Ik doe zoveel voor Quizlet, maar denk maar niet dat veel mensen mij bedanken of dat mensen echt dankbaar zijn.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 9:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word er helemaal gek van om steeds verkouden te zijn. Ik ben meer verkouden in een jaar dan het niet. Maar nee, naar de dokter gaan wil ik ook niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Buikpijn van de zenuwen. Ik moet en zal deze tentamens halen! Bah, wat zal ik blij zijn als het vrijdagmiddag is...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ARGH! Gaan ze heel de opleiding omgooien en gaan we niet meer op mediareis!
    Stelletje !*@# (huil)


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Fluisteringen in de nevel verleiden mijn gedachten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Altijd reageren jullie op iemand anders, maar als ik dan iets vertel waar ik echt trots op ben is er geen reactie. Ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eigenlijk kan je geen fan zijn. Dat kan niemand behalve de fans zelf:']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Grr tis zo iritant,- lees ik mijn story 6 keer over haal ik er elke keer weer een spellingsfout uit. Denk ik van jeah nu heb ik alles verbeterd..

    -next morning-

    Waar komen opeens deze spellingsfouten vandaan!!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wiee, vandaag nog even werken, en dan eindelijk rust. Even mijn eigen leventje opbouwen, hoezee.


    Bad decisions make good stories.

    Ik snap jou echt niet .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered