• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Zo ziek & morgen er weer vroeg uit om te werken pfff :(


    It's just the way you smile.

    Dit is de beste slechtste film ooit. :')


    Caution first, always.


    Grootste bullshit ooit... Voor beide partijen.


    Take me to wonderland

    ^ Bij mij klopt het spiegelbeeld met hoe het eruit ziet. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    REAGEER NOU TERUG. Verdomme, ik kan hier niet tegen. Je negeert me grofweg; wat je zelf ook zegt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    GIMME INSPIRATION D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It's getting late en I'm not feeling to go to sleep yet, morgen verslaap ik me vast en zeker weer..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DarkSavior schreef:
    ^ Bij mij klopt het spiegelbeeld met hoe het eruit ziet. :Y)

    Inderdaad, ik heb epische bovenarmen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Je mening betekend meer voor me dan me lief is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Morgen krijg ik de punten van mijn examens. Ik hoop echt dat ze goed gaan zijn..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik kan niet tegen rollen waarin dingen elkaar tegenspreken. Denk dan beter na voordat je een rol gaat schrijven +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoveel teleurstellingen...

    Als ik de patronen voor me neer leg zie ik ook wel dat ik in volle glorie zal veranderen, maar ik zou je nu zo graag een volwaardig persoon willen bieden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eindelijk, die post is klaar. Totaal geen inspiratie. Mehh, maar toch uiteindelijk wel meer dan 1000 woorden. Pfft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het voelt echt zo goed dat je me helemaal uit jezelf kwam opzoeken en niet omdat je iets van me nodig hebt. Ik dacht echt je voor eeuwig kwijt te zijn.


    -