• Blub


    That is a perfect copy of reality.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ik bedoelde idioot als in een dork. Echt idioot door dingen die hij zegt.
    Maar toch, hij is zo schattig idk.


    Ik ben ook zo, omg.
    En als het fijn voelt, doe er dan wat mee. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Opzich niet, omdat ik weet dat het toch niks word.. Maar er wel in blijf geloven..


    Die hoop die je hebt D: Waaah, dat maakt je uiteindelijk helemaal gek (no_chears) (Whahahaha, iedereen weet wat ik bedoel als ik dat typ :3)

    Junipher schreef:
    (...)

    Voor mijn andere allergieën, maag, darmen en slaap. En omdat ik een mesje op mijn vket heb gehad en die helemaal is opengegaan en nu ontsteekt.


    Ik zou even melden dat het niet echt goed werkt als ze tegen je allergieën zijn..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Ik zou even melden dat het niet echt goed werkt als ze tegen je allergieën zijn..


    Ga ik ook doen. Naar nu zou ik ze toch in moeten nemen, anders kan ik niet ademhalen. Al word ik er ziek van. Maja. Altijd beter als aan de beademing.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    Don’t depend too much on anyone in this world, even your shadow leaves you in the darkness.
    Ziet iemand hier fouten in?


    Ik niet :3

    Junipher schreef:
    (...)

    Ga ik ook doen. Naar nu zou ik ze toch in moeten nemen, anders kan ik niet ademhalen. Al word ik er ziek van. Maja. Altijd beter als aan de beademing.


    Awh, ik heb altijd zoveel medelijden met jullie. Nawh, cuties.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    @ Ness, ik weet niet hoe en waarom eigenlijk.
    @ Aline, ja precies..


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Ik niet :3


    Dan de volgende vraag, gheghe.
    Die of 'Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    @ Ness, ik weet niet hoe en waarom eigenlijk.
    @ Aline, ja precies..


    Maar wil je er niet meer van maken? Een vriendje krijgen? Ophouden net net als mij forever alone te zijn?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Maar wil je er niet meer van maken? Een vriendje krijgen? Ophouden net net als mij forever alone te zijn?


    Ofcourse, ja. Maar hij heeft zo ongeveer gezegd dat hij niemand als mij wil.. idk. Ik snap dat ook wel hoor.


    Danmarks Dynamite.

    Sorry Noek en Deems, maar hmpf, ik ben heel moe de laatste tijd. Niet echt tijd om iets te doen, omg. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik zou deze houden, omdat die andere een tikkeltje depressief overkomt op mij.

    Gab, hoezo. "Iemand als jou"?

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ofcourse, ja. Maar hij heeft zo ongeveer gezegd dat hij niemand als mij wil.. idk. Ik snap dat ook wel hoor.


    In dat geval is het gewoon een asshole, want het ziet er niet naar uit alsof hij respect kan tonen. Ik weet niet wat of hoe hij het heeft gezegd, maar het komt er op neer dat hij je 'minderwaardig' vind. Je verdient beter dan dat, hoe cute hij er ook uit mag zien.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bradleys schreef:
    Ik zou deze houden, omdat die andere een tikkeltje depressief overkomt op mij.


    Die ik nu heb meer, die is al sinds '...' gebeurd is. Dat was de quote die me op de been hielt, denk ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'