• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    Eén fout teveel. Eén. Are you fucking kidding me.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Woehoe, bedankt oude huisarts. Doordat jij mij een aansteller vond, loop ik nu met een inhalator rond. -.-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aaaaah, ik kan echt wel dansen van blijdschap ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moet dat nou? Ugh. Ik heb super leuke en lieve vriendinnen, echt, maar als één van ons ziek is, wil de rest nooit vertellen wat het huiswerk is. Waar sláát dit op? Zo'n grote moeite is het toch niet, pff. Kan ik er wat aan doen dat ik ziek thuis zit.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 17:03 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Yay ! motivatie c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik word nog eens een expert in oude Amerikaanse auto's zo. x_x


    Your make-up is terrible

    Jezus. Ik vind het echt idioot dat mensen die nog lang geen zestien zijn 16+-verhalen schrijven. Ik vind het sowieso al stom dat er zo'n label op moet worden geplakt bij de minste seksscène of moord. - -"

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 17:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wow ik heb twee tentamens gehaald. Ik ben trots op mezelf!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Guilt, guilt, guilt. GO AWAY PLEASE. Arghhh..

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 17:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is ZO verwarrend. D:


    :)

    Alsof ik daar graag weg wil gaan - Ja joh, natuurlijk!
    Zo onvolwassen van me.


    Ik word een beetje moe van om me elke dag zo nutteloos, verward en gedesoriënteerd te voelen. Ik slaap er ook nog eens slecht van. Waarom houd het niet gewoon op?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik voel me al zo lang slecht, ik kan me niet meer herinneren hoe het is om je echt goed te voelen.

    Ik snap dat je een slechte dag hebt, echt waar. Maar waarom moet je het altijd op mij uitwerken?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik word er gek van dat je altijd alleen maar de slechte dingen van mij ziet, alsof ik nog nooit duidelijk ben geweest. Laat me eens met rust i.p.v. telkens te zeiken dat je mij mist of iets. Anders ga je voor altijd op de blok, dan heb je iets om over te zeiken.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 18:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.