• Blub


    That is a perfect copy of reality.

    Gwalchmei schreef:
    Ik heb weer eens gevoelens voor mijn 'crush', maar hij is zo'n idioot.. maar wel gewoon aardig tegen me en idk fuck.



    Aawwh. Dat is zo schattig. Die van mij is op uitwisseling ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie crushes zijn nog single c:

    Ja, maar mijne heeft me basically afgewezen en ik ben een schijterd en iedereen denkt dat ik niks meer voel hem voel..


    Danmarks Dynamite.

    .Gn!


    •*• Lululu •*•

    Gwalchmei schreef:
    Ja, maar mijne heeft me basically afgewezen en ik ben een schijterd en iedereen denkt dat ik niks meer voel hem voel..


    :c Bweh. Dat is echt rot. Dat was/is bij mij ook zo. 1 april heeft hij me ongeveer afgewezen. Nu denkt iedereen dat ik hem niet meer leuk vind enzo. En sinds een paar dagen kan ik dat denk ik ook zeggen (: #proud

    Lijntjee c:

    Escada schreef:
    (...)

    Well hello there, I'm Nessel. Also known als Texel. ^^


    Hellow.


    Reality's overrated.

    Awh. Gabbie.


    Reality's overrated.

    Hm, grr.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)

    WHUT?!


    Ik heb een allergie voor mijn medicijnen.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Ik heb een allergie voor mijn medicijnen.


    Awh, waarvoor zijn ze? Als ik vragen mag, ofcourse.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bradleys schreef:
    Vind je die gevoelens fijn, Gab?


    Opzich niet, omdat ik weet dat het toch niks word.. Maar er wel in blijf geloven..


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    (...)

    Awh, ik heb medelijden met je. Maar hij klinkt best cute, dus heb ik dat ook weer niet. Idk, aan mij heb je niks, zoals gebruikelijk.


    Ik bedoelde idioot als in een dork. Echt idioot door dingen die hij zegt.
    Maar toch, hij is zo schattig idk.


    Danmarks Dynamite.

    Don’t depend too much on anyone in this world, even your shadow leaves you in the darkness.
    Ziet iemand hier fouten in?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Awh, waarvoor zijn ze? Als ik vragen mag, ofcourse.


    Voor mijn andere allergieën, maag, darmen en slaap. En omdat ik een mesje op mijn vket heb gehad en die helemaal is opengegaan en nu ontsteekt.


    Reality's overrated.